• Zoals de titel al verklapt.. Ik ben op zoek naar een aantal faceclaims. Normaal gesproken kan ik ze zelf prima vinden, maar ik ben nu al een tijdje bezig met zoeken en het wil nog niet echt lukken. Plus, ik ben wel benieuwd wat voor uiterlijk jullie bij de personages voor je zien. Ik ben op zoek naar faceclaims die rond de 17/18 lijken (iets ouder mag ook) en die niet al te overused zijn, maar waar ik wel genoeg foto's van kan vinden. Dus als iemand zin heeft om te helpen? Alvast bedankt! (:

    Jongen 1: Hij is knap, maar niet te knap, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is gewoon een leuke, charmante jongen. Kan soms wat verlegen overkomen en staat liever aan de zijkant dan in het middelpunt. Hij twijfelt over zijn geaardheid, wat hem bij tijden erg onzeker maakt.
    Jongen 2: Hij hoeft niet per se knap te zijn maar moet wel een leuke uitstraling hebben. Hij houdt juist van aandacht en staat het liefst in het middelpunt van de belangstelling. Hij houdt van praten en heeft een goed gevoel voor humor.
    Meisje 1: Heeft een erg onschuldig uiterlijk. Ze is populair maar absoluut geen mean girl, eerder het tegenovergestelde. Ze is aardig voor iedereen, heeft altijd het beste met iedereen voor. Ze is best slim maar komt soms vrij kinderlijk over. Heeft net zoals jongen 1 haar verlegen en onzekere momenten.
    Meisje 2: Ze is een vriendin van meisje 1, maar de twee lijken totaal niet op elkaar. Ze kan soms wat arrogant overkomen en kan zich bij tijden ook als een echte bitch gedragen. Ze feest, drinkt en blowt veel en heeft al vele lovers gehad.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Sommigen zijn misschien een klein beetje overused, of niet helemaal wat je zoekt, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Jongen 1: Troye Sivan, Logan Lerman, Alfred Enoch

    Jongen 2: Olly Alexander, Jamie Campbell Bower, Jordan Fisher

    Meisje 1: Maia Mitchell, Dove Cameron, Emily Bador

    Meisje 2: Sky Ferreira, Cierra Ramirez, Asami Zsdrenka

    Maori schreef:
    Sommigen zijn misschien een klein beetje overused, of niet helemaal wat je zoekt, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Jongen 1: Troye Sivan, Logan Lerman, Alfred Enoch

    Jongen 2: Olly Alexander, Jamie Campbell Bower, Jordan Fisher

    Meisje 1: Maia Mitchell, Dove Cameron, Emily Bador

    Meisje 2: Sky Ferreira, Cierra Ramirez, Asami Zsdrenka

    Dankjewel! Hier zitten zeker al een aantal goede tussen (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.