• Jawel lieve Q-monsters, het is tijd voor de uitslag van de Quizlet Verkiezingen 2015 (topic 1, topic 2). Drum roll! *O*


    1 - Story van het jaar
    1) Badboy • Zayn J. Malik van MALIK93 met 22,7%

    2) Affaire ~ Draco Malfoy [16+] van Potions met 19,1%
    3) A Darkened Heart || HP van Laleah met 15,6%



    2 - Quiz van het jaar
    1) Welk Once Upon a Time personage ben je? van Pippilotta met 25,0%

    2) Wat zal jij zien in de Spiegel van Neregeb? van Revenant
          & S.L.I.J.M.B.A.L. Deel 7: Geschiedenis van de Toverkunst van ProngsPotter met 14,3%
    3) De grote Gilderoy Lockhart kennis quiz van Lily_Evans met 10,7%



    3 - Gedicht van het jaar
    1) Geluk van Wiarda met 31,6%

    2) Mystiek en geducht, stoffig en berucht. (inactief) van Wasikowska met 21,1%
    3) Shields and Walls van Ironfoot
          & Morgen is de titelpagina (inactief) van Wasikowska
          & Sprankje hoop van Wiarda met 10,5%



    4 - Lijstje van het jaar
    1) Situaties in fanfictions die niet helemaal kloppen van kickthestickz met 28,9%

    2) Mijn stom-lijstje. van Clace met 18,4%
    3) Dingen die je niet moet zeggen tegen een student tijdens 'de blok' van Scandal met 15,8%



    5 - Column van het jaar
    1) Dystopian fantasy, uitgestorven of niet? van Nakotak met 56,5%

    2) Mijn faliekante misvatting over liefde van Mylintis met 43,5%



    6 - Topic van het jaar
    1) Eindejaarsbericht 2015 van Salam met 28,6%

    2) Het grote Wordwar topic || 013 van Lily_Evans met 22,9%
    3) 7 things I hate about you (while I'm reading) van Vanderway met 14,3%



    7 - Reactie van het jaar
    1) De reactie van Wiarda met 26,3%

    2) De reactie van Inagua met 23,7%
    3) De reactie van Lily_Evans met 21,1%


    De reacties:
    De reactie van Wiarda in Lucht Je Hart • 349 op pagina 13
    Wiarda schreef:
    En knuffels voor iedereen hier, want het klinkt alsof we met z'n allen een beetje de conclusie kunnen trekken dat vandaag een Schijterige Dag was en dat morgen alles voorzichtig hopelijk misschien wat beter wordt. En jullie zijn schatten. Allemaal. En het is bijna Kerst (en ik haat Kerst maar dat terzijde want dit is een slijmerig liefdesbericht voor alle lucht je harters en waarschijnlijk ga ik nog genoeg klagen over Kerst in de aankomende dagen) en ik denk aan jullie allemaal en ik weet niet, op het moment wil ik gewoon een beetje een enorme groepsknuffel geven aan iedere gefrustreerde ziel die hier zijn hart lucht en wiens leven ik creepy volg door dit topic en voor wie ik met deze dagen van achter mijn computer stilletjes duim en cheer en al dat soort dingen. Dikke knuffelkus dus.

    Oké raar sentimenteel berichtje van vreemdeling op het internet weer voorbij

    De reactie van Lily_Evans in Het grote Wordwar topic || 014 op pagina 1
    Lily_Evans schreef:
    Pads schreef:
    MAT
    my awesome topics


    De reactie van Inagua in Eindejaarsbericht 2015 topic! op pagina 7
    Inagua schreef:
    leuk met mobiel typen woehoe

    Om te beginnen vind ik het lastig om namen te noemen. Tuurlijk, er zijn een aantal personen die het verdienen om even in de spotlights gezet te worden, maar hoe ik dat aan wil gaan pakken, daar wil ik nog even overna denken. Ik wil hier nu eerst een ander bericht brengen.

    Dit is voor iedereen die nog niet genoemd is en die zich vergeten voelt.

    Het is onmogelijk voor mij om jullie allemaal apart aan te spreken. Had dat gekund, dan had ik dat met liefde gedaan, maar die groep is (helaas) enorm. Toch horen jullie erbij. Ook jullie maken een belangrijk deel uit van Quizlet en zelfs al ziet niet iedereen het, toch is het zo! Jullie verdienen dat plekje in de spotlight net zo hard als de rest die wel is genoemd. De reden dat ik dan ook moeite heb met het noemen van namen, is omdat ik eigenlijk niemand buiten wil sluiten (al geloof ik dat niemand dat wilt en dat ook bewust zou doen hier). Daarom wil ik dit bericht opdragen aan iedereen hier die zich vergeten voelt. Nu hoop ik niet dat het bericht een onvolgbaar geheel is geworden, omdat ik me nu al niet meer kan herinneren waar ik dit bericht mee gestart heb (hehe), maar ik hoop dat mijn boodschap zo duidelijk is! Een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!


    De reactie van ProngsPotter in NaNoWriMo november 2015 - Topic 4 op pagina 3
    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Awh, ik ben ook altijd zo onhandig. Of pech hebber, zit ik net vijf minuten te warren, komt mijn vader met de vraag of ik éven wil helpen. Zucht.
    Omdat jullie nu druk aan het schrijven zijn zien jullie dit nog niet (ALTHANS DAT MAG IK HOPEN >:) <-- dat moet een beetje een duivels gezichtje zijn, maar q maakt er dit van :') Ghehe)

    Maarr

    JULLIE KUNNEN HET WEL!!
    kOM OP! DRUK DE TOETSEN IN! eN WEER EEN NIEUWE ZIN, HUPLA :)
    WOeiiiwiw *O* *O* *O*
    Kom op, nog een woordje erbij!!

    Kom op Natas, die drie hoofdstukken mogen er prima vier zijn!!
    Inge, pepernoten brengen geluk, en je pech is al bij het glas water weggelopen, dus ik verwacht hoge resultaten!!
    Anna, spekkies was een heeel goed idee, dus ik weet zeker dat je een top-stukje aan het schrijven bent!
    VulturiLover, ik ken jou niet zo goed, maar schrijf als een ware fangirl!!


    JEeeuuuyy

    En nu moet ik nog eens een keer aan mijn franse woordjes ):

    De reactie van Inhuman in Nieuw usernaam op pagina 1
    Inhuman schreef:
    Wijngaard is in elk geval nog niet bezet :x


    8 - Profiel van het jaar
    1) Colossus met 37,7%

    2) AtIas met 24,6%
    3) KyloRen met 16,4%



    9 - User van het jaar
    1) Lily_Evans met 21,4%

    2) Square
          & Scintellare met 14,3%
    3) Laleah
          & SPECS met 10,7%



    10 - Moderator/Admin van het jaar
    1) Scandal
          & Krull met 21,6%

    2) Diplodocus met 16,2%
    3) Yoda
          & Tamir
          & Rutger met 8,1%



    11 - Bemiddelaar van het jaar
    1) Nakotak met 48,3%

    2) Valet met 13,8%
    3) Nedakh
          & Macabre
          & Einar met 10,3%



    12 - Bèta van het jaar
    1) Square met 40,0%

    2) Amphibian met 31,4%
    3) Wiarda met 11,4%



    13 - Columnist van het jaar
    1) Nakotak met 32,0%

    2) Mylintis met 24,0%
    3) Patholoog met 16,0%




    Van harte gefeliciteerd allemaal! (bloos)
    Klik op de screenshots onder de spoilers om een grotere versie te zien. Voor mensen die van geschiedenis houden: de uitslagen van 2013 en 2014. *strooit confetti*

    Ook heel erg bedankt als je hebt meegedaan door te stemmen of iets of iemand te nomineren. Users die dat doen zijn voor verkiezingen misschien nog wel belangrijker dan de mensen die in deze post staan. Ik hoop dat jullie tevreden zijn met deze uitslagen! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woehoe, ik ben blij met mijn plekje bij de moderator verkiezingen (hoe is dat zelfs gebeurd? :'D)! Leuke verkiezingen trouwens!


    What would Emma do?

    Gefeliciteeeeeerd iedereen! En nogmaals bedankt aan de mensen die op mij hadden gestemd in ronde 1. Ly all

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 17:57 ]

    Gefeliciteerd allemaal!


    26 - 02 - '16

    Congratz aan iedereen en bedankt aan iedereen die me zover heeft laten komen (hoera)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Iedereen van harte gefeliciteerd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd allemaal! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ow wow user van het jaar. Wauw, thanks y'all. En het Wordwar topic op plaats twee bij topics! Echt super bedankt! Het is echt leuk om te zien dat dat soort initiatieven gewaardeerd worden, want er zit toch wel heel wat werk in (bloos)
    En iedereen die op creaties van mij heeft gestemd natuurlijk ook heel erg bedankt. Love you Q (heart2)

    Oh en Inge, je hebt het weer top georganiseerd dit jaar. Go Inge! Respect! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Echt superleuk om te zien dit. Proficiat iedereen! En Inge, bedankt om alles weer fantastisch te organiseren. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wooh 3e plek voor profiel. Awesome! Bedankt voor de stemmen. ^^
    Kan ik nu eindelijk weer aan mijn profiel sleutelen haha.

    Best wel grappig dat als mijn lijstje niet verwijderd moest worden ik op een gedeelde 2e plaats zat. Maar goed ik ben heel blij dat ik het tot de finale heb kunnen halen. Had nooit gedacht dat iemand ooit iets van me goed zou vinden om hier aan mee te kunnen doen.

    Yaaass wat leuk om dit te lezen! Ik was al blij dat ik genomineerd was maar dat ik dit ook gewonnen heb? *cries* Dankjewel iedereen die op mij gestemt heeft!! (H)

    Ledecky schreef:
    Echt superleuk om te zien dit. Proficiat iedereen! En Inge, bedankt om alles weer fantastisch te organiseren. *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tweede plaats bij lijstje van her jaar. Echt super tof. Dankjewel iedereen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jeej! Ik ben echt super blij met mijn derde plaats! Dank jullie wel allemaal, ik vind dit echt geweldig!
    En SPECS op de derde plaats, jeeej!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd iedereen!! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )