• HARRY POTTER-EXPO KOMT NAAR BRUSSEL


    Goed nieuws voor de fans: de Harry Potter expo komt naar ons land. Deze zomer strijkt de expo neer in Brussel.

    Matthew Lewis, die Neville Londubat (Marcel Lubbermans) speelt in de films, kondigde het nieuws gisteren aan in Orlando. Vanaf 30 juni is 'Harry Potter: The Exhibition' te bezoeken in Paleis 2 van Brussels Expo. Sinds 2009, toen de interactieve expo van start ging in Chicago, deed ze al veertien verschillende steden van over de hele wereld aan en kreeg ze meer dan 3,5 miljoen bezoekers over de vloer.

    Bezoekers in Brussel kunnen zich vergapen aan de kostuums, voertuigen en interieurs uit de magische films. Tickets zijn vanaf 5 februari te koop via de officiële site van de expo. Maar wees er snel bij, want ze zullen wellicht vlot over de toonbank gaan.



    Ik ben in ieder geval al razend enthousiast en ik ga zeker proberen om met een vriendin (en misschien mijn zus) tickets te bemachtigen. Ik hoop echt dat ik er een paar te pakken krijg! ^^ Zijn er nog mensen die van plan zijn om te gaan. Je kan trouwens meer info vinden op de officiële site!


    What would Emma do?

    Ik twijfel eigenlijk omdat ik in Londen naar de studios ben geweest. Zijn dit attributen die daar niet te zien zijn of wel? Kan het niet echt opmaken uit de site.

    Huh, Neville Londubat? Gebruiken ze in de Vlaamse vertalingen de Franse namen? :'D

    Maar aaah, Brussel. Het is dichter bij dan London, I guess, maar nog steeds niet echt om de hoek vanuit de meest noordelijke stad van Nederland. Ik denk niet dat een op en neer treinreisje van tien uur erin zit, helaas. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind €20 veel te duur, ik ben al in de studio's in Londen geweest en daar krijg je veel meer voor je geld.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben ook in de hp studio's geweest, dus ik zit ook wel goed (al was dat al in 2012, dus weer even geleden). Wel superleuk though


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zou heel graag willen, maar jeetje wat een geld!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb hem in New York gezien, dus meh :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg, me wants. Ik ben ook al in de studio's geweest, but who cares. Hoe meer HP hoe beter. Ik ga even kijken of ik iemand kan vinden om mee te gaan :')


    Happy Birthday my Potter!

    This looks like a plan (wbw)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    This looks like a plan (wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Harry potter expo meeting?(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Harry potter expo meeting?(':


    I'm in!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Huh, Neville Londubat? Gebruiken ze in de Vlaamse vertalingen de Franse namen? :'D

    Maar aaah, Brussel. Het is dichter bij dan London, I guess, maar nog steeds niet echt om de hoek vanuit de meest noordelijke stad van Nederland. Ik denk niet dat een op en neer treinreisje van tien uur erin zit, helaas. (no_chears)


    Normaal niet, want onze vertalingen zijn gewoon dezelfde als de Nederlandse, door Wiebe Buddingh. Ik weet ook niet waarom De Morgen Londubat gebruikt.
    Maar een HP-expo tripje, daar kan niemand toch neen tegen zeggen zeker? Zeker niet als het zo dichtbij is, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OMG!
    Zou wel graag willen gaan!! Maar moet nog een potterhead zoeken die mee wil voor die prijs..
    Dus misschien...


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    OMG!
    Zou wel graag willen gaan!! Maar moet nog een potterhead zoeken die mee wil voor die prijs..
    Dus misschien...


    Ik ga graag mee. ;) Maar jaaaaa, hier wil ik naar toe!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn vader gefixt. Nu alleen nog even kaartjes fixen :Y)


    Happy Birthday my Potter!