• Zoals sommigen van jullie misschien al weten, ben ik geslaagd voor mijn examens van mijn opleiding en neem ik nu een half jaar pauze. Uiteraard wil ik in de tussentijd niet stilzitten en ben ik dus op zoek gegaan naar een bijbaan.

    Ook heb ik al gesolliciteerd bij Action, Deen, Kruidvat en Vomar. Dus daar van wacht ik nu bericht af en ik vroeg mij af of iemand weet waar ik nog meer kan solliciteren? (Etos en Hema heb ik gekeken, maar ik snap niet precies hoe ik daar moet solliciteren via de site)

    Heb jij een bijbaan?

    59.3% (16 stemmen)
     
    Ja

    22.2% (6 stemmen)
     
    Nee

    18.5% (5 stemmen)
     
    Ik ben op zoek naar een bijbaan


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik werk bij Stiphout. Zij hebben vijf boten en op die boten hebben ze horeca en daar bedien ik. ^^


    De naam Stiphout doet geen belletje rinkelen dus ik heb ze even opgezocht. Ik hoop dat je daar een leuke tijd hebt gehad en dat de aankomende tijd dat je er nog werkt ook leuk zal zijn.


    Physics is awesome

    Ik heb een jaar in een eetcafé gewerkt. Dat haatte ik.

    Nu ben ik op zoek in de toeristische en recreatieve sector!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Sampaio schreef:
    (...)

    Ik heb er stage gelopen en toen mocht ik blijven, die stage had school toen voor me geregeld.
    Als mensen in de winkel komen voor sollicitatiebrief worden ze meestal ook gewezen naar de site, ik heb verder geen idee hoe dat werkt. :3


    Dat is mooi, dan waren ze zeker heel blij met jou.

    Dan ga ik toch nog eens rondsnuffelen op de site.


    Physics is awesome

    Ga even langs bij Kruidvat en vraag of ze nog mensen zoeken. Dat heeft naar mijn gevoel meer zin dan via internet solliciteren, vooral bij winkels zoals Kruidvat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik bezorg folders, maar ga mijn baantje opzeggen. Ik heb te weinig tijd en het betaalt niet echt denderend :'D Is niet aan te raden dus. Op Open Dagen helpen bij je universiteit/opleiding betaalt meestal wel goed (bij mij althans), maar dat is maar enkele keren per jaar helaas.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 17:40 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat is mooi, dan waren ze zeker heel blij met jou.

    Dan ga ik toch nog eens rondsnuffelen op de site.


    Ja, dankje. :3
    Succes! Ik hoop dat het je lukt! ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hawke schreef:
    Ik heb net een bijbaan weer aangeboden gekregen. In zo'n ldure lampenwinkel die ook nog allerlei accesoires verkoopt. Ik heb ook bij de Vero Moda gewerkt. Kleding winkels zijn hard werken, maar wel leuk. Gewoon eens door de stad lopen, heel veel winkels zoeken wel mensen. Dan zit er zo'n bordje op de deur.


    Volgens mij ouders kan ik beter niet solliciteren bij Lidl, omdat je daar ook hard moet werken volgens hen. Zolang het werk en de collega's leuk zijn en het een redelijk salaris, vind ik het prima om hard te werken.

    Goeie tip, dankjewel. Genoeg winkels en restaurants in de stad bij mij dus er zal vast wel een zijn die nog mensen nodig heeft.


    Physics is awesome

    Debbaut schreef:
    Ik heb een jaar in een eetcafé gewerkt. Dat haatte ik.

    Nu ben ik op zoek in de toeristische en recreatieve sector!^^


    Toeristische en recreatieve sector zegt mij niet zo heel veel. Ik moet meteen denken aan kano's verhuren of iets in die trant.

    Wel jammer dat je, je vorige bijbaan niet leuk vond. Aangezien je er vast aardig wat tijd hebt door gebracht en dan is het toch fijner als je het naar je zin hebt.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    De naam Stiphout doet geen belletje rinkelen dus ik heb ze even opgezocht. Ik hoop dat je daar een leuke tijd hebt gehad en dat de aankomende tijd dat je er nog werkt ook leuk zal zijn.


    Ik ga stoppen. ^^ Het is te zwaar voor mijn rug en polsen en ik vind het niet meer zo leuk daar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eledhel schreef:
    Ga even langs bij Kruidvat en vraag of ze nog mensen zoeken. Dat heeft naar mijn gevoel meer zin dan via internet solliciteren, vooral bij winkels zoals Kruidvat.


    Iemand die bij de Kruidvat werkt, heeft ook in het topic gereageerd en zegt dat sollicitanten worden door verwezen naar de site. Dus ik ga nog eens kijken op de site.

    Maar de volgende keer dat ik bij Kruidvat kom, zal ik eens vragen in de winkel.


    Physics is awesome

    Wellicht in een verzorgingshuis? Ik werk al een aantal jaar in een keuken en restaurant binnen een verzorgingshuis en dat bevalt me erg goed. Destijds heb ik daar open gesolliciteerd en twee weken later was ik aangenomen. Bij ziekenhuizen zoeken ze ook nog wel eens mensen om hetzij schoon te maken, hetzij om in de keuken mee te draaien. Als je het overigens bij de Hema/Etos wil gaan doen dan zou ik daar gewoon eens langswippen om te vragen of ze vacatures open hebben staan, in plaats van via de site, dan weet je het meteen. (:


    She's imperfect but she tries

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Volgens mij ouders kan ik beter niet solliciteren bij Lidl, omdat je daar ook hard moet werken volgens hen. Zolang het werk en de collega's leuk zijn en het een redelijk salaris, vind ik het prima om hard te werken.

    Goeie tip, dankjewel. Genoeg winkels en restaurants in de stad bij mij dus er zal vast wel een zijn die nog mensen nodig heeft.


    Ja als je er even op let zijn er veel bordjes overal. Vooral in deze tijd van het jaar.


    The truth is out there.

    Pontmercy schreef:
    Ik bezorg folders, maar ga mijn baantje opzeggen. Ik heb te weinig tijd en het betaalt niet echt denderend :'D Is niet aan te raden dus. Op Open Dagen helpen bij je universiteit/opleiding betaalt meestal wel goed (bij mij althans), maar dat is maar enkele keren per jaar helaas.


    Dat heb ik anderhalf jaar gedaan, met soms nog een extra wijk. Eigenlijk vind het salaris niet helemaal oké qua wat je ervoor moet doen en hoeveel tijd je vaak kwijt bent.

    Die werden vaak gehouden op dagen dat ik op stage zat en aangezien ik geslaagd ben, denk ik dat ze liever voor mensen kiezen die daar nog wel een opleiding volgen. Toch bedankt voor de tip.


    Physics is awesome

    Mignon schreef:
    Wellicht in een verzorgingshuis? Ik werk al een aantal jaar in een keuken en restaurant binnen een verzorgingshuis en dat bevalt me erg goed. Destijds heb ik daar open gesolliciteerd en twee weken later was ik aangenomen. Bij ziekenhuizen zoeken ze ook nog wel eens mensen om hetzij schoon te maken, hetzij om in de keuken mee te draaien. Als je het overigens bij de Hema/Etos wil gaan doen dan zou ik daar gewoon eens langswippen om te vragen of ze vacatures open hebben staan, in plaats van via de site, dan weet je het meteen. (:


    Bij verzorgingshuis gingen bij mij meteen de alarmbellen rinkelen. Niet dat ik mensen in een verzorgingshuis niet aardig vind, maar het eerste werk wat bij mij op kwam is het verzorgen van de mensen die er wonen en dat wil ik dus niet. Maar je bedoelt ander werk.

    Dat is misschien wel iets voor mij, om in de keuken te werken of mee te draaien.

    Dat kan ik dan ook wel doen. Bedankt voor je tips.


    Physics is awesome

    Hawke schreef:
    (...)

    Ja als je er even op let zijn er veel bordjes overal. Vooral in deze tijd van het jaar.


    Dan moet ik toch beter kijken of mijn bril beter poetsen. :)

    Die tweede zin intrigeert me, hoezo in deze tijd van het jaar?


    Physics is awesome