• Oke dit is best wel zinloos. maar ik wil het ff kwijt. Zie jij jezelf als 30 jarige nog steeds quizjes maken en volgen?

    Ikzelf (17) kan me niet voorstellen dat ik ooit afscheid neem van deze site ^^ Quizlet staat op nr 1 van mijn favoriete internetsites. En ik wil nog ff daarbij zeggen dat ik mijn medequizletters :P
    allemaal heel crea vind (ja want quizletseries verzinnen enzo gaat niet zonder creativiteit.)En sommige daarvan *Ga geen namen noemen,* hebben ook echt talent!

    -verbonden met quizlet tot de dood ons scheid- *ahum* :P



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Die vele emoticons waren tamelijk onnodig. ;-))


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zit er ongeveer 7 a 8 maanden op. Maar ik zie mezelf nog niet echt als 30-er nog op quizlet. Quizlet is momentel ook my favorite site, maar of dat zo gaat blijven dat weet ik nog niet :D

    xD

    Ik denk wél dat ik lang erop blijf want ik ben er nu al 2 jaar op fzo x) Ik ben gewoon verslaafd fzo,, Puh ^^


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    ik denk nog wel ff!! heel lang... denk ik..xD

    ik sit er nu 1 jaar en 2 dagen op en ik blijf seker nog een jaar fso denk ik ?


    We can only learn to love by loving.

    i dont knowxD

    Ik weet het niet... het is op dit moment wel mijn favoriete forumsite. Ik zat eerst op een andere site (zal maar geen antireclame maken) waar de sfeer me veel minder aanstond dan hier, vandaar dat ik er zo goed als weg ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    lang!

    Weet ik niet,normaal nog lang maar je weet nooit wat er gebeurt.


    The soul needs autumn.

    Ik denk dat ik op mijn 17e wel moet stoppen met Q en anders zou ik niet veel tijd hebben.

    Weetje tot het mijn strot uitkomt blijf ik hier :]

    Tot dat ik rond de 19 ofzo ben en ik heb werk want dan moet ik werken en tegen dan vind ik waarschijnlijk ook andere dingen belangrijker (:

    ik blijf lkkr verbonden ik zit er nu al 2 jaar op :P bijna 3 over een paar dagen ^^ XD

    Ik denk nog wel een tijdje ik zit er inmiddels al bijna ander half jaar op. Ik merk wel dat ik er de laatste tijd minder achter zit. Maar dat komt denk ik meer door hw dan door dat ik het minder leuk vindt of zo.
    Nee,, ik blijf nog wel een tijdje (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Het is ook zo dat je hier met andere kinderen bent die ook op school zitten of misschien net niet meer... en als jij hier blijft en iedereen gaat weg, dan ben jij straks 40 jaar en dan zijn er allemaal nieuwe kinderen van 14,15.. en dan maak je minder makkelijk vrienden.. denk ik :P

    tis maar een theorie

    Tot m'n 20 ofzo,dan heb ik werk.Maar dan ga ik denk ik wel nog een account hebben,en er heel soms opkomen,ofzo.
    x


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Het is ook zo dat je hier met andere kinderen bent die ook op school zitten of misschien net niet meer... en als jij hier blijft en iedereen gaat weg, dan ben jij straks 40 jaar en dan zijn er allemaal nieuwe kinderen van 14,15.. en dan maak je minder makkelijk vrienden.. denk ik :P

    tis maar een theorie

    ik zie t al voor me... ben je dik bejaard en dan zijn er van die nieuwe kinderen van 15 ong.... en dan allemaal van die 'puber' problemen...xD

    moet je je ff voorstellen..xD