• Oke dit is best wel zinloos. maar ik wil het ff kwijt. Zie jij jezelf als 30 jarige nog steeds quizjes maken en volgen?

    Ikzelf (17) kan me niet voorstellen dat ik ooit afscheid neem van deze site ^^ Quizlet staat op nr 1 van mijn favoriete internetsites. En ik wil nog ff daarbij zeggen dat ik mijn medequizletters :P
    allemaal heel crea vind (ja want quizletseries verzinnen enzo gaat niet zonder creativiteit.)En sommige daarvan *Ga geen namen noemen,* hebben ook echt talent!

    -verbonden met quizlet tot de dood ons scheid- *ahum* :P



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Die vele emoticons waren tamelijk onnodig. ;-))


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb echt geen ideee hoe lang ik hier al op zit ..
    En ik weet ook niet hoe lang nogg ..

    Net zolang totdat alle series stoppen
    En dat duurt nog heel lang lijkt mij ^^

    Kan niet zonder!
    Ik erger me dood als hij uit de lucht is :O

    zelfde hier ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blijf nog een tijdje hangen ... geloof ik.


    History is not hatred.

    Ik denk dat ik hier nog een hele lange tijd blijf, vind het gewoon leuk om af en toe online te komen =)

    geen idee hoe lang, ik heb het 2 maanden geleden pas ontdekt....


    Veni, Bibi, Vomui

    Lang!:D


    Love is in the air'<3

    Ik denk wel lang ik zit er al bijna een jaar op met me andere profiel xMoPpie dus ach afscheid nemen bestaat niet!(H)


    I do not hook up.

    Ik ga hier nog wel een tijdje door hoor ^^

    Maar ntrlk zie ik mezelf als dertiger niet meer op quizlet...

    Ik zou het niet weten =)
    ik vind het nu heel leuk, maar ik stop ermee als ik geen zin meer heb. Maar ik weet niet wanneer dat is =)

    xx.

    ik denk da je er op gaat zitten tot da je t ni meer tof vind en da kan binnen 2 jaar zijn of minder da hangt er van af hoe oud je word en zo allee k zie men ma da toch ni doen zene zij zal dit onnozel vinden en voor jongeren is dit veel toffer da hangt gewoon allemaal af van de leeftijd


    Live life limitless.

    Ik blijf dit denk `k nog wel ff doen.. ^^ ik denk totdat ik TH niet meer coowl vind.. en ik vind ze nog übercoowl.. dus dat duurt nog wel een tijdje:P

    uhm ik heb geen idee! tot datik het zat ben en ,, tjaaa als ik volvassen ben XD wat nog lang kan duren dan zie ik mezelf ook niet echt mee quizen maken en lezen ! dus denk dat ik er over 10 jaar echt al niet meer op zit

    uhm ik heb geen idee! tot datik het zat ben en ,, tjaaa als ik volvassen ben XD wat nog lang kan duren dan zie ik mezelf ook niet echt mee quizen maken en lezen ! dus denk dat ik er over 10 jaar echt al niet meer op zit


    hier ook x) kdenk ook da als ge vowasse zijt,ni zoveel meer op de pc zit ^^


    HaveFun!

    Ik wil ngo wel een tijdje blijven...
    maar als ik al gene th fan meer zou zijn (wat ik me ook neit kan voorstellen) dan zou ik denk wel stoppen. Je hebt hier voor de rest niet zo veel meer te zoeken anders


    I'll take you to another world