• je erachter komt als iemand anders jouw hoofd al faceclaim heeft gebruikt?

    Stel je voor, je zit gewoon op internet een beetje aan te vervelen wanneer je op een buitenlandse rpg site uit komt. Daar klik je dan op en dan opeens zie je jouw hoofd voorbij komen. Iemand heeft jouw foto gebruikt als faceclaim.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zich afvragen waarom iemand ingodsnaam mij als faceclaim zou willen gebruiken haha
    En dan misschien wel een beetje panikeren (;


    The soul needs autumn.

    Rapporteren, denk ik. Ik vind het schending van privacy.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou me ergens wel geflatteerd voelen, denk ik. Maar ik zou het ook best eng vinden en me inderdaad ook afvragen waarom iemand in hemelsnaam mijn gezicht zou willen gebruiken hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Ik zou waarschijnlijk iets doen zo van;

    -casually strolling op het internet-
    -misklik-
    -'Een RPG site? Greaat'-
    -le foto zien van mij-
    -'WHATTAMATTAFUCKAAAA'-
    -'Mam, ik sta op het interneeeet'-
    -'Ik heb iets bereikt in mijn leveeeeen'-
    -'Site opgeslagen aan uw favorieten'-
    -'Kennen ze mijn naam nu?'-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:06 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik zou me afvragen hoe ze aan de foto gekomen zijn. Ik zou me wel vereerd voelen in een zekere zin, gezien het feit mensen toch vooral foto's kiezen die een bepaalde (positieve) uitstraling hebben.

    Dat ligt eraan welke rol erbij zit. Een leuk meisje of een heks, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat zou van de rol afhangen haha. Als ze me hebben gekozen omdat ze me lelijk vinden zou ik dat niet zo tof vinden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben daar te lelijk voor. En zoals hierboven al gezegd wordt het ligt echt aan welke rol.

    Haha, dat lijkt me echt extreem onwaarschijnlijk, maar op zich heb ik er niets op tegen. Het hangt wel een beetje af van de rol, inderdaad, maar het zou in ieder geval een interessant verhaal zijn voor het nageslacht. "Lang geleden, toen dingen die hoverboards werden genoemd nog wieltjes hadden, kwam oma een keer bij een Roemeense RPG site uit waar ze haar eigen foto vond als faceclaim voor een jonge Dolores Umbridge." :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AtIas schreef:
    Ik zou waarschijnlijk iets doen zo van;

    -casually strolling op het internet-
    -misklik-
    -'Een RPG site? Greaat'-
    -le foto zien van mij-
    -'WHATTAMATTAFUCKAAAA'-
    -'Mam, ik sta op het interneeeet'-
    -'Ik heb iets bereikt in mijn leveeeeen'-
    -'Site opgeslagen aan uw favorieten'-
    -'Kennen ze mijn naam nu?'-


    This pretty much sums it up :'D

    Hmm, Natas, dat is wel een puntje... Nah, ik wens ze heel veel succes met een foto vinden van mij :'D Er staat er maar één ofzo? Als ik mezelf google kom ik mijn vader tegen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha voor een bruid van Frankenstein RPG zeker. (krul)


    She's imperfect but she tries

    cherish schreef:
    Zich afvragen waarom iemand ingodsnaam mij als faceclaim zou willen gebruiken haha
    En dan misschien wel een beetje panikeren (;

    this (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    maIum schreef:
    Ik zou me ergens wel geflatteerd voelen, denk ik. Maar ik zou het ook best eng vinden en me inderdaad ook afvragen waarom iemand in hemelsnaam mijn gezicht zou willen gebruiken hahaha


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of je hen zou kunnen aanklagen, aangezien jouw foto's openbaar staan :')

    Ik zou het wel cool vinden, though.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hangt echt van de foto af en de rol, zoals gezegd is.


    wat was dit ookalweer