• The Kings of Summer.
    Based on the kings of summer.
    Uitgewerkt door mij, Avalance.
    Ik weet dat het barslecht is uitgelegd, dus als er nog vragen zijn mag je ze gerust stellen!


    Ouders die zeuren om een kledij, om je cijfers op je rapport of om iets anders, we hebben ze allemaal wel. Meestal valt het mee, en hebben ze enkel hun momenten waarop ze erg zeurderig zijn. Ook hebben we het allemaal al eens voorgegaan dat ze ons vreselijk voorschut zetten bij vrienden, of bij die ene crush.

    In deze rpg zijn de ouders van de jongeren net iets té beschermend over hen. Waar ze ook gaan of staan, ze zijn erbij. Ondraaglijk, vinden ze het.
    Tijdens hun zomervakantie besluiten ze dan ook om op hun zelf te gaan wonen. Zonder een brief of dergelijke achter te laten pakken ze de broodnodige spullen en trekken ze de wijde wereld in, zonder ouders die kunnen zeuren over het feit dat hun haar niet goed ligt, of dat hun kleren vuil zijn. In het begin gaan ze in het bos wonen, in hun zelfgemaakte ‘huis’. Maar wanneer hun ouders bezorgd worden en de politie erbij halen, is het nog maar de vraag wat ze gaan doen. Braafjes terug naar huis, of op roadtrip door Australië? Vriendschappen zullen sterker worden, terwijl andere vriendschappen verbreken. Liefde en haat zal groeien, maar ook heimwee zal misschien aanwezig zijn.



    Rollen
    Meisjes Tijdelijke stop!
    Wachtlijst: Polovina.

    Name~FC~Avalance ~Page
    Name~ Kaya Scodelario~Pans_Daughter~Page
    Alicia Montez~Unknown~tubbietoost~ 1
    Name~ FC~Malec~Page

    Jongens
    Name~ FC~Avalance ~Page
    Name~ FC~Philip~Page
    Invullijst
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    Weekendtas/overlevingskit

    Regels
    ~Dit wordt geen eendags-rpg, dus bedenk goed of je wilt meedoen of niet.
    ~De huisregels van Quizlet.nl gelden ook hier.
    ~Niemand wordt uitgesloten.
    ~Geen perfecte personages.
    ~Dit wordt geen grote rpg, ik zat te denken aan 8 of 10 personages.
    Als je dit hebt gelezen zet dan :Y) of :) in je bericht.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik heb een vraagje :D (meteen even een mt melding ;))

    Is het huis al gebouwd.. in het introfilmpje lijkt het namelijk alsof ze eerst het huis bouwen en dan pas daar gaan wonen. Is dat hier ook de bedoeling of niet? Want in dat geval is het logischer dat ze bepaalde spullen. (bijv beddengoed, linnenwaar) al meesmokkelen in de weken voorafgaand. Of bouwen ze het pas bij aankomst? Ik ga proberen deze week de film te kijken..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Yoo people! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    tubbietoost schreef:
    Ik heb een vraagje :D (meteen even een mt melding ;))

    Is het huis al gebouwd.. in het introfilmpje lijkt het namelijk alsof ze eerst het huis bouwen en dan pas daar gaan wonen. Is dat hier ook de bedoeling of niet? Want in dat geval is het logischer dat ze bepaalde spullen. (bijv beddengoed, linnenwaar) al meesmokkelen in de weken voorafgaand. Of bouwen ze het pas bij aankomst? Ik ga proberen deze week de film te kijken..

    Goede vraag! Volgens mij gaan ze het nog bouwen -ben ook nog bezig met de film- en smokkelen ze inderdaad al verscheidene spullen mee. Maar volgens mij wonen ze in de tussentijd ook al gewoon in het bos, aangezien hun ouders er snel achter zouden komen dat ze spullen mee smokkelen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Goede vraag! Volgens mij gaan ze het nog bouwen -ben ook nog bezig met de film- en smokkelen ze inderdaad al verscheidene spullen mee. Maar volgens mij wonen ze in de tussentijd ook al gewoon in het bos, aangezien hun ouders er snel achter zouden komen dat ze spullen mee smokkelen.


    Is het dan misschien handig dat ze een tent of zoiets meenemen?
    ik suggereer slechts, ik probeer niet je idee te kapen of kapot te maken, rem me af als ik te ver ga


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Is het dan misschien handig dat ze een tent of zoiets meenemen?
    ik suggereer slechts, ik probeer niet je idee te kapen of kapot te maken, rem me af als ik te ver ga

    Ja, een tent is inderdaad handig, maar dat zal van persoon tot persoon afhangen denk ik.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Ja, een tent is inderdaad handig, maar dat zal van persoon tot persoon afhangen denk ik.

    Of dat ze met meerdere in een tent slapen.. Meteen wel zo gezellig.. (denk niet dat ze een huis bouwen met 8 slaapkamers?)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)
    Of dat ze met meerdere in een tent slapen.. Meteen wel zo gezellig.. (denk niet dat ze een huis bouwen met 8 slaapkamers?)

    Dat is inderdaad gezellig, lijkt een beetje op de jeugdbeweging ofzo. En het huis zal zeer simpel zijn, bestaande uit één grote kamer.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MT.

    Faceclaim struggles..

    Halloozzz

    Wie wilt er een relatie met Sunset? Begin van haar staat in het rollen topic :)

    Pans_Daughter schreef:
    Halloozzz

    Wie wilt er een relatie met Sunset? Begin van haar staat in het rollen topic :)

    Ik moet Faith's innerlijk nog uitschrijven, maar er staat al een beginnetje?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    @Jaimz, I like your face claim!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Ik moet Faith's innerlijk nog uitschrijven, maar er staat al een beginnetje?


    I like her. Wat voor relatie zou je met Sun willen?

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    I like her. Wat voor relatie zou je met Sun willen?

    Hm, idk. Iedereen is sowieso een beetje bevriend met iedereen, maar ik vind het moeilijk om echte relaties te verzinnen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Hm, idk. Iedereen is sowieso een beetje bevriend met iedereen, maar ik vind het moeilijk om echte relaties te verzinnen.


    Haha, ik zet Faith dan gewoon neer als vriendin, dan zien wel in de rpg wel hoe sterk die vriendschap is haha.

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Haha, ik zet Faith dan gewoon neer als vriendin, dan zien wel in de rpg wel hoe sterk die vriendschap is haha.

    Hahah oké, misschien dat wanneer ik haar heb uitgeschreven we er ook een beter beeld op krijgen.


    I promise you I will learn from my mistakes.