• De titel zegt het al hihi. Vandaag had ik het assessment gesprek gehad (onderdeel van het examen) en ik ben geslaagd met een dikke goed voor de opleiding pedagogisch medewerker niveau 3. Ik kan mezelf nu officeel een pedagogische medewerker noemen (: 1 maart krijg ik mijn diploma in ontvangst #spannend

    Ik ben nu benieuwd welke opleiding jullie volgen en hoe lang het nog zal duren voordat jullie afgestuurd zijn of zijn jullie al afgestudeerd?

    Ik begin volgende week maandag met pedagogisch werk niveau 4 (dat is dan voor 1 jaar daarna wil ik graag HBO doen)

    Ik doe de opleiding havo. Deze opleiding is heel interessant en erg breed. Zo krijgen wij geschiedenis maar ook lichamelijke opvoeding. Deze opleiding was helemaal mijn eigen keuze en ik hoop dat ik dit jaar zak zodat ik nog een jaartje langer kan blijven, want damn, wat is dit leuk.

    En nu even zonder grapjes.

    Ik ga volgend jaar dus fashion & textile technologies studeren.


    I just wanna watch you when you take it off

    Wauw Femke HAHAHAHA
    Eggsel je weet al wat ik doe (;


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Rewritten schreef:
    Heel toevallig doe ik dezelfde opleiding als jou :)
    Gefeliciteerd!
    Heb je voor mij toevallig tips voor mijn assessment?


    Ik heb zeker tips voor je hihi wat wil je precies weten? In welke jaar zit je? Heb je je proeve al gedaan? Je kan me een privé bericht sturen

    Gefeliciteerd!!!
    Ik ben na de middelbare naar het mbo gegaan en ben ik met onderwijsassistent (niveau 4) begonnen (2012-2015). Momenteel ben ik bezig met mijn 1e jaar van de Lerarenopleiding Engels op het hbo aan de HAN in Nijmegen. Deze opleiding duurt 4 jaar, dus als ik klaar ben, ben ik 23 jaar (mits ik het in gewoon in 4 jaar haal).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ex school maatje hihi ik zei toch dat je het wel kon en ook gewoon een goed gekregen. (K) (H)

    Je weet al wat ik doe maar voor de rest hier ik studeer media vormgever aan het grafisch lyceum in Rotjeknor (woon en kom uit utrecht) eerste jaar niveau 4 de opleiding duurt 3 jaar weet nog niet wat ik hier na wil gaan doen (Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 21:52 ]


    “One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”

    Gefeliciteerd!! Ik hoop in juli mijn gymnasiumdiploma in ontvangst te kunnen nemen (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dankjewel allemaal!! (: jullie zijn super lief :3

    Inagua schreef:
    Gefeliciteerd!!


    Don't walk. Run, you sheep, run.