• Cover is gekozen! Bedankt voor al jullie moeite (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:58 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Valkyries schreef:
    Ik ben eigenlijk supertevreden over deze cover en banners en vind ze dus ook een van de betere die ik de laatste tijd gemaakt heb ^_^





    Zei het toch, top covers


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hooii,

    Ik zou graag iets proberen, maar zou ik misschien iets meer over het verhaal mogen weten? (ik heb een abo maar moet nog inhalen, zodra ik tijd heb ga ik het zeker lezen)



    (banner komt er ook nog aan)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Puellae schreef:
    Hooii,

    Ik zou graag iets proberen, maar zou ik misschien iets meer over het verhaal mogen weten? (ik heb een abo maar moet nog inhalen, zodra ik tijd heb ga ik het zeker lezen)


    Hmm, ik vind het altijd lastig om meer weg te geven dan al in mijn samenvatting staan, deze:
    Justine is nog maar net 20 als de oorlog begint. Aanvankelijk gaat Frankrijk de oorlog in met een positief gevoel, maar de stemming slaat al snel om. Haar beide broers zijn naar het front gestuurd en lopen elke dag groot gevaar. Als het ondenkbare gebeurt en Justine haar familie uit elkaar ziet vallen, ziet ze dat ze iets moet doen. Ze besluit een kans te grijpen om als verpleegster naar het front te worden gestuurd, waar ze kennis maakt met het zware dagelijks leven in de loopgraven. Ook leert ze Jean kennen, een soldaat uit Algerije die gedwongen werd uit zijn moederland te vertrekken en te vechten. Ze luistert naar zijn verhalen en een hechte band ontstaat tussen de twee verwante zielen. Op een nacht beloven ze elkaar de oorlog te overleven, maar de soldaten uit de koloniën doen al het meest dodelijke werk en Justine vreest voor het leven van haar nieuwe vriend.

    In het verhaal gebeuren best wel heftige dingen, omdat ik zo goed mogelijk probeer over te brengen hoe verschrikkelijk de oorlog was. Maar omdat Justine niet zelf mee vecht is ze meer een passieve speler. Dus ontploffingen, vuur etc. passen niet goed bij het verhaal. Ik zie het liefst een donkere, maar rustige cover. Er is ook niet echt sprake van goed vs. kwaad, dus er is ook geen tweedeling.


    Voor de rest: ik zie al heel veel mooie covers en banners! Ik zal degenen die nog wat willen maken, nog tot het weekend geven om daaraan te werken. Dan zal ik gaan kiezen!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 11:58 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    HelloimOlivia_x schreef:
    ik heb het geprobeert hoe moet ik hem naar je sturen pb?


    Sorry voor mijn late reactie, ik denk dat ik je reactie gisteren over het hoofd moet hebben gezien. Covers mogen in het topic (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    No way dat ik deze covers ga kunnen overtreffen! xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Banner probeer ik nog maar niet, misschien later. Maar ik ben eigenlijk best trots op de cover die ik heb gemaakt. c:
    (Plaatje is aanklikbaar)






    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 19:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De banners zijn nogal saai maar ik had niet zoveel inspi


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil het wel proberen, als je nog nodig hebt, maar ik ben niet pro.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Ik wil het wel proberen, als je nog nodig hebt, maar ik ben niet pro.


    Alles is welkom, hoor. Ik kies dit weekend, dus je hebt nog wel even.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Alles is welkom, hoor. Ik kies dit weekend, dus je hebt nog wel even.

    Oke, ik zal zo eens proberen of ik wat in elkaar kan fixen voor je c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nu dit:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Nippon: Ah, wat moooooi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zoveel mooie covers. *-*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •