• Inkt Sneeuw en Bloed
    Rollen gezocht!


    Hoi hoi! Ik zoek een paar karakters voor een verhaal genaamd "Inkt Sneeuw en Bloed" (Waarschijnlijk verandert dit nog, maar dat maakt niet uit)
    Nu kan ik zelf best goed karakters verzinnen, maar dit verhaal blijkt lastiger te verzinnen zijn dan ik dacht.
    Gelukkig ben ik lid van deze site en kan ik gewoon een oproepje plaatsen, want jullie zijn creatief genoeg (:

    Het verhaal gaat over drie meisjes, één met wit haar, één met zwart haar en eentje met rood haar. Nu is hun verhaal uiteindelijk anders, maar allemaal zijn ze op zoek naar iets waarmee ze iemand kunnen redden die ze zijn verloren of binnenkort zullen verliezen. Die personen zijn, zonder dat de meisjes het weten, allemaal bezeten/de vermomming van een bepaalde mythe. Zo is er eentje de gastheer van Lucifer, de ander is de voormalige vorm van Bloody Mary, en de laatste heeft iets met een Sugar Plum Fairy. De rest heb ik nog niet bepaald, alleen dat het zich in de Victoriaanse tijd afspeelt en dat de meisjes ongeveer zestien zijn.

    Nu zoek ik een aantal karakters, ik zal zelf de origineelste en meest gepaste uitkiezen
    Ik zoek dit:
    - De psycho
    Dit is de beste vriend van Kaylee (Het meisje met witte haar)
    - Mary Lynn
    Dit is de menselijke versie van Bloody Mary, en ook de beste vriendin van Annie (het meisje met rode haar)
    - De laatste persoon die gered moet worden
    Het meisje met zwart haar heeft nog niemand die ze moet redden, we weten alleen nog maar dat hij of zij in coma ligt, dus hier ben je vrij in (:
    - De Sugar Plum Fairy of Banshee
    Deze moet wel vermomd zijn. Ze is sowieso verbonden aan Kaylee, hoe mag je zelf weten
    - Andere bijrollen, zoals broers, zussen, politieagenten
    Voor de leukste vind ik wel een mooi plekje. Want een verhaal is gemaakt van bijpersonen (: Het mogen ook onmenselijke karakters zijn

    Nu even voor de duidelijkheid: Kaylee is een arm, koppig en jongensachtig meisje en zo goed als een zwerver. Een dief, eigenlijk. Annie is niet speciaal rijk of arm, een gewoon persoon dus. Ze is verlegen, onschuldig, naïef. En het meisje met zwart haar is heel rijk. De dochter van een graaf, hertog of baron. Ze is redelijk beleefd, vriendelijk maar ook bazig en wat neerbuigend. Dit kan handig zijn voor de karakters.

    Dit lijstje moet je invullen:
    Naam
    Leeftijd
    Ras (Omdat er ook wat onmenselijke wezens in zitten)
    Karakter
    Uiterlijk (Er mag een foto bij, maar deze gebruik ik alleen voor mezelf)
    Angsten
    Zwak punt
    Extra?


    Het verhaal is een mengsel van horror en fantasy, dus de karakters moeten daar wel in passen. Maar nu hoeft niet iedereen een monster te zijn, het gaat erom dat het geen moderne hippies of eenhoorn- liefhebbers zijn. Grappige, schattige en onschuldige karakters zijn gewoon toegestaan.

    Zet erbij welke rol je invult!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 17:09 ]


    obsessive rage

    Alvast thanks mensen (':


    obsessive rage

    Naam: Sebille
    Leeftijd: 125
    Ras: Faerie
    Karakter: Kwaadaardig ~ Sebille heeft het met mensen haast nooit goed voor. Ze vind het niet erg om spelletjes met hen te spelen of hen kwaad te doen. Dit houd onder andere in dat ze het niet erg vind om hen pijn te doen of hen te zien lijden. Tegen over soortgenoten oftewel andere Faerie is ze niet zo
    Aardig ~ Tegen over haar soortgenoten is ze aardig en vind het plezierig om met hen te praten. Ze vind het wel moeilijk met de levenswijze van andere Faerie, onder andere degenen die mensen juist helpen. Omdat haar levenswijze anders is en ze het niet erg vind om mensen pijn te doen
    Sluw ~ Sibelle is ook sluw en probeert mensen voor zich te winnen met haar sluwheid.
    Mysterieus ~ Sibelle vertelt mensen weinig over zichzelf, genoeg om hen mee te lokken en ervoor te zorgen dat ze niet zomaar weg willen. Dit heeft ook te maken met haar uiterlijk, ze is beter in staat om mannen over te halen dan vrouwen. Vaak gaat ze voor een makkelijke prooi en dit zijn vaak mannen, toch zal ze een vrouw ook mee lokken.
    Raadselachtig ~ Sibelle houdt ook van raadsels en legt Faerie en mensen graag raadsels voor. Mensen die haar raadsels niet goed beantwoorden, kunnen pijn verwachten, op zijn minst lacht Sibelle ze uit. Mensen die haar raadsels wel goed beantwoorden winnen tijd en een hele enkele keer laat ze iemand vrij. Dit gebeurt echter niet vaak en alleen als iemand al haar raadsels goed weet te beantwoorden. Ze speelt wel eens vals, door raadsels voor te leggen die ze onmogelijk goed kunnen beantwoorden.
    Uiterlijk:


    {Tekening van Anne Stokes}
    Angsten: Dat een mens haar ooit te baas zal zijn en hetzelfde met haar zal doen als zij met mensen en verstoten worden door de andere Faerie.
    Zwak punt: Ze heeft een zwak voor zwangere vrouwen, die zijn dan ook altijd veilig voor haar. Een vrouw kan ontsnappen aan haar door te bewijzen dat ze zwanger is, door middel van haar grotere buik. Mocht de vrouw in kwestie wel zwanger zijn en geen grotere buik hebben, dan houd Sebille als het ware gevangen houden totdat ze zeker weet dat de vrouw wel of niet zwanger is. Een vrouw die niet zwanger is, wordt dan ook gedood.
    Extra: Sebille lokt mensen weg om zichzelf met hen te voeden. Dit doet ze door hun levenskracht te ontnemen, vandaar ook haar mooie en jonge uiterlijk. Ze doet dit niet als een vampier, door een mens te bijten, maar met haar magie. Ze laat haar magie als het ware het mens binnen ging en de levenskracht weg halen, het mens in kwestie is hierna dood.
    Zij vind het lijken op wat een spin doet met zijn of haar slachtoffer. Ze omringt zich dan ook graag met spinnen en waar zij is, kan men vaak ook spinnen vinden. Sebille geeft de voorkeur aan giftige spinnen.
    Sebille draagt niet altijd haar ketting.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 18:18 ]


    Physics is awesome

    Die is best wel gaaf en bruikbaar, thanks!


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Die is best wel gaaf en bruikbaar, thanks!


    Graag gedaan. Ik heb iets enger gemaakt doordat je zei dat je geen Faerie met glitters en roze haar wil. Eigenlijk wilde ik een wisselkind doen, maar ik kon er niet zoveel over vinden.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Ik heb iets enger gemaakt doordat je zei dat je geen Faerie met glitters en roze haar wil. Eigenlijk wilde ik een wisselkind doen, maar ik kon er niet zoveel over vinden.


    Ik ben een expert op dat gebied (Naja eigenlijk niet maar ik vind het gewoon interessant) dus daar kan je me gewoon naar vragen ^-^

    Even info voor anderen die ooit nog Wisselkinderen willen maken:
    Wisselkinderen zouden kinderen zijn die door feeën zijn verwisseld (die in de tijd van de Wisselkinderen gewoon een eerste versie van heksen waren, haha) waren met gewone baby's. Ze zouden slimmer en ook wat vreemder zijn, de meeste kunnen toveren door hun magische ouders.
    Je zou kunnen ontdekken dat het Wisselkinderen zijn - alleen als ze een baby zijn trouwens - door bier in een eierschaal te koken. Dan zou de baby zeggen dat het raar is en als je weet dat je kind verwisseld is, zijn de echte ouders verplicht het weer om te wisselen.
    Er is niet veel bekend geloof ik, maar vaak zouden Wisselkinderen een opvallende oogkleur hebben. Heel fel groen, blauw, of juist heel donker.
    Ze zonderen zich graag af van de rest.
    Kaylee is overigens ook een wisselkind, alleen dan met een Sugar Plum Fairy


    obsessive rage

    Ik kon niet echt specifieke dingen qua uiterlijk of krachten/gaven vinden dus vandaar dat ik het lastig vond. Bij Faerie had ik wel een idee.

    Bedankt voor de informatie.


    Physics is awesome

    Ik denk iets simpels van krachten, telekinese of gedachtes lezen. Iets wat als paranormale gaven wordt gezien zeg maar. En ze zien er gewoon uit als mensen dus tja...


    obsessive rage

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het goed als ik een Hellhound maak? (een demon in een vorm van een hond)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam The Hound of Bloody Night
    (Al kan het wel snel afgekort worden tot ‘The Hound’)
    Leeftijd 300 jaar
    Ras Hellhound

    Karakter


    The Hound is, zoals veel Hellhounds, agressief en erg moordlustig. Dit komt door een soort wraak of lust naar moorden. Wanneer het donker is en hij in het voordeel is, pakt hij meestal een jonge man of vrouw en verslind hem of haar. Omdat hij meer mensen vermoord dan hij nodig heeft, laat hij de meesten liggen. Toch kent ook hij zijn angsten. Hij gaat dan ook nooit een stad in of valt meer dan drie mensen tegelijk aan. Ook heeft hij door dat jagers of sommige rijke mannen pistolen of geweren bij kunnen hebben. Dit zijn dan ook de mensen die meestal niet worden aangevallen.

    Uiterlijk
    The Hound is een erg grote hond (2,35 meter schoft hoogte en lengte van borst tot begin staart 4,15), maar valt ten opzichte met andere Hellhounds qua grote wel mee. The Hound erg atletisch gebouwd, (sterk, maar slank)hij heeft relatief lange, dunne poten maar een gespierde borst. Net als zijn tanden, zijn, zijn klauwen erg scherp en lijken ze tijdens het rennen niet bot te zijn geworden.Hij heeft een erg behaarde, lange, wolfachtige staart. De hond heeft lange, donkere haren die bedolven zijn onder bloed van zijn slachtoffers.

    Hoofd
    The Hound heeft een klein hoofd ten opzichte van zijn lichaam. Zijn hoofd is breed, met twee recht op staande kleine oren. Hij heeft lange, rechte snuit met vooraan twee uitstekende ,scherpe boven voortanden die als kleine sabels naar beneden hangen. De rest van zijn tanden kunnen makkelijk uitsteken wanneer hij gromt. Maar het meest opvallende van The Hound of Bloody Night zijn, zijn ogen. Het zijn donkerrode ogen, de kleur van bloed, die zachtjes glimmen wanneer de een blik vangen van zijn laatste slachtoffer. Ze zijn bedolven onder wraak en haat.

    Angsten
    The Hound is bang voor licht en vuur en grote mensen tegelijk.

    Zwak punt
    Zijn grootste zwakte punt is zijn bekendheid. Ook is hij niet al te slim en is hij erg voorspelbaar. Hij heeft vrijwel geen bondgenoten die hem helpen met moorden. Ook is de Hellhound doof en gevoelloos (letterlijk), hij gaat alleen op zijn zicht en reuk af. (daarom is hij niet bang voor pistolen en geweren en zit hij onder het bloed)

    Extra

    Sterkte punt
    Hij is heel erg snel (je ziet hem niet eens aankomen) en kan onnatuurlijk ver springen. Zijn grote speelt ook een belangrijke rol. Hij heeft altijd zijn moordwapens op zak (zijn klauwen en tanden) en trekt niet terug om zijn angsten te overwinnen als hij daarmee veilig mensen kan doden. De Hellhound heeft geen gevoelens van medeleven of schuld.

    Geschiedenis
    De hond zelf (zijn lichaam) is ooit een normale jachthond geweest van een jager. Maar op een ochtend snuffelde de herdershond en rook hij bloed, hij kwam bij een groot bloedspoor en kwam bij een jonge heks uit. De heks, die één van haar toverspreuken wilde uitproberen, riep een demon op. De hond, die door een toverspreuk in slaap was gevallen, werd bewoond door de opgeroepen demon. En toen de hond wakker werd, was het niet de jachthond die hem bestuurde, maar demon.
    Vanaf toen is The Hound of Bloody Night moordlustig geworden en moord hij iedereen af. Omdat hij zelf geen gevoel heeft, heeft hij ook geen gevoel voor pijn. De eerste jaren was hij nogal onvoorzichtig en werd hij regelmatig aangevallen met zwaarden en messen. Later werden dit pistolen en geweren.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 16:06 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind 'm leuk! (Ga ik denk ik voor het meisje met zwarte haar gebruiken ^^)


    obsessive rage

    Nah ik ben hier slecht in, maar ik ga toch maar zeggen wat voor karakter me hier bij meteen te binnen schoot:

    Naam:
    Noctis
    Leeftijd:
    17
    Ras (Omdat er ook wat onmenselijke wezens in zitten):
    Hij is een soort heks. Hij heeft een buitengewoon goed talend voor het brouwen van vergif. Ook kan hij de duivel op roepen en vloeken over mensen uitspreken. De duivel kan hem toestemming geven mensen over te nemen, waardoor ze dus bezeten woorden door hem.
    Karakter:
    Laat ik maar bij het begin beginnen:
    Noctis is eigenwijs en laat zich geen bevelen naar zich toe smijten. Hierdoor komt hij vaak in de problemen, aangezien zijn meester de duivel is. Hij probeert zich zo gevoelloos voor te doen dat mensen denken dat hij ook werkelijk geen gevoel heeft. Hij voelt pijn bij het laten lijden van mensen, maar hij durft het niet toe te geven, het zou zijn eigen leven kosten. Hij is snel en behendig, maar tegelijkertijd ook 'zwak'. Hij zit de hele tijd in de knel met zijn gevoelens omdat hij mensen geen pijn wilt doen, maar aan de andere kant is hij weer trots dat hij zo machtig is. Hij is meer menselijk dan onmenselijk en daar is hij niet trots op. Het weerhoud hem van bepaalde dingen en het dwingt hem zich te verzetten tegen té lugubere dingen doen met mensen. Veder is hij nog erg wraaklustig en snel op zijn tenen getrapt. Hij weet niet wat hij wilt en zijn karaktertrekken kloppen dan ook niet helemaal met elkaar, hij is wispelturig en het ene moment heeft hij die eigenschap het andere moment het tegenovergestelde. Het hangt vooral van zijn stemming en situatie af.
    Uiterlijk (Er mag een foto bij, maar deze gebruik ik alleen voor mezelf):
    Pikzwarte haren, fel blauwe ogen (bijna wit), zijn gezicht zit vol met littekens en door dat alles zien mensen hem meestal aan als een demon. Hij heeft in zijn nek een zwarte plek die duidelijk maakt dat hij werkt voor de duivel. Zijn gezichtsuitdrukking is meestal gevoelloos.
    Angsten:
    Eigenlijk is hij best bang voor zich zelf, hij is bang dat hij dingen doet die hij niet zou moeten doen. Veder is hij bang voor de dood en daarom is hij ook zo angstig voor het pijn doen van mensen.
    Zwak punt:
    Weet niet wat hij wil met zijn gevoelens en hij is té wraaklustig.
    Extra?:
    Zijn naam is Latijn en betekend 'nacht'. Ik koos voor die betekenis omdat ik dacht dat hij zo mysterieus is als de nacht (of probeert te zijn).Maar hij geblokkeerd word door gevoelens en zich dus niet helemaal kan afsluiten van mensen(denk aan sterren, die de nacht verlichten en de nacht enig sinds minder donker maken, dus ook zwaker. Hij heeft een leider(de maan) waar hij niet altijd naar luister(dan zweven er wolken voor de maan).


    i wanna die with you once or twice.

    Vind ik ook leuk! Thanks (flower)


    obsessive rage