• http://www.quizlet.nl/quiz/413972/hoe-kwaadaardig-ben-jij/

    Bij deze. Groetjes


    Sarah = ongewoon sexy

    Braafste kind van de klas :D. Nah, de meeste dingen die er staan vind ik gewoon een kwestie van menselijkheid en goed fatsoen. Ik kan een egoïstische nare bitch zijn depending on the situation.


    No growth of the heart is ever a waste

    "Ja, ik help wel, maar ik moet wel mijn cavia poetsen straks. Dus niet te lang hé, oke doei." Dit antwoord spreekt tot mijn ziel, tbh. Ik heb hier letterlijk een cavia en een babyborsteltje binnen handbereik. :W

    Ik ben het braafste kind van de klas, net als half Q.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Ja, ik help wel, maar ik moet wel mijn cavia poetsen straks. Dus niet te lang hé, oke doei." Dit antwoord spreekt tot mijn ziel, tbh. Ik heb hier letterlijk een cavia en een babyborsteltje binnen handbereik. :W

    Ik ben het braafste kind van de klas, net als half Q.



    Hahaha en ik maar proberen iets op te schrijven dat klinkt als een ontzettende kutsmoes.


    Sarah = ongewoon sexy

    SonOfGondor schreef:
    Braafste kind van de klas

    Oh. Dat valt toch wel mee?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    SonOfGondor schreef:
    Braafste kind van de klas

    Oh. Dat valt toch wel mee?


    Ex astris, sciencia

    Braafste kind van de klas

    Yup.. Maar nja, ik zit wel in de zesde level van de hel, dus ik weet niet wie ik nou moet geloven ;p


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je vraagt de fiets van je opa terug. :W

    Ik ben een superbrave natuurhippie. Surprise.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Je vraagt de fiets van je opa terug. :W

    Ik ben een superbrave natuurhippie. Surprise.


    Ja koos je voor de fiets?


    Sarah = ongewoon sexy

    HANAYA schreef:
    Braafste kind van de klas :D. Nah, de meeste dingen die er staan vind ik gewoon een kwestie van menselijkheid en goed fatsoen. Ik kan een egoïstische nare bitch zijn depending on the situation.

    Ja, precies. Over het algemeen ben ik eerder beleefd dan goed in mijn hart, denk ik. Ik wil best een keer iemand helpen en mensen blussen, maar ik ben 100% de klootzak die je totaal voor lul zet als je een slecht opmerking maakt, hoor. Als je je eigen graf graaft, is het de minste moeite voor mij om je er nog even in te schoppen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja koos je voor de fiets?

    Nah ik hoopte eigenlijk op de optie 'wijst koppig in het Nederlands de weg want verdomme als zij geen Engels gaan praten ga ik ook geen Duits praten dankje de koekoek' maar helaas, dus toen toch maar braaf de weg wijzen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nah ik hoopte eigenlijk op de optie 'wijst koppig in het Nederlands de weg want verdomme als zij geen Engels gaan praten ga ik ook geen Duits praten dankje de koekoek' maar helaas, dus toen toch maar braaf de weg wijzen.


    Zo werkt dat niet met Duitsers. Duitsers antwoorden en vragen alles in het Duits, praat je geen Duits, dan kijken ze je aan alsof je achterlijk bent.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Zo werkt dat niet met Duitsers. Duitsers antwoorden en vragen alles in het Duits, praat je geen Duits, dan kijken ze je aan alsof je achterlijk bent.


    Oh in mijn geval zijn het 99/100 keer lieve 65+ toeristen die nooit Engels hebben geleerd en die dan doen alsof je ze verstaan als je Nederlands spreekt en dan totaal de andere kant op fietsen nadat ze drie keer "danke schön" hebben gezegd. Best leuk eigenlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Braafste kind van de klas, hoezo Hufflepuff xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Zo werkt dat niet met Duitsers. Duitsers antwoorden en vragen alles in het Duits, praat je geen Duits, dan kijken ze je aan alsof je achterlijk bent.


    Pff, ik moet toch even 50% van mijn afkomst verdedigen hier, want de helft van mijn Duitse familieleden is op dit moment juist Nederlands aan het leren. Plottwist. :Y)

    Al heb ik ook een oom die precies zou doen wat jij beschrijft, ja, maar hij is ook een homofobische misogynist, dus het is geen drama als je niet kunt verstaan wat er uit zijn mond komt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Pff, ik moet toch even 50% van mijn afkomst verdedigen hier, want de helft van mijn Duitse familieleden is op dit moment juist Nederlands aan het leren. Plottwist. :Y)

    Al heb ik ook een oom die precies zou doen wat jij beschrijft, ja, maar hij is ook een homofobische misogynist, dus het is geen drama als je niet kunt verstaan wat er uit zijn mond komt.


    Er zijn uitzonderingen ja, heb ook wel eens minder eigenwijze Duitsers gesproken


    Sarah = ongewoon sexy