• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Not now.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ja, dangit. Geef dan ook een fucking inleverdatum als je een verslag opgeeft.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom is Ticketmaster zo gemeen?!?!?!

    De presale is VANDAAG, VANDAAG JA! OPEN HEM DAN! HET IS VIER UUR GEWEEST D:

    Net had ik wel zo een scherm dat mensen kaarten probeerden te kopen, maar dat kan echt niet als die kaarten verkoop nog niet open is.. Kijk DICHT :'(

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Awh, wat vervelend. Continu blijven refreshen, zou ik zeggen. Dan maak je denk ik de meeste kans


    26 - 02 - '16

    VERTEL ME NIET DAT DE TICKETS NU AL OP ZIJN D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    VERTEL ME NIET DAT DE TICKETS NU AL OP ZIJN D:


    Hoe dan? Het was toch nog niet open? D:


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Hoe dan? Het was toch nog niet open? D:

    Ineens wel en toen ik de code ingevuld had en aantal kaarten, was het ineens niet beschikbaar en waren de tickets op. KAN NOOIT. IK WAS DE EERSTE D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    Ineens wel en toen ik de code ingevuld had en aantal kaarten, was het ineens niet beschikbaar en waren de tickets op. KAN NOOIT. IK WAS DE EERSTE D:


    Whut.


    26 - 02 - '16

    Just kill me... Ik kan het vrijdag zelf niet doen en of mijn moeder het lukt... Just kill me... :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Zakken op je eigenschappen?


    Ik was te snel afgeleid en niet scherp genoeg. En nee, dat ga ik nooit mee bij leren want ik probeer al 10 jaar minder snel afgeleid te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké mensen wachten nu al twee dagen op m'n rol en anderen al een week maar ik ben moe en dat excuus geef ik steeds maar ik wil gewoon slapen en meh

    Oh en dat gevoel dat ik steeds moet huilen mag ook wel weg

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:35 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ahaha, heel mijn toekomst is gewoon een grote grap :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eerste stagedag was een succes. Ik kan alleen echt niet wennen aan deze lange dagen. :')

    Waarom zoveel leerwerk, dit komt niet goed. Geef me maar een 4 :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mag ik bij iemand anders komen wonen? Ik wil namelijk echt weglopen van hier want ik kan dit niet meer aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —