• HARRY POTTER-EXPO KOMT NAAR BRUSSEL


    Goed nieuws voor de fans: de Harry Potter expo komt naar ons land. Deze zomer strijkt de expo neer in Brussel.

    Matthew Lewis, die Neville Londubat (Marcel Lubbermans) speelt in de films, kondigde het nieuws gisteren aan in Orlando. Vanaf 30 juni is 'Harry Potter: The Exhibition' te bezoeken in Paleis 2 van Brussels Expo. Sinds 2009, toen de interactieve expo van start ging in Chicago, deed ze al veertien verschillende steden van over de hele wereld aan en kreeg ze meer dan 3,5 miljoen bezoekers over de vloer.

    Bezoekers in Brussel kunnen zich vergapen aan de kostuums, voertuigen en interieurs uit de magische films. Tickets zijn vanaf 5 februari te koop via de officiële site van de expo. Maar wees er snel bij, want ze zullen wellicht vlot over de toonbank gaan.



    Ik ben in ieder geval al razend enthousiast en ik ga zeker proberen om met een vriendin (en misschien mijn zus) tickets te bemachtigen. Ik hoop echt dat ik er een paar te pakken krijg! ^^ Zijn er nog mensen die van plan zijn om te gaan. Je kan trouwens meer info vinden op de officiële site!


    What would Emma do?

    Lijkt super leuk, maar dat gaat 'm dus niet worden.


    16 - 09 - '17

    oh hey, dit vertelde een goede vriend van me aan me. Misschien ga ik ook wel (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lily_Evans schreef:
    Omfg, me wants. Ik ben ook al in de studio's geweest, but who cares. Hoe meer HP hoe beter. Ik ga even kijken of ik iemand kan vinden om mee te gaan :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga ook sowieso, dus als je iemand zoekt. ^^ Ik weet wel niet welke datum ik ga.


    What would Emma do?

    I want. But I'm not going, because of private reasons.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neophema schreef:
    Ik ga ook sowieso, dus als je iemand zoekt. ^^ Ik weet wel niet welke datum ik ga.

    Heb je het tegen mij? Cause I'd love to meet you in person :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Heb je het tegen mij? Cause I'd love to meet you in person :Y)


    Talking to everyone. (wbw) Maar ik zou het ook heel erg leuk vinden om je eens te ontmoeten!


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Talking to everyone. (wbw) Maar ik zou het ook heel erg leuk vinden om je eens te ontmoeten!

    Ik zeg meeting. Kan ik dan bij iemand crashen/overnachten? (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij mij is er altijd plaats, maar dat is wel in Mechelen. ;D


    What would Emma do?

    Jaaa, meeting, maar dan moeten we wel gauw een datum afspreken, of denken jullie dat de tickets niet zo gauw uitverkocht gaan zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Accio MT c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Muh, de site is overbeladen denk :')


    Happy Birthday my Potter!

    Nou, dat word dan een tripje naar Brussel deze zomer. Weet ik meteen wat ik deze zomer ga doen :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Nou, bij mij gaat het kaartjes scoren nog niet zo goed, er zijn problemen met de creditcard :')

    Edit: Nou, toch maar overgeschreven ipv creditcard. Kaartjes zijn besteld.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 9:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil er heel graag heen en heb ook iemand om mee te gaan alleen ik ben een Nederlander. Ik heb geen flauw idee waar dit precies is behalve Brussel. Klopt het dat het Belgieplein 1, 1020 Brussel, Belgie is? c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya