• He,

    De titel klinkt misschien heel vaag, maar het is ook echt super vaag.
    Voor een jaar geleden werd ik een keer met kramp in mijn maag/darmen wakker, midden in de nacht. Ik ging naar de wc om mijn behoefte te doen en keerde terug naar boven, waarna ik binnen 10 minuten later boven de pot hing, omdat ik uit het niet moest overgeven. Nu is dit vaker gebeurt in die periode en kwam ik er achter dat varkensvlees de oorzaak nummer 1 is.
    Echter ben ik sinds dien ook gestopt met het eten van varkensvlees en ga ik producten die varken bevatten uit de weg. Nou, dit ging een hele lange tijd goed. Tot drie dagen voor oud en nieuw. Het was terug! Opnieuw werd ik midden in de nacht met maag/darmkrampen wakker en ging ik naar de wc, om 10 minuten later weer over te geven. Ach, kan gebeuren dat je je een keer niet lekker voelt, zul je denken, maar vannacht was het weer raak;
    Ik werd onaangenaam wakker en wilde echt niet naar de wc gaan, want ik wist dat als ik dat zou doen ik vroeg of laat zal spugen. Uiteindelijk dwong mijn lichaam mij toch maar de wc te gaan en ja hoor, eenmaal een emmer te hebben gepakt en terug in bed te gaan liggen was het zo ver! Verdomme. Het enige wat er ook uit komt is gal, gal en nog eens gal en het is zo vies.
    Het is ook niet leuk meer en ik heb dus ook met mijn ouders besloten naar de dokter te gaan om een onderzoek te starten, want ik heb geen zin om elke 2 maanden 'ziek' thuis te moeten blijven omdat ik weer eens een nachtelijke 'aanval' heb gehad.
    Op internet kan ik echter niets vinden van mensen die hetzelfde hebben gehad, maar ik vraag me dus af of er hier mensen zijn die dit ook hebben?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 5:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nope sorry. Ik ben verkouden en kan daarom niet slapen (ook al is het vakantie ): ) maar dat is iets heel anders. Beterschap!!

    En trouwens, geen info erover opzoeken op google! Dan kom je alleen uit op enge ziektes en dat kan best beangstigend zijn.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 6:02 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Nope sorry. Ik ben verkouden en kan daarom niet slapen (ook al is het vakantie ): ) maar dat is iets heel anders. Beterschap!!

    En trouwens, geen info erover opzoeken op google! Dan kom je alleen uit op enge ziektes en dat kan best beangstigend zijn.


    Nee, ik heb al opgezocht haha. Ik laat me niet meer zo bang maken door google ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerlijk gezegt wordt ik ook regelmarig "ziek" wakker in de nacht, overgeven, overgeven en nog meer overgeven en flink koorts. De volgende ochtend is het weg... terwijl je op dat moment wel denk van gosh dat wordt een heftige griep


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dat is inderdaad niet normaal. Je kunt wel één keer ziek zijn, en je kunt wel eens niet goed genezen zijn en weer ziek worden, maar dit vind ik iets te consistent.
    Het lijkt inderdaad verstandig om eens naar een dokter te gaan. Wel vreemd dat je het nu wel hebt en vroeger nog niet...
    Het is misschien niet varkensvlees zelf, maar iets in een bepaald soort varkensvlees van de winkel. Een bepaalde voedingsstof die ook in andere producten zit misschien? Ik zou het ook niet weten, hopelijk kan een dokter je verder helpen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.