• The Supernatural have to hide


    Het lijkt een normale school, met verschillende groepen vrienden. Wederzijds vertrouwen, relaties. vrienschappen. En natuurlijk gaat er af en toe wat fout, en zijn er elke week wel nieuwe roddels die door de gangen gaan. Maar er is een selecte groep jongeren, waarvan tot nu toe niemand hun geheim weet. Maar hoelang weet deze groep dat zo te houden? En hoe zit het met de onderlinge vijandschappen? De jongeren moeten elkaar vertrouwen, of kunnen ze anderen in vertrouwen nemen?
    Dat is riskant, mishandeling, dwang en gevangenschap liggen op de loer. Het is aan iedereen om hun eigen veiligheid te bewaren.


    Rollen:
    Mermaids:
    Man
    Man
    Man

    Sunset Dyani Wade by Pans_Daughter
    Alicia Rose Stone byDreamingGirlx
    Vrouw gereserveerd door Ice_Queen

    Werewolfs:
    Kiano Odin Da Sangallo by Necessity
    Man
    Man

    Vrouw Gereserveerd door Jaimz
    Vrouw Fay Jazzlyn Nightwood by ItsImpossible
    Vrouw

    Vampire:
    Eoin Callaghan by Saralonde
    Gavin James Grant by GrandR
    Man

    Melaina Vasilisa Bizina by Polovina
    Vrouw Gereserveerd voor Tarix
    Amelia Claire Joseffs By Amarixe

    Human:
    Ayden Deemswood by ItsImpossible
    Nikola Beniamin Vasilyev by Burnley
    Man

    Roxelle Kiara Carter door Dreaminggirlx
    Vrouw
    Vrouw


    Invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Mermaid/Werewolf/Vampire/Human)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    Algemene regels:
    -Als je twee rollen wilt, mag je 1 'supernatural' en 1 mens.
    -Hou mannen en vrouwen gelijk.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    -Minimaal 200 woorden in een post.
    -Niet powerplayen.
    -Geen sneltrein.
    -Geen mensen buiten sluiten.
    -16+ is toegestaan, maar zet het onder een spoiler of zet 16+ boven je post.

    Soorten regels:
    -Mermaids krijgen als ze uit het water komen gewoon benen, maar het veranderen, zowel naar staart als naar benen, is een pijnlijk proces.
    -Mermaids krijgen een staart wanneer ze met water in aanraking komen. Ze kunnen dus ook geen kraanwater drinken!

    -Werewolfs veranderen automatisch wanneer de volle maan opkomt.
    -Ongetrainde werewolfs kunnen veranderen als ze zich teveel opwinden. (Boos worden/opwinding/verlangen)
    -Werewolfs kunnen geen zilver aanraken

    -Vampires worden bloeddorstig wanneer ze bloed zien.
    -Vampires kunnen niet tegen knoflook en heiligwater
    -Vampires worden lusteloos en misselijk op dagen wanneer het warmer is dan 35 graden.


    Topics:
    Praattopic: Klik


    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 12:37 ]

    Ik ben niet zo'n held in rollen schrijven,dus verleden etc word meestal stukje bij beetje aangevuld, als mij wat te binnen schiet ofzo haha



    Naam: Fay Jazzlyn Nightwood
    Fay is van oorsprong een Engelse meisjesnaam, het betekent 'Fee, magische'


    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 16 (hebben weerwolven eigenlijk ook een dubbele leeftijd? Net zoals vampiers?)

    Soort: Werewolf

    Karakter:
    Positieve karakter eigenschappen:
    -behulpzaam
    -creatief
    -eerlijk (soms iets te)
    -grappig
    -intelligent
    -zelfverzekerd
    -sociaal

    negatieve eigenschappen:
    -eigenwijs
    -humeurig (meestal rond volle maan en in de ochtend)
    -slordig
    -sluw
    -sarcastisch
    -temperamentvol
    -koppig
    -brutaal

    uiterlijk:


    Geschiedenis:
    Fay is geboren in een rijk gezin, waar eerlijkheid, intelligentie en creativiteit hoog in het vaandel staan. Fay heeft naar deze normen moeten leven, en daardoor zijn eerlijkheid intelligentie en creativiteit haar sterkste persoonlijke eigenschappen. Het weerwolf-gen zit bij haar in de familie, en haar moeder en vader zijn er dan ook er trots op dat ze ook een weerwolf is. Doordat haar vader en moeder het ook zijn, hebben ze Fay altijd kunnen helpen met het in toom houden van haar emoties, en ze heeft dan ook daar amper problemen mee. Haar ouders hebben haar wel gewaarschuwd over het feit dat ze het tegen niemand mag vertellen, omdat het gevaarlijk is.

    Relaties:
    (iemand interesse? :P)

    Extra:
    -Fay heeft het weerwolf zijn redelijk in de hand, maar soms wil ze bij heftige emoties nog wel veranderen

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 19:18 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Sorry dat ik zelf niet zo actief ben hierin, haha.
    Jullie hebben dus zo wie zo de tijd om rollen te maken. ik wil de rpg pas starten als de benodigde rollen meer gevult zijn ;)

    Naam: Ayden Deemswood
    Ayden is een Ierse jongensnaam. Het betekent 'Vurig, klein vuur'

    Geslacht:mannelijk

    Leeftijd:16

    Soort: human

    Karakter:
    positief:
    -Intelligent
    -behulpzaam
    -grappig
    -leergierig
    -sociaal

    negatieve eigenschappen:
    -brutaal
    -wispelturig
    -impulsief
    -te eerlijk
    -sarcastisch
    -tikkeltje arrogant
    -sluw

    uiterlijk:



    Geschiedenis:
    Ayden is in een rijk gezin geboren, in een reusachtige villa, aan de rand van het bos. Hij heeft altijd gekregen wat zijn hartje begeerde, en had altijd de meiden voor het uitkiezen. Hij was ook niet op zijn mondje gevallen, en van zijn vader en moeder heeft hij altijd gehoord dat hij altijd zoveel mogelijk goede cijfers moet halen, omdat hij met goede cijfers een goede baan krijgt, en met een goede baan krijg je veel geld. Ayden heeft altijd braafjes gedaan wat hem gevraagd werd, tot hij een jaar geleden een strafblad kreeg voor vandalisme. Zijn ouders waren woest en hij heeft een tijdje bij een vriend van hem gelogeerd. Uiteindelijk kalmeerde zijn ouders een beetje, en ging hij weer terug. Er word nu wel op hem gelet, en hij moet zich strikt aan de regels houden, omdat hij anders in een, wat zijn ouders een 'Her-opvoedings-internaat' word gestopt. Ayden houd zich nu meer gedeisd, en gedraagt zich wel meer nu.

    Relaties :
    (Iemand interesse :P)

    Extra:
    -


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    oh ja, dit was ik vergeten te zeggen,

    ik heb heel veel moeite met werkwoorden, qua +t of +d en al die andere huppelepup qua vervoegingen, ik probeer zo goed mogelijk erop te letten, maar dan weten jullie dat ik er moeite mee heb haha


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Was helemaal vergeten dat ik hier een rol had gereserveerd, zal hem zo snel mogelijk afmaken.

    Jaimz schreef:
    Was helemaal vergeten dat ik hier een rol had gereserveerd, zal hem zo snel mogelijk afmaken.


    Geen probleem, je hebt de tijd!

    - Nevermind, ik heb me bedacht (: -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:04 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Zou ik een mannelijke vampier mogen?
    Dit wordt wel mijn eerste RPG hier op Quizlet. Ik weet niet of dat een probleem is?

    Saralonde schreef:
    Zou ik een mannelijke vampier mogen?
    Dit wordt wel mijn eerste RPG hier op Quizlet. Ik weet niet of dat een probleem is?


    Natuurlijk mag dat.
    En nee, dat is geen probleem, natuurlijk niet! Als je iets niet snapt, vraag het gerust!

    Zou ik een vrouwelijke mermaid mogen?


    We all just wanna be somebody

    Ik zet je erbij!

    Zet dit even tussen mijn topics, misschien dat ik later nog meedoe!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    mag ik een mannelijke vampier?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zet je erbij!

    Mag ik een vrouwelijke vampire?


    Il n'y a pas d'amour perdu