• Hi :3


    take me back to the basics and the simple life

    Uch ik haat het als jullie mij laten kiezen.

    Ik vind clau en gus echt niet bij elkaar passen. Moet je na gaan als ze samen naar de bal gaan xd. (persoonlijk)
    Dan maar doen dat Gabriëla gus meeneemt en dan alex zijn mannelijkheid red en gabi van gus steelt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vind ik wel goed :') Gussie gaat dan wel iemand anders stelen mehege ( guess who wbw)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ meehhehe

    Als ik ook akkoord krijg van Necessity, dan zal ik post schrijven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het prima hoor (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Euhm, Charlotte... Oliver had een pot thee gezet

    En britten hebben over het algemeen theezakjes zonder touwtjes of uit zakjes, maar gewoon uit een doosje in een soort padjes voor onderin je kopje


    Bowties were never Cooler

    Hmm ik twijfel om nog een personage aan te maken, una chica (want die speel ik niet zo vaak)..


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Hmm ik twijfel om nog een personage aan te maken, una chica (want die speel ik niet zo vaak)..


    Ik zeg doen :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Caprice schreef:
    Hmm ik twijfel om nog een personage aan te maken, una chica (want die speel ik niet zo vaak)..


    Jaa leuk!

    Haha dan komt er morgen een rhoswen meisje bij -want daar is het zo leeg-
    Ik heb al een heel idee. Dan doe ik wel dat ze nieuw is op school omdat ze van school is gewisseld, als dat mag.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Haha dan komt er morgen een rhoswen meisje bij -want daar is het zo leeg-
    Ik heb al een heel idee. Dan doe ik wel dat ze nieuw is op school omdat ze van school is gewisseld, als dat mag.


    Molokov's ook leeeeg. Qua girls.


    take me back to the basics and the simple life

    Hmm. Dan denk ik nog even na over welke afdeling, dat hou ik even in het midden. Ik lees ze nog wel even door en bepaal dan wat het best bij haar karakter past.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Hmm. Dan denk ik nog even na over welke afdeling, dat hou ik even in het midden. Ik lees ze nog wel even door en bepaal dan wat het best bij haar karakter past.


    HALLESTROM! AAN DE TOP. Yeah buddy.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh de post die ik nu maak wordt wel lang. Nou ja, als dat vervelend is kunnen mensen er wel snel doorheen lezen haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het echt geweldig dat mensen lange posts schrijven, want zelf bwn ik daar niet goed in. Ik ben benieuwd c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik vind het echt geweldig dat mensen lange posts schrijven, want zelf bwn ik daar niet goed in. Ik ben benieuwd c:


    Ja ik hou ook van lange Posts!