• Inkt Sneeuw en Bloed
    Rollen gezocht!


    Hoi hoi! Ik zoek een paar karakters voor een verhaal genaamd "Inkt Sneeuw en Bloed" (Waarschijnlijk verandert dit nog, maar dat maakt niet uit)
    Nu kan ik zelf best goed karakters verzinnen, maar dit verhaal blijkt lastiger te verzinnen zijn dan ik dacht.
    Gelukkig ben ik lid van deze site en kan ik gewoon een oproepje plaatsen, want jullie zijn creatief genoeg (:

    Het verhaal gaat over drie meisjes, één met wit haar, één met zwart haar en eentje met rood haar. Nu is hun verhaal uiteindelijk anders, maar allemaal zijn ze op zoek naar iets waarmee ze iemand kunnen redden die ze zijn verloren of binnenkort zullen verliezen. Die personen zijn, zonder dat de meisjes het weten, allemaal bezeten/de vermomming van een bepaalde mythe. Zo is er eentje de gastheer van Lucifer, de ander is de voormalige vorm van Bloody Mary, en de laatste heeft iets met een Sugar Plum Fairy. De rest heb ik nog niet bepaald, alleen dat het zich in de Victoriaanse tijd afspeelt en dat de meisjes ongeveer zestien zijn.

    Nu zoek ik een aantal karakters, ik zal zelf de origineelste en meest gepaste uitkiezen
    Ik zoek dit:
    - De psycho
    Dit is de beste vriend van Kaylee (Het meisje met witte haar)
    - Mary Lynn
    Dit is de menselijke versie van Bloody Mary, en ook de beste vriendin van Annie (het meisje met rode haar)
    - De laatste persoon die gered moet worden
    Het meisje met zwart haar heeft nog niemand die ze moet redden, we weten alleen nog maar dat hij of zij in coma ligt, dus hier ben je vrij in (:
    - De Sugar Plum Fairy of Banshee
    Deze moet wel vermomd zijn. Ze is sowieso verbonden aan Kaylee, hoe mag je zelf weten
    - Andere bijrollen, zoals broers, zussen, politieagenten
    Voor de leukste vind ik wel een mooi plekje. Want een verhaal is gemaakt van bijpersonen (: Het mogen ook onmenselijke karakters zijn

    Nu even voor de duidelijkheid: Kaylee is een arm, koppig en jongensachtig meisje en zo goed als een zwerver. Een dief, eigenlijk. Annie is niet speciaal rijk of arm, een gewoon persoon dus. Ze is verlegen, onschuldig, naïef. En het meisje met zwart haar is heel rijk. De dochter van een graaf, hertog of baron. Ze is redelijk beleefd, vriendelijk maar ook bazig en wat neerbuigend. Dit kan handig zijn voor de karakters.

    Dit lijstje moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd
    Ras (Omdat er ook wat onmenselijke wezens in zitten)
    Karakter
    Uiterlijk (Er mag een foto bij, maar deze gebruik ik alleen voor mezelf)
    Angsten
    Zwak punt
    Extra?


    Het verhaal is een mengsel van horror en fantasy, dus de karakters moeten daar wel in passen. Maar nu hoeft niet iedereen een monster te zijn, het gaat erom dat het geen moderne hippies of eenhoorn- liefhebbers zijn. Grappige, schattige en onschuldige karakters zijn gewoon toegestaan.

    Zet erbij welke rol je invult!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 17:09 ]


    obsessive rage

    Ik wil wel proberen om de beste vriend in te vullen? Wat bedoel je precies met de psycho?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    Ik wil wel proberen om de beste vriend in te vullen? Wat bedoel je precies met de psycho?


    Gestoord, mentaal niet in orde XD Een gestoord persoon zegmaar.


    obsessive rage

    Ik kan de Banshee wel invullen :) (hebben de meisjes elkaar al eerder ontmoet? Of leren ze elkaar pas in het boek kennen?)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Eh, ja. Hij iets langer geworden dan ik van plan was. Zeg eigenlijk maar gerust een héél stuk langer. Sorry daarvoor, haha. Ik heb ook geen idee of dit is wat je zoekt, maar ik vond het wel een interessante rol om te maken dus ik ben benieuwd wat je er van vindt (:

    PSYCHO
    Naam:
    Jeremiah David ''Jem'' Westbrook.
    Leeftijd:
    17 jaar oud.
    Ras:
    Mens.


    Karakter:
    Het is handig eerst het kopje 'extra' te lezen, zodat je zijn karakter beter begrijpt.
    Jem had vroeger een leuk, charmant karakter maar door de nachtmerries, hallucinaties en extreme woede- en paniekaanvallen is hij een fragiele, teruggetrokken jongen geworden. Mensen zijn vanwege zijn (zeg maar behoorlijk) vreemde gedrag bang van hem geworden. Dit heeft hem onzeker gemaakt: hij wil zo graag weer zijn zoals vroeger, maar het lukt hem niet. De enige die zo nu en dan kleine beetjes van Jem's vroegere, stralende persoonlijkheid te zien krijgt is zijn beste vriendin Kaylee. Jem vertrouwt haar 100% en ze is de enige persoon bij wie hij zich op zijn gemak voelt. Kaylee is er altijd voor hem, ook als hij weer een rare bui heeft. Tijdens een aanval is haar stem de enige die hem kan kalmeren.
    Uiterlijk:
    Met zijn donkerbruine haar en hemelsblauwe ogen is Jem best een leuke jongen om te zien. Er zit hem alleen één ding tegen: zijn lengte. Hij is slechts 1,65, niet bepaald een lengte die een jongen er stoer uit laat zien. Doordat hij klein is zien meiden hem (letterlijk en figuurlijk) ook niet zo snel staan. Ze vinden hem eerder schattig dan aantrekkelijk, schatten hem vaak ook een jaartje of twee jonger dan hij werkelijk is. Hij is door de stress en het gebrek aan voedsel ook nog eens erg mager. Op zijn armen en rug heeft Jem littekens van de brandwonden. Hij haat het om ze te zien en draagt dan ook vrijwel altijd een shirt met lange mouwen om ze te verbergen.
    Angsten:
    Zijn grootste angst is het opnieuw verliezen van iemand van wie hij houdt. Na de dood van zijn familie (zie extra) is het aantal mensen om wie hij geeft nog op een hand te tellen, en hij voelt zich extreem verantwoordelijk voor hun veiligheid.
    Zwak punt:


    Zijn angststoornis, die hem een heel ander persoon heeft gemaakt dan wie hij ooit was. Jem weet van zichzelf dat mensen hem een engerd vinden. Hij doet zo zijn best om weer zo te worden als vroeger, maar het lukt hem niet en het zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Hij is getekend voor het leven.
    Extra:
    Jem groeide op in een groot gezin. Met drie oudere broers, twee oudere zussen en nog een handvol jongere broertjes en zusjes was het thuis een drukke boel. De familie Westbrook had het niet breed: Jem's vader was maar een simpele fabriekswerker en verdiende maar net genoeg om zijn gezin te kunnen onderhouden. Desondanks had Jeremiah een gelukkige jeugd. Hij had fijne ouders, een goede band met zijn broers en zussen en een hoop vrienden.
    Alles veranderde op de kerstnacht dat Jem 15 was. De kerstboom met kaarsjes vatte vlam en al snel stond het oude, houten huis in de fik. Alle Westbrooks werden levend verbrand, op één na: Jem. Hij wist met enkel een paar brandwonden aan de vlammen te ontsnappen.
    Na een periode van rouw trok Jem bij zijn oom en tante in. Ze verzorgden hem goed, maar de jongen was gebroken. In één avond waren voor zijn ogen al zijn familieleden gestorven. Hij voelde zich somber, angstig, had iedere nacht de meest afschuwelijke nachtmerries, kwam nauwelijks nog buiten en draaide hierdoor helemaal door. Van de eens zo zelfverzekerde, charmante jongeman was nu niets meer over. Zijn gedrag leek bij tijden op dat van een klein kind. Hij kon uit het niets paniekaanvallen krijgen waarbij hij als een hoopje ineen zakte en ging huilen en schreeuwen om zijn familie. Sommige mensen noemden hem achter zijn rug om gestoord, een psycho.
    Na een paar maanden schopte zijn oom, die genoeg had van zijn rare gedrag, hem het huis uit. Jem kon vanwege zijn 'aandoening' geen werk en onderdak vinden en kwam op straat terecht, waar hij Kaylee leerde kennen. Er ging een wereld voor Jem open. Kaylee was alles wat hij niet meer was. Zij had wel begrip voor zijn gedrag, en de twee kregen een bijzondere vriendschap.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 20:21 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik moest door de titel om een of andere manier aan Sneeuwwitje denken. Maar als ik alles zo lees, staat alles ver daar vanaf xD


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Ik moest door de titel om een of andere manier aan Sneeuwwitje denken. Maar als ik alles zo lees, staat alles ver daar vanaf xD


    Ik heb 'm daarom misschien ook wel gekozen xP (Ik moet er zelf ook constant aan denken, eigenlijk)

    Fictionalworld schreef:
    Ik kan de Banshee wel invullen :) (hebben de meisjes elkaar al eerder ontmoet? Of leren ze elkaar pas in het boek kennen?)


    Het mag allebei, want ik heb het verhaal nog niet echt uitgewerkt ^-^

    Thanks @Coliver!


    obsessive rage

    Zijn er nog mensen die wat willen proberen?


    obsessive rage

    Naam Ronny
    Leeftijd 6
    Ras (Omdat er ook wat onmenselijke wezens in zitten) mens
    Karakter Verlegen
    Uiterlijk Ronny is blind en erg bleek. (MIsschien is het leuk dat hij albino is?)
    Angsten Ronny is bang voor neerslag dat op zijn hoofd landt (sneeuw, regen, etc.)
    Zwak punt Zodra hij zijn knuffel Uk heeft, vergeet hij alles om zich heen en bloeit op. Maar van zijn ouders en de juf op school is hij te oud om met Uk te spelen.
    Extra? Ronny is kleurenblind.

    En ik dacht dat Ronny de laatste is die gered moet worden...

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 14:46 ]

    Naam Annie
    Leeftijd 16
    Ras Mens

    Karakter
    Toen Annie nog klein was, was ze behoorlijk naïf en dacht ze niet na over wat ze deed. Ze hield van nieuwe dingen ontdekken en droomde ervan om naar Londen te gaan. Maar dit is minder geworden na kidnapping en de dood van haar zus. Ze is bang geworden voor onbekenden, vooral mannen, en denkt meestal wel na voordat ze erop uit gaat. Wanneer er weer een naïf idee te binnen schiet, (zoals een zwerver aanspreken, alleen naar haar geboorte stad toegaan) corrigeert ze zichzelf en houd ze zich voor dat ze ontvoert of vermoord zou kunnen worden. Hierdoor barst soms haar optimistische, naïve en sociale zelf en voelt ze zich opgesloten. Dan laat ze haar gedachtes vrij en doet dan juist het gene wat ze niet mag doen: naar haar geboorte stad. Ze pakt dan de paard en wagen en gaat zingend en huppelend, omdat ze zich vrij voelt, naar Myrtle en Kaylee. Onderweg naar hun toe spreekt ze iedereen aan die ze ziet en koopt ze alle gebakjes en koekjes die ze kan kopen met haar geld en geeft het aan Kaylee en zichzelf. Dit doet ze ook wanneer ze aanvoelt dat er iets gaat gebeuren met Kaylee. Al gebeurt het niet heel vaak, ongeveer één keer per twee maanden, ze staat er om bekend. Voor de rest van de dagen is ze gesloten en zegt ze niet ze heel veel, al is ze wel veel bij anderen en voelt ze zichzelf onbeschermd en alleen zonder anderen. Ze vind zichzelf dan ook zwak en onbetrouwbaar, omdat ze zo verschillend kan zijn. Daarom kijkt ze soms zo boos of verdrietig; ze mag zichzelf niet. Al heeft ze het niet zo vaak laten zien: ze is erg moedig en dapper als het er op aan komt. Ze gaat voor de gevaarlijke weg als ze weet dat het nut heeft en iemand moet helpen.

    Uiterlijk

    Gezicht:
    Annie heeft donkerrood, steil haar die ze altijd draagt in een lage knot. Ze heeft blauwgroene ogen en een kleine, iets gebroken neus. Annie heeft erg dunne, kleine lippen en een lange, spitse kin.

    Lichaam:
    Annie is klein, (1,60) maar slank. Ze heeft brede schouders en lange armen, die over haar heupen hangen. Ze heeft in verhouding lange, dunne benen die ongeveer de helft van haar grote uitmaken. Haar hoofd is in verhouding met haar lichaam groot en ze heeft een iets wat dikkere nek.

    Angsten
    Annie is bang voor vreemden en mannen die ouder zijn dan haar. Ze is bang dat ze misbruikt zou worden door mannen en schiet ze allemaal af. Daarnaast is ze bang om alleen te zijn (al kan ze hier wel goed doorheen bijten) en bang voor totale stilte. Vieze straatjes slaat ze over en ze houd haar gevoelens voor zich uit angst om beoordeelt te worden.

    Zwak punt
    Het 'gevecht' in Annies hoofd is haar grootste zwakte punt, ze is daarom ook langzaam met reageren en kan opeens hele domme dingen doen. Ze is van zichzelf niet erg sterk en bouwt ook niet snel spieren aan. Ze oppert zichzelf snel op.

    Extra?

    Sterkte punt
    Annie kan goed rennen, omdat ze erg licht is. Ze maakt pas keuzes als ze goed na heeft gedacht en zal als ze bang is niet verstijven van angst, maar weg rennen. Annie is ook erg voorzichtig.

    Geschiedenis
    Annie heeft een broertje (9, Squire) en een klein zusje (6, Hazle). Ze heeft een vader , maar die ziet ze bijna nooit. Dit komt doordat de vader chirurg is en veel werkt (die daardoor bijna nooit thuis is) Haar moeder (Alyce) is meestal thuis. Omdat de ouders van Annie redelijk rijk zijn (hoge midden klasse) hebben ze bedienden en gouverneurs. Samen met haar broertje en zusje maakt ze toneelstukjes om ze later in de avond te laten zien. Ze hebben een redelijk groot huis met twee verdiepingen in het platteland, ze hebben geen tuin, maar dat hebben ze niet nodig in de frisse lucht. Ze had een grote zus, maar die is vermoord.
    Als heel klein meisje is ze altijd gek op toneelstukjes geweest. Dit deed ze dan altijd met haar broertje, zus en andere kinderen in de buurt. Zo ging ze ook graag naar toneelvoorstellingen en hield ze van de drukke jaarmarkt in de stad, waar naast acteurs ook goochelaars, vuurspuwers en acrobaten waren. Al moest ze wel altijd dicht bij haar moeder zijn, want er waren altijd wel ongure types. Langzamer hand kreeg ze meer vrijheid en mocht ze alleen naar buiten toe. Op haar 10de kreeg Annie voor het eerst les. (ze kreeg thuis les) Dit vond ze saai, ze wilde liever spelen met haar broertje en zusje. Als ze geen les had, speelde ze buiten met haar buurmeisje, Myrtle. Samen bespioneerde ze mensen en achtervolgde hun. Soms hadden ze een bepaald iemand gevonden om te achtervolgen. Dit bleef doorgaan tot haar 13e , na het achtervolgen van een arme man werden ze door hem gezien en naar huis mee genomen. Ze deden hun jurk uit en lieten de meisjes staan in een onderbroek. Het heeft Annie en Myrtle een grote indruk achtergelaten en ze zijn er mee gestopt. Annie volgde alleen nog maar één iemand: Kaylee. Dit kwam omdat ze gevoel had dat ze over haar moest waken. Naar mate ze ouder werd, werd ze steeds dapperder en besloot ze op Kaylee af te stappen. ‘Hoe oud ben je eigenlijk?’ zei ze dan zo nonchalant mogelijk. Kaylee had haar aan gekeken: ‘14, kun je me nog te eten geven of hoe zit dat?’ De dagen daarna heeft ze haar restjes gegeven, maar verder vermeden. Want ze had niet echt zin in het gezeur van de zwerver. Naarmate ze ouder werd kwam ze steeds meer te weten over Kaylee en Kaylee over haar. Annie besefte dat ze eigenlijk een heel goed leven heeft in tegenstelling tot Kaylee. (wat Kaylee over haar leven denkt, mag jezelf weten, je kent Kaylee beter dan mij) Een jaar later overleed haar zus, Florence. Ze was vergiftigt door haar echtgenoot. Een dag later bleek ze seksueel misbruikt te zijn. De moeder van Annie besloot uit angst voor Annie en Hazle te verhuizen naar het platteland.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 16:24 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind de rol opzich leuk, maar een banshee is een soort geest en dus niet volledig menselijk. Ze zouden wit haar, zilveren ogen en een vreemder karakter moeten hebben.

    Verder vind ik haar leuk, ik ga haar misschien ook wel gebruiken, maar dan niet als Banshee


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik vind de rol opzich leuk, maar een banshee is een soort geest en dus niet volledig menselijk. Ze zouden wit haar, zilveren ogen en een vreemder karakter moeten hebben.

    Verder vind ik haar leuk, ik ga haar misschien ook wel gebruiken, maar dan niet als Banshee


    Mag ik dan een andere naam voor haar verzinnen? Want de naam Annie is toch voor de Banshee?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Wat mag qua onmenselijke karakters voor de bijrollen?


    Physics is awesome

    @Kelmeckis: Best veel, dit zijn de dingen die ik het liefste zie:
    Demon
    Weerwolf
    Een of andere faerie, geen met glittervleugels en roze haar natuurlijk.
    Geest
    Wisselkind

    Nu heb ik liever geen vampiers, elven of feeën (behalve de kleine) maar voor de rest vind ik eigenlijk alles wel goed. Zelfs zeemeerminnen zouden eventueel kunnen.

    @Fictionalworld: Nee, had ik dat gezegd? *Kijkt*
    Nouja, dat was de naam van het meisje met rode haar maar dat heb ik nu in Jessica veranderd, dus kan ze nog steeds Annie heten


    obsessive rage

    Dan zal ik eens kijken of ik een goed personage voor je kan maken. Het kan wel even duren.


    Physics is awesome

    Mijn topics, dit is def iets voor mij. Zal later eens wat verzinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.