• Cover is gekozen! Bedankt voor al jullie moeite (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:58 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Morgen kies ik de winnaars! Ik heb al een paar favorieten, maar de keuze gaat lastig worden.

    Ik zal sowieso iedereen feedback geven, en iedereen die nog iets wil maken heeft tot morgenmiddag.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nippon schreef:
    Ik heb nu dit:



    Gaaf! Zou je de titel er ook op kunnen zetten? Ik ben benieuwd hoe dat lijkt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ^ Ik zal het vanavond doen, want ik wilde eerst even op je antwoord wachten of je het wat vond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    ^ Ik zal het vanavond doen, want ik wilde eerst even op je antwoord wachten of je het wat vond.


    Oké, prima! (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hm, is dit wat je zoekt?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Hm, is dit wat je zoekt?



    Zou je het meisje misschien iets meer naar voren kunnen brengen? Als je tijd hebt, natuurlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ga wat proberen. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    De deadline was voor vandaag, maar ik zie dat er nog mensen bezig zijn. Daarom wil ik die nog één dag geven. Wat morgen voor 18:00 hier staat, doet mee. Alle covers en banners die later worden ingeleverd, doen niet meer mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor


    (verbeterd)

    Hoop dat-ie niet te licht/donker is. De kleurenweergave van mijn laptop is namelijk niet helemaal OK.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 10:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:



    Hoop dat-ie niet te licht/donker is. Mijn kleurenweergave van mijn laptop is namelijk niet helemaal OK.


    Wauw, dit is iets heel anders, maar ontzettend gaaf! De kleuren zien er prima uit op mijn laptop.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Wauw, dit is iets heel anders, maar ontzettend gaaf! De kleuren zien er prima uit op mijn laptop.

    Good! Haha. En yeh, het neigde anders heel snel naar een horror kinda cover. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    (...)
    Good! Haha. En yeh, het neigde anders heel snel naar een horror kinda cover. x)


    Ja, dat is niet helemaal de bedoeling :'P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Porch schreef:


    (verbeterd)

    Hoop dat-ie niet te licht/donker is. De kleurenweergave van mijn laptop is namelijk niet helemaal OK.



    Heb je ook tijd om hier een banner bij te maken? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit zou zien.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Is goed. Doe ik dan wel morgen. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    Is goed. Doe ik dan wel morgen. :3


    Dat is goed!


    Rest in Peace, Son of Gondor