• Nou eigenlijk is het het zelfde principe als de stories waardoor je vervolgquizzen kunt koppelen onder een hoofd quiz. En ja ondertussen weet ik dat vervolg quizzen zijn verboden, vandaar dat ik dit voorstel.

    Om even een voorbeeld te noemen: Je hebt een hele hoop quizzen over harry potter en dan kun je ze onder een kopje zetten zodat het wat meer geordend is.




    En waarschijnlijk is het geen goede uitleg, though...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Koppelen onder een hoofdquiz? Dit doet me heel erg denken aan wat ik gehoord heb van de series (maar die heb ik nooit meegemaakt), maar wat bedoel je daar exact mee? Ik heb 'm niet helemaal, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    Koppelen onder een hoofdquiz? Dit doet me heel erg denken aan wat ik gehoord heb van de series (maar die heb ik nooit meegemaakt), maar wat bedoel je daar exact mee? Ik heb 'm niet helemaal, haha.


    Hoe bedoel je van die series? En ik weet zelf niet goed hoe ik het moet uitleggen though

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 18:48 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je van die series? En ik weet zelf niet goed hoe ik het moet uitleggen though


    Oh dat was iets met series koppelen, maar het is ook maar iets dat ik gehoord heb, dus ik weet het niet. :') Maar uit je voorbeeld leid ik dan af dat het je ze gewoon onder mapjes kunt plaatsen, een beetje zoals op je computer?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bedoel je misschien dat je bijv. 3 quizzen over x fandom hebt en dat je die bij elkaar wil hebben in iets van een mapje?


    26 - 02 - '16

    Salam schreef:
    (...)

    Oh dat was iets met series koppelen, maar het is ook maar iets dat ik gehoord heb, dus ik weet het niet. :') Maar uit je voorbeeld leid ik dan af dat het je ze gewoon onder mapjes kunt plaatsen, een beetje zoals op je computer?


    Ja dat! Maar dan ook met vervolgquizzen :$


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bedoel je de series van vroeger? Dat is al heel lang afgeschaft. (:


    What would Emma do?

    Salam heeft het waarschijnlijk over de series die je had voordat de stories bestonden. Dan kon je een verhaal in een quiz uitkomst lezen en doorklikken naar het volgende deel, tot het einde van het verhaal.
    Maar ik denk dat dit idee niet kan met het creatie-delen verbod.

    Diplodocus schreef:
    Bedoel je de series van vroeger? Dat is al heel lang afgeschaft. (:


    Ja die en I know...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, ik zie dat het boven me al eens vermeld was. Vroeger had je dus series op quizlet. Zoals jij zegt dus vervolgquizzen. Je had dan bijvoorbeeld 'leuke quiz 1' en 'leuke quiz 2', die aan elkaar vast hingen. De meeste mensen gebruikten het echter om verhalen te schrijven, die ze in de uitkomsten plaatsen en dan aan elkaar vast hingen. Die zijn enkele jaren geleden vervangen door stories en sindsdien zijn series niet meer toegestaan.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Oh, ik zie dat het boven me al eens vermeld was. Vroeger had je dus series op quizlet. Zoals jij zegt dus vervolgquizzen. Je had dan bijvoorbeeld 'leuke quiz 1' en 'leuke quiz 2', die aan elkaar vast hingen. De meeste mensen gebruikten het echter om verhalen te schrijven, die ze in de uitkomsten plaatsen en dan aan elkaar vast hingen. Die zijn enkele jaren geleden vervangen door stories en sindsdien zijn series niet meer toegestaan.


    Dat snap ik en vind ik ook logisch maar ik vind het niet logisch waarom vervolgquizzen en vervolgverhalen verboden zijn


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dat snap ik en vind ik ook logisch maar ik vind het niet logisch waarom vervolgquizzen en vervolgverhalen verboden zijn


    Vervolgverhalen zijn wel toegestaan, als het andere verhaal bijvoorbeeld is afgelopen. Dan zijn het gewoon twee aparte verhalen in principe. (: Je mag ook verschillende quizzen maken over eenzelfde onderwerp, als ze maar een andere strekking hebt. Zoals je zegt bijvoorbeeld verschillende quizzen over Harry Potter, maar je kan ze alleen niet meer aan elkaar schakelen.


    What would Emma do?

    Ik vind het een goed idee, want dat vervolgquizzen verboden zijn, vind ik enorm lastig.


    I wanna be a wizard!

    Waarom zijn vervolgquizzen eigenlijk verboden? Als ik een Harry Potter quiz maak over, weet ik veel, neem nu de spreuken of zo. En enkele maanden later denk ik: Die en die en die spreuk zouden ook leuk zijn - waarom mag dat dat niet in een tweede quiz? Quizzen met téveel vragen stoten namelijk ook af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Vervolgverhalen zijn wel toegestaan, als het andere verhaal bijvoorbeeld is afgelopen. Dan zijn het gewoon twee aparte verhalen in principe. (: Je mag ook verschillende quizzen maken over eenzelfde onderwerp, als ze maar een andere strekking hebt. Zoals je zegt bijvoorbeeld verschillende quizzen over Harry Potter, maar je kan ze alleen niet meer aan elkaar schakelen.


    Dat heb ik dus gedaan alleen nu heb ik er wel een waarschuwing voor wat ik een beetje raar vind, maarja ik hou liever mijn mond


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Founder schreef:
    Ik vind het een goed idee, want dat vervolgquizzen verboden zijn, vind ik enorm lastig.


    Same here


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."