• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Trikova schreef:
    Mag ik bij iemand anders komen wonen? Ik wil namelijk echt weglopen van hier want ik kan dit niet meer aan.

    Ahw meid *hug*ik stuur je ff een PB.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ahw meid *hug*ik stuur je ff een PB.

    Thank you <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Mag ik bij iemand anders komen wonen? Ik wil namelijk echt weglopen van hier want ik kan dit niet meer aan.


    Mijn deur staat open c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ben BOOS. ZET HEM IN EEN GROTERE ZAAL. Maar 1500 mensen? Er zijn fucking 9,3K geïnteresseerde op die FB pagina! Doe dit ons niet aan! Zet hem in ziggo of ahoy of zo! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo, als het verslag slordig is, don't blame me.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    AtIas schreef:
    (...)

    Mijn deur staat open c:

    <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shawn_Mendes schreef:
    Ik ben BOOS. ZET HEM IN EEN GROTERE ZAAL. Maar 1500 mensen? Er zijn fucking 9,3K geïnteresseerde op die FB pagina! Doe dit ons niet aan! Zet hem in ziggo of ahoy of zo! D:

    staat ie serieus in zo'n kleine zaal? what the fuck


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    staat ie serieus in zo'n kleine zaal? what the fuck


    ECHT HE! >:c

    En ik maar denken dat hij niet zo bekend was in Nederland...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, ik heb het verwijderen van mijn verstandskies overleefd. Het werd er gelukkig maar 1 omdat ik helemaal van streek was door de spanning.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    ECHT HE! >:c

    En ik maar denken dat hij niet zo bekend was in Nederland...

    tsja.. Hoop echt voor je dat jij kaartjes kan scoren!
    maar misschien wilt hij zelf persoonlijk niet groter dan dat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    ECHT HE! >:c

    En ik maar denken dat hij niet zo bekend was in Nederland...


    Oh echt wel ik kan niet veilig naar z'n muziek luisteren of er staan zes mensen om me heen 'LUISTER JIJ OOK?'

    Iedereen denkt dat hij nog onbekend is maar in werkelijkheid weet iedereen het


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trikova schreef:
    (...)
    tsja.. Hoop echt voor je dat jij kaartjes kan scoren!
    maar misschien wilt hij zelf persoonlijk niet groter dan dat?


    Nou, als ik filmpjes zie van bijvoorbeeld Canada, heeft hij wel een zaal met 10.000 mensen hoor o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarschijnlijk gaan er allemaal neppe fans heen die alleen Stitches en I know what you did last summer, kennen. Ik gun die mensen het echt NIET.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thuis. Moe. Eten. En dan lekker niets doen.

    Up and down and round and round


    Sarah = ongewoon sexy