• Oke dit is best wel zinloos. maar ik wil het ff kwijt. Zie jij jezelf als 30 jarige nog steeds quizjes maken en volgen?

    Ikzelf (17) kan me niet voorstellen dat ik ooit afscheid neem van deze site ^^ Quizlet staat op nr 1 van mijn favoriete internetsites. En ik wil nog ff daarbij zeggen dat ik mijn medequizletters :P
    allemaal heel crea vind (ja want quizletseries verzinnen enzo gaat niet zonder creativiteit.)En sommige daarvan *Ga geen namen noemen,* hebben ook echt talent!

    -verbonden met quizlet tot de dood ons scheid- *ahum* :P



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Die vele emoticons waren tamelijk onnodig. ;-))


    It's heavy but you are not the only one

    Ik wil ngo wel een tijdje blijven...
    maar als ik al gene th fan meer zou zijn (wat ik me ook neit kan voorstellen) dan zou ik denk wel stoppen. Je hebt hier voor de rest niet zo veel meer te zoeken anders


    Er zijn ook mense die er geen fan van zijn. die zijn er toch ook op deze site?


    HaveFun!

    ik ben nu hier iets langer dan een half jaar en vind het nog steeds super:D ik blijf gwn net zo lang als ik zin heb (of tijd)... en je maakt hier vrienden:D


    I am an idiot, I move.

    ik ben hier al bijna een jaar en ben nog lang niet van plan weg te gaan!! Dus blijf ik nog wel un tijdje
    quizlets invullen en zelf ontwerpe is zooooo verslavend!!
    en ut is 1 van mn favo sites !!

    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Ik wil erop blijven tot de site Stopt!!
    :D


    everybody needs a song.

    Ik ben pas van plan om weg te gaan als ik geen Moderator meer wil zijn.

    Maar dat kan nog heel erg lang gaan duren :). Misschien wel jaren.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik zit er zowat al een jaar op :D
    ik weet nog toen ik en vriendin het ondekte xD geweldig gewoon !

    maarik hoop dat ik er nog zo lang mogelijk op kan blijven ! LANG LEVE QUIZLET (H) :D :D:D:D


    Ehm, zolang doe ik dit nou ook weer niet maar ik ben zeker niet van plan hier "weg" te gaan.
    Maarja, er komt een tijd dat ik het heel druk ga hebben en dus misschien Goodbye ga zeggen x)


    I recycle my thoughts.

    Ik heb niet bepaald een opzegtermijn in gedachten xD
    Misschien dat ik het ineens niet leuk meer vind ofzo, maar ik denk dat ik hier nog lange tijd blijf als het zo leuk blijft ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    ik ben over twee dagen 1 jaar aangemeld op quizlet:D daar ben ik supertrots op!![: maarja mijn leven hangt zowat af van quizlet..ik kan niet meer zonder tegenwoordig.[:
    x(H)

    Verslaafdheid heerst, dus voorlopig ben ik nog niet weg!
    I'm hooked^^ *grin* Ik heb ff op me profiel gekeken hoelang ik erop zit.. sinds 18 november vorig jaar.
    Hmm... da's al best een tijd, zeg! Time flies when you're having fun!^^
    xXx


    FML

    Lekker als je ooit op unief gaat xD
    Quizjes maken en buizn voor aaaaalle vakken =D
    Nuja, Quizlet heeft voorgang op alles, toch? xD

    een hele tijd :P

    ik zit er volgens mij bijna 300 dagen op en ben van plan het te blijven doen zolang ik het leuk vindt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    tot quizlet stopt


    i hate everyone

    Mn hele leven als ik wil xD