• Hoe heet je en wat betekend je naam?

    Ik heet Ahlam (spreek je uit als eglem) en het betekent droom/fantasierijk hahah

    Ben je blij met je naam?
    Ik ben er wel blij mee desondanks er veel mensen zijn de een eigen creatie hebben bedacht voor mijn naam haha. Veel mensen kunnen mijn naam niet uitspreken maar ach ja, dat ben ik al 20 jaar gewend :') ik vind trouwens mijn naam mooi omdat het ook anders is dan de meeste namen. Ik hou van anders (: anders is cool

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 15:36 ]

    Constantinople schreef:
    Mehri heeft geen betekenis.
    Mijn vader heeft me zo genoemd omdat je het bijna niet tegenkomt.
    Ik ben tot nu toe geen een andere Mehri tegen gekomen haha.
    Ik ben er wel blij mee, anders dan anderen (:


    Ik hou van anders (:

    Erica is Latijn voor dopheide/heidebloem.
    Ik vind mijn naam wel oké. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn naam betekent sterk en erotisch maar ik ben het beide niet HAHAHA


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Julia; Jongeling met licht gezichtshaar. :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Megan betekend Parel, dochter van de zee, kind van het licht. Echt bullshit hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    Megan betekend Parel, dochter van de zee, kind van het licht. Echt bullshit hahaha.


    Margot betekent ook Parel, Dochter van de Zee en Kind van het licht. We are so the same.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoewel velen denken dat Noa van Noah is en dus rust en troost betekend, betekend het eigenlijk de bewegende, al mijn ouders het van de parfum Noa hebben, wat dan weer parel is. Moeilijk gedoe, haha.
    Mijn tweede naam Sophie is afgeleid van Sophia van mijn tante en oma hun tweede namen en dat is dan weer van Sofia, wat in het Grieks wijsheid betekend.
    Dus wijze parel of de wijze bewegende betekend mijn naam? Haha.

    En op de vraag; ben je blij met je naam.
    Nope, ik vind mijn eerste naam gewoon echt niet bij mij passen.

    Lange reactie dit, lol. ;x

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 21:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik moest hiernaar googlen, want ik had eigenlijk geen idee. Volgens Babybytes.nl, de eerste hit, betekent Inge "mythische vruchtbaarheid god". Met mythisch en goddelijk kan ik wel leven, maar ik zou als persoon die niet zeker weet of ze kinderen wil en die zwangerschap altijd een zeer griezelig concept heeft gevonden toch liever een andere taak hebben gehad. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn naam betekent blijkbaar "prinses" kijk mijn ouders weten wel welke naam ze mij geven.

    Ik ben trouwens best blij met mijn naam. Het lijkt mij echt moeilijk om iemand te leren kennen met dezelfde naam als jij.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 21:15 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik geloof dat het van Maria Magdalena komt, wat dus op zich erger zou kunnen zijn, maar ik heb echt en bloedhekel aan mijn naam.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heet Eva en het betekent "adem van leven", "de leven gevende" of iets anders in die trant, ja dat komt natuurlijk uit de bijbel. Ik heb echt een enorme hekel aan opmerkingen daarover tho. :')

    Om eens eerlijk te zijn, ben ik niet geweldig blij met mijn naam, omdat hij niet bepaald bijzonder is of iets dergelijks. Maar ja dat ik dat heb kan ook beïnvloed zijn door de mensen (die niet mijn vrienden waren en ik wel zo noemde ooit) die zichzelf zo veel cooler vonden omdat ze bijzondere namen hadden. Ugh.
    Aan de andere kant heb ik er wel dit tegenargument op verzonnen: ouders willen een leuke naam voor hun kind. Als veel kinderen dan dezelfde naam krijgen, vinden blijkbaar veel mensen die naam mooi. Ik bedoel, zeldzaam is niet per se mooier, hoor. Je kan je kind ook Futheshit noemen, da's ook zeldzaam maar ook niet mooi. Ehehehe. x)

    Ik wordt wel graag Eef genoemd, dat vind ik een stuk leuker klinken eigenlijk. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    -> Ik heb even een taalfoutje uit je titel gehaald (:


    I am an idiot, I move.

    Megan betekent: Parel dochter van de zee kind van het licht. Is een zeldzaam naam


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Famke betekent meisje.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    'Mannelijk'. (cat)


    She's imperfect but she tries