• Hoe heet je en wat betekend je naam?

    Ik heet Ahlam (spreek je uit als eglem) en het betekent droom/fantasierijk hahah

    Ben je blij met je naam?
    Ik ben er wel blij mee desondanks er veel mensen zijn de een eigen creatie hebben bedacht voor mijn naam haha. Veel mensen kunnen mijn naam niet uitspreken maar ach ja, dat ben ik al 20 jaar gewend :') ik vind trouwens mijn naam mooi omdat het ook anders is dan de meeste namen. Ik hou van anders (: anders is cool

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 15:36 ]

    Andrea betekent dapper, heldhaftig of mannelijk, echt hoe ik me dagelijks voel.
    Ik vind mijn naam eigenlijk best oké, tot mensen hem Engels gaan uitspreken. Veel mensen blijven me En-dre-ah noemen, hoevaak ik ze ook verbeter. Grr x)


    I am an idiot, I move.

    Femke is Fries en betekent schone beschermster/vrouwlijke beschermster. En ik ben wel blij met mijn naam^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Knaptoet schreef:
    Julia; Jongeling met licht gezichtshaar. :S


    Je bedoeld kneus met gezichtshaar? :')

    Grapje ily

    Cibis schreef:
    Mijn naam betekent Honingbij, het enige waar mijn vriendin echt bang voor is ^^


    Hey, medebij. :'D Ik vind het wel nog een toffe betekenis.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Veerle is afgeleid van de Germaanse naam Farahilde, wat reizende strijdster betekent. Ik ben er wel erg blij mee, je hoort de naam niet al te vaak, maar wel vaak genoeg dat mensen er niet raar van op kijken. Het heeft een mooie betekenis en het past bij me. (:


    The truth is out there.

    Mijn naam is afgeleid van God


    ©1998

    "Aarde godin" of iets in die trant. En anders nog in het Frans half/halfvol. (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Dominique, een Franse naam voor zowel jongens als meisjes. Volgens het internet betekent het iets in de trant van: ''behoort aan God, de heer''. Ben wel blij met mijn naam. (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Thirza betekent zoet van nature


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sanne betekent lelie. Mijn andere twee namen betekenen 'hij(?) die overwinning en vrede brengt' en 'de machtige van de woonplaats, van hoge afkomst.' Dan is lelie toch wat gewoontjes :Y)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Sylvie, dat betekent blijkbaar bos of woud.
    Ik ben wel blij met mijn naam.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 14:34 ]


    16 - 09 - '17

    Iedereen heeft van die fancy betekenissen en dan kom ik aan haha. (cat)


    She's imperfect but she tries

    Vera = helder en zuiver
    Best blij met mijn naam, al is het niet echt uniek meer.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Shego schreef:
    Zoals al mijn mede-Sofies/Sophies hier op Q (beetje een babyQbom aan Sofies/Sophies onploft de laatste tijd x'D ), komt mijn naam van het Griekse woord Sophia, wat wijsheid betekent. Ben er best wel trots op :Y)


    Aangezien ik ook Sofie heet is deze interessante uitleg wel goed om te quoten


    You are my piece of paradise.

    Hehe, Yong Qing betekent Altijd Zonnig ^^ Dus Qing zal wel Zonnig betekenen :') idk lol
    Als m'n naam nu niet zoveel spraak- en schrijfverwarring veroorzaakt, zou ik er wel tevreden mee zijn ^^

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 21:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys