• Hi :3


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb slechte humor maar ik moest lachen om alex xd.

    Eigk zou gabi gwn nu met gus of Vince moeten gaan om te kijken wat alex zou doen... Vince is het beste gezien als Vince in 'the zone' is enorm agressief en dominant is. Eheehh. Neen hoor. Doe ik arme single and ready to mingle alexje niet aan c'x


    Hahahah gemeen gemeen gemeen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik post vanavond nog met Dimi en Sasha!

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb slechte humor maar ik moest lachen om alex xd.

    Eigk zou gabi gwn nu met gus of Vince moeten gaan om te kijken wat alex zou doen... Vince is het beste gezien als Vince in 'the zone' is enorm agressief en dominant is. Eheehh. Neen hoor. Doe ik arme single and ready to mingle alexje niet aan c'x


    Awh. Vince wilde net zo graag knoķken... Not, maar was wel leuk drama geweest


    Bowties were never Cooler

    @ Neccessity Haha don't worry, hun. Was maar grapje. Ook al ben ik natuurlijk wel overduidelijk gemeen :Y)

    @Calice Yay ^^.

    @ Miriam (te lui om je ign over te typen mja) Don't worry. Gabriela komt heus wel naar Vince toegerend als hij toch niemand heeft. xD Ik bedoel laten we eerlijk zijn; alex is dom door te denken dat Gabriela het zomaar goed gaat vinden dat hij zich zelf uitgenodigd heeft als háár date... yup deze date is gedoemd te mislukken. Poor Alex x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha goh, al zou dat wel een interessante situatie opleveren xd
    En Alex' ego is gewoon iets te groot om te bedenken dat iemand nee tegen hem zou kunnen zeggen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vince gaat hem zo hard slaan als hij haar blijft lastigvallen als ze dat niet wil


    Bowties were never Cooler

    Slaan is niet nodig, want wie wil nou geen aandacht van hem? :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat wordt weer als vanouds gezellig.


    Aan niets denken is ook denken.

    @ neccessity ik vind Alex stiekem zo grappig en stiekem gabi ook wel maar ze is gewoon té arrogant x'D

    @ miriam. Niet slaan vincey want anders wint Alex want Gabi krijgt dan medelijden. We moeten #teamVince blijven he x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vince kan hard slaan hoor...

    Maar als hij niet mag slaan moet Gabi hem wel terughouden


    Bowties were never Cooler

    Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik altijd iets te veel plezier heb in het maken van Alexanders posts xd

    En zo ver laat Alex het vast niet komen. (nadruk op vast :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @ Miriam ja nee ik bedoelde geen medelijden met Vince maar medelijden met Alex als Vince hem slaat :'D

    Laten we allemaal even positief denken en dat het Alex gaat lukken om galant en lief te zijn *kuchkuch* en dat hij niet puur met Gabriela uit gaat om haar hart te breken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat een vertrouwen in Alex weer :') (hoe bedoel je, dat is terecht? xd)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    hmm oke beetje laat, ik post morgen haha

    Awww super lief van Dimitri, ik ga zo nog een reactie schrijven ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'