• Zoals sommigen van jullie misschien al weten, ben ik geslaagd voor mijn examens van mijn opleiding en neem ik nu een half jaar pauze. Uiteraard wil ik in de tussentijd niet stilzitten en ben ik dus op zoek gegaan naar een bijbaan.

    Ook heb ik al gesolliciteerd bij Action, Deen, Kruidvat en Vomar. Dus daar van wacht ik nu bericht af en ik vroeg mij af of iemand weet waar ik nog meer kan solliciteren? (Etos en Hema heb ik gekeken, maar ik snap niet precies hoe ik daar moet solliciteren via de site)

    Heb jij een bijbaan?

    59.3% (16 stemmen)
     
    Ja

    22.2% (6 stemmen)
     
    Nee

    18.5% (5 stemmen)
     
    Ik ben op zoek naar een bijbaan


    Physics is awesome

    Sampaio schreef:
    (...)

    Ja, dankje. :3
    Succes! Ik hoop dat het je lukt! ^^


    Dankjewel! :)


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik ga stoppen. ^^ Het is te zwaar voor mijn rug en polsen en ik vind het niet meer zo leuk daar.


    Dat is vervelend, hopelijk willen er dan veel mensen bijles van jou.


    Physics is awesome

    Ik werk nu bij de C&A. Best leuk werk, behalve mijn baas dan, maar dat verschild per winkel. Ze zoeken wel eens bij kleding winkels mensen. Vaak hebben ze dan een briefje bij de ingang of het staat online dat ze iemand zoeken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat is vervelend, hopelijk willen er dan veel mensen bijles van jou.


    Haha, een vast persoon is goed genoeg voor mij, ik heb het al druk zat. ;p maar dank je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan moet ik toch beter kijken of mijn bril beter poetsen. :)

    Die tweede zin intrigeert me, hoezo in deze tijd van het jaar?


    Eerste paar maanden van het jaar zijn vaak goed om een baantje te vinden, zoals bij mij in de stad zoekt ongeveer de helft van de winkels nog nieuw personeel. Kennelijk stoppem veel mensen rond deze tijd.


    The truth is out there.

    Serenata schreef:
    Ik werk nu bij de C&A. Best leuk werk, behalve mijn baas dan, maar dat verschild per winkel. Ze zoeken wel eens bij kleding winkels mensen. Vaak hebben ze dan een briefje bij de ingang of het staat online dat ze iemand zoeken.


    het is mij duidelijk, zo snel mogelijk naar de stad en mijn ogen goed de kost geven.


    Physics is awesome

    Hawke schreef:
    (...)

    Eerste paar maanden van het jaar zijn vaak goed om een baantje te vinden, zoals bij mij in de stad zoekt ongeveer de helft van de winkels nog nieuw personeel. Kennelijk stoppem veel mensen rond deze tijd.


    Gelukkig dan maar. Dan heb ik toch een goeie timing gehad. Misschien dat het ligt aan de goede voornemens.


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, een vast persoon is goed genoeg voor mij, ik heb het al druk zat. ;p maar dank je.


    Dat is dan mooi, heb je al iemand gevonden?


    Physics is awesome

    Ik werk bij de Kruidvat, en ik vind het echt geweldig werk om te doen! Ontzettend leuk werk om te doen, ontzettend leuke en enthousiaste collega's waarmee je het ook echt goed kan vinden (al verschilt dat misschien per filiaal, maar met iedereen in mijn filiaal kan ik goed opschieten haha). Het verdient ook best goed, okay, minder dan in een supermarkt, maar meer dan bij bijvoorbeeld Hema (daar heb ik ook gesolliciteerd door bij de klantenservice een sollicitatieformulier aan te vragen en weer in te leveren, maar er waren toen ook oproepen voor nieuwe medewerkers). Bij Hema verdien je echt minimumminimumloon. 50 cent minder per uur dan bij Kruidvat in ieder geval. En bij de Kruidvat kun je online cursussen doen, bijvoorbeeld een introductiecursus maar ook cursussen over hoe je make up enzo moet adviseren!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als je op deze link klikt, kom je op de 'sollicitatie'pagina van de Kruidvat uit! Het wijst zich vanzelf, denk ik. Ik heb via indeed.nl gesolliciteerd, maar dat was uiteindelijk ook via de Kruidvatsite (werd doorverwezen).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik werk bij postnl als postbezorger. Is wel geinig alleen niet als het slecht weer is :') (Hoewel ik het nu niet meer erg vind, je went eraan). Voor de uren verdient het wel redelijk, maar ik werk alleen op zaterdag dus zoveel is het niet haha.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Moet je bij lunchrooms of een bakkerij geen ervaring hebben met het werk? Ik ben bang om af gewezen te worden, omdat ik geen ervaring heb met werken in een lunchroom of een bakkerij.

    Zover had ik nog niet gedacht, ik ga zeker goed rondkijken of er niet ergens een bordje hangt met medewerkers gezocht.

    Is alleen maar beter, dan weten ze dat je actief aan het zoeken bent of dat je in de toekomst bij hen wil werken.

    Ligt eraan sommige bedrijven vinden het prima om je intern te trainen. Je moet toch altijd ergens beginnen met ervaring op doen :Y)

    Ik zelf ben klaar met studeren en heb nu een vaste baan in mijn sector door gestroomd vanuit stage, alleen ga ik stoppen en ook weer voor een bijbaan waarnaast ik curcussen kan volgen xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Stevenson schreef:
    Ik werk bij de Kruidvat, en ik vind het echt geweldig werk om te doen! Ontzettend leuk werk om te doen, ontzettend leuke en enthousiaste collega's waarmee je het ook echt goed kan vinden (al verschilt dat misschien per filiaal, maar met iedereen in mijn filiaal kan ik goed opschieten haha). Het verdient ook best goed, okay, minder dan in een supermarkt, maar meer dan bij bijvoorbeeld Hema (daar heb ik ook gesolliciteerd door bij de klantenservice een sollicitatieformulier aan te vragen en weer in te leveren, maar er waren toen ook oproepen voor nieuwe medewerkers). Bij Hema verdien je echt minimumminimumloon. 50 cent minder per uur dan bij Kruidvat in ieder geval. En bij de Kruidvat kun je online cursussen doen, bijvoorbeeld een introductiecursus maar ook cursussen over hoe je make up enzo moet adviseren!

    Hema heeft veel toeslagen, dus kijk alsjeblieft niet alleen naar het brutoloon. Wij krijgen doordeweeks 30% extra uitbetaald na zessen en 's zaterdags na drieën ook nog een 30% extra. En op zondag 200%
    Ik had twee of drie hele dagen (acht uur) extra gewerkt en had al zo'n +/- 150 euro meer verdiend dan normaal. Dus dat valt behoorlijk mee, wat je zegt. En bij bijna alle retail/detailhandel moet je cursussen doen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Big Bazar, als er een bij je in de buurt zit? Ik werk bij de Big Bazar en vind het heel leuk! Het werk is denk ik vergelijkbaar met bij de Action (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Shego schreef:
    (...)
    Hema heeft veel toeslagen, dus kijk alsjeblieft niet alleen naar het brutoloon. Wij krijgen doordeweeks 30% extra uitbetaald na zessen en 's zaterdags na drieën ook nog een 30% extra. En op zondag 200%
    Ik had twee of drie hele dagen (acht uur) extra gewerkt en had al zo'n +/- 150 euro meer verdiend dan normaal. Dus dat valt behoorlijk mee, wat je zegt. En bij bijna alle retail/detailhandel moet je cursussen doen. ^^


    Oh, haha. Nou ja, die mensen bij de Hema waar ik m'n sollicitatie mee had, snauwden me ook af en weet ik veel allemaal wat. Voelde me er ook niet thuis, eerlijk gezegd. Bij Kruidvat wel, gelijk vanaf de eerste seconde haha. En volgens mij hebben alle winkels dat, dat je op zondag dubbel uitbetaald wordt. Sinds iemand gestopt is die altijd de zondagen deed, ben ik de komende tijd ingepland op zondag. Heerlijk, haha. Ik denk dat het qua werk wel vergelijkbaar is, Hema en Kruidvat, maar dat verschilt ook per persoon denk ik. Ook vonden ze me bij de Hema te oud (ik ben 16... Ze hebben allemaal mensen van 15 aangenomen, haha. Ook heb ik van mensen die ik kende die bij de Hema werkten niet veel positiefs gehoord. Over de Kruidvat is iedereen die ik ken wel heel positief, ikzelf ook). Ik heb trouwens zoveel gewerkt in december, dat ik 3x m'n maandsalaris verdiend heb, haha. En dan nog viel het best mee (alhoewel, oudjaarsdag zat er ook bij en ook een aantal zondagen).

    En ja, cursussen zijn er idd wel altijd, maar niet altijd online toch?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly