• DE OFFICIËLE QUIZLET DOE-AVONDEN




    Dames en heren, jongens en meisjes, appelen en peren... zet jullie schrap, want het is tijd voor een übercoole doe-avond op Quizlet.nl!
    Informatie
    Naar het idee van Debbaut, ontstond en tijd geleden het topic, de officiële Quizlet doe avonden. Het was een topic bedoeld om mensen van hun verveling af te helpen en een fijne manier om nieuwe vrienden te ontmoeten. Er werden verschillende activiteiten georganiseerd, zoals Truth or Dare, raadspelletjs en nog zoveel meer. Deze avonden komen terug!

    Wanneer?
    Eén keer per week wordt er een doe-avond georganiseerd. Elke keer zal er dan ook en andere activiteit plaatsvinden, voor zover de inspiratie. Ideeën voor activiteiten zijn dan ook meer dan welkom! Datums en uren worden altijd op voorhand meegedeeld, alsook de activiteit die dan zal plaatsvinden.

    Regels
    • De huisregels van Quizlet
    • Heb respect voor elkaar!
    • Heb plezier!
    • Voor de 'dare' opdrachten is het enkel toegestaan om dingen uit te halen bij deelnemers.
    • Geen kwetsende dingen!
    • Je laat weten dat je meedoet. Hoe laat je dit weten? Wees origineel!
    • Iedereen mag meedoen, geen vriendjespolitiek!
    • Als er tien minuten zijn verstreken, mag er een andere user worden gekozen.

    Ideeën voor de doe-avonden
    Jullie kunnen steeds ideeën opgeven! Denk er wel aan dat het doenbaar moet zijn en we het zonder problemen online kunnen spelen.


    Abonnementen
    Let op: Je komt er niet in voordat je virtueel tien euro hebt betaald. Vanaf dan heb je een jaarabonnement en kan je meedoen wanneer je maar wil! Just kidding!

    Debbaut • Jarne
    Reigns • Sylvie
    Diplodocus • Felicia
    Amphibian • Natas
    Organa • Megan
    Ellaria • Fabiënne
    Scintellare • Sofie
    Hazy • Bianca
    Antiheld • Thomas
    Mignon • Lotte
    IrishNialler • Yvonne
    Ledecky • Melissa
    Sensate • Anne
    Harkinian • Marthe
    Geardon • Jack
    Shego • Sofie
    FrenchFries • Famke

    Agenda
    Vrijdag 12/02 vanaf 19:30
    Quizlet edition: Fuck, Marry, Kill

    Iedereen kent het spel "Fuck, Marry, Kill waarschijnlijk wel. Wij gaan het net iets anders doen. Jullie gaan kunnen kiezen uit verschillende thema's en mogen daar zowel users als beroemdheden onder plaatsen.

    Dit zijn de thema's:
    • Crew: Mod, Bèta, Bemiddelaar
    • Qriminelen: Troll, Relschopper, Spambot
    • Q functie: Storyteller, Quizmaster, pollmaker
    • Populair topicgebruiker: LJH-Poster, Awesome Topicspammer, verkiezingmaker
    • Qirritatie: Crashtime, Back-uptime, Trolltime
    Je beslist zelf welk thema de volgende user moet toepassen.


    Zondag 21/02 vanaf 19:30 Truth Or Dare

    Zaterdag 27/02 vanaf 20 uur: Never have I ever
    Het is waarschijnlijk bekend bij de meeste en het wordt voornamelijk wel eens door Youtubers gespeeld. Never have I ever. Hieronder een voorbeeld van hoe we het gaan doen.
    User één die begint: Never have I ever smoked. Never.
    User twee: I have. Never have I ever broke something. I have.
    User drie: Never. En opnieuw een zin met antwoordt.
    Het mag trouwens ook gewoon in het Nederlands! Als het nog steeds onduidelijk is, mag je dat altijd zeggen. Het zal zichzelf wel uitwijzen eenmaal we bezig zijn..


    DEELNEMERS



    © Sylvie // Reigns en Jarne // Debbaut

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 20:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 feb 2016 - 16:56 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mignon schreef:
    (...)Met jouw kleurtje weet ik dat jij 'één van de drie' bent, maar wie... :'D


    De coolste. Doh.
    Nee maar ik heb wel bijna altijd dezelfde profielfoto, hehe.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan hem ook niet meer vinden. ):

    Oncilla schreef:
    Kan ik meedoen?
    Vast wel. :D


    She's imperfect but she tries

    Okay leuk. Ik haal popcorn.


    26 - 02 - '16

    Wat is de meest beschamende creatie die je ooit gamaakt heb? Geïnactiveerd mag ook. Denk aan Jarnes gedicht. X)


    What would Emma do?

    Je moet niets activeren natuurlijk. Gewoon uitleggen waarover. :d


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Wat is de meest beschamende creatie die je ooit gamaakt heb? Geïnactiveerd mag ook. Denk aan Jarnes gedicht. X)

    HAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHA


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of er een creatie kan tippen aan Jarne's pracht gedicht tho.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    Ik weet niet of er een creatie kan tippen aan Jarne's pracht gedicht tho.

    Dat vraag ik me ook af, alhoewel mijn gedichten ook vreselijk zijn hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diplodocus schreef:
    Wat is de meest beschamende creatie die je ooit gamaakt heb? Geïnactiveerd mag ook. Denk aan Jarnes gedicht. X)

    Eeeeh, als ik heel eerlijk ben eigenlijk niets. Mijn geinactiveerde creaties zijn meestal geïnactiveerd wegens tijdgebrek. Ik heb overigens wel twee quizzen ooit moeten inactiveren, omdat ze beide maar een uitkomst hadden, met zo'n feelgood tekstje, maar die prijken nog steeds op mijn profiel in de vorm van een gedicht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha aww.

    Wie kies je?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erieka (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ehh, Truth. Dat lijkt me goed om mee te beginnen (bloos)


    26 - 02 - '16

    Jammer! :')


    What would Emma do?

    hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt