• Hi :3


    take me back to the basics and the simple life

    ik post wss morgen. Ik ben namelijk erg inspiloos de laatste dagen :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry dat t zo lang duurt maar ik ga nu post maken met Gabriela :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik post later met Fin ( ik heb geen idee hoe ik een goede post met hem kan maken ;x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jullie maken het Alex niet makkelijk om Gabi te vragen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Jullie maken het Alex niet makkelijk om Gabi te vragen :')


    Hahaha Wil je dat Gabi, Gus vraagt? Ik dacht misschien als ik Gabi even stuur is het wat makkelijker voor Alex.. maar wist niet wat ik haar moest laten vragen ('x

    Btw. Sas kan ook komen naar Alex & Gus om het lekker ongemakkelijk te maken en anders komt Gabi weer terug naar Sas, obby ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Hahaha Wil je dat Gabi, Gus vraagt? Ik dacht misschien als ik Gabi even stuur is het wat makkelijker voor Alex.. maar wist niet wat ik haar moest laten vragen ('x

    Btw. Sas kan ook komen naar Alex & Gus om het lekker ongemakkelijk te maken en anders komt Gabi weer terug naar Sas, obby ^^.


    Ik zit nog te twijfelen of ik Alex nu heel dramatisch Gabi en Gus ga laten onderbreken (waren ze al weggelopen? ) of dat ik Gabi de kans ga geven Gus te vragen en alles laat escaleren daar :')
    Haar sturen maakt het voor mij wel makkelijker ^-^

    Laat Sas inderdaad gerust komen. Hoe ongemakkelijker alles wordt, hoe beter :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 23:09 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik zit nog te twijfelen of ik Alex nu heel dramatisch Gabi en Gus ga laten onderbreken (waren ze al weggelopen? ) of dat ik Gabi de kans ga geven Gus te vragen en alles laat escaleren daar :')
    Haar sturen maakt het voor mij wel makkelijker ^-^

    Laat Sas inderdaad gerust komen. Hoe ongemakkelijker alles wordt, hoe beter :Y)


    Ja als het goed is heeft Gus, Gabi meegenomen ja. Ze zitten nog wel in het zaakje. OMG beter onderbreekt hij ze, hoewel beide ideeën echt enorm hilarisch zijn. Ze kunnen natuurlijk ook gecombineerd worden omdat Gabi waarschijnlijk té eigenwijs is om naar Alex te luisteren. Zo hilarsich Voor mij natuurlijk. Alex heeft geen schaamte. I love it ;'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ja als het goed is heeft Gus, Gabi meegenomen ja. Ze zitten nog wel in het zaakje. OMG beter onderbreekt hij ze, hoewel beide ideeën echt enorm hilarisch zijn. Ze kunnen natuurlijk ook gecombineerd worden omdat Gabi waarschijnlijk té eigenwijs is om naar Alex te luisteren. Zo hilarsich Voor mij natuurlijk. Alex heeft geen schaamte. I love it ;'D


    Ik begin een idee te krijgen... :Y) (die ik morgen wel goed ga uitwerken haha)
    Ik vind ze ook wel erg grappig stiekem xd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik begin een idee te krijgen... :Y) (die ik morgen wel goed ga uitwerken haha)
    Ik vind ze ook wel erg grappig stiekem xd


    Uch nu maak je me nieuwsgierig. Ik haat dat D': poor me. But doe rustig aan hoor. Het heeft geen haast x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat in alle situaties Gus zal weten wat ze wilde en alex dus gaat uitlachen :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Op de een of andere manier zijn beide posts heel lang geworden :') ik ging echt van max 300 woorden uit en het zijn allebei 500+ woorden geworden xd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Op de een of andere manier zijn beide posts heel lang geworden :') ik ging echt van max 300 woorden uit en het zijn allebei 500+ woorden geworden xd


    Wel leuk om te lezen ;)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Necessity schreef:
    Op de een of andere manier zijn beide posts heel lang geworden :') ik ging echt van max 300 woorden uit en het zijn allebei 500+ woorden geworden xd


    Haha I just read. c'x Ik ga sws pas posten nadat Calice aka Sasha gepost is, maar wat wil je dat Gabi nu doet, echt Gus uitvragen of snel wat anders verzinnen? Ze gaat sws geen ja zeggen op Alex, I mean c'mon het is Gabi x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nahahaha :') Zal ik Gus lekker ja laten zeggen op ALex (wbw) okay nee haha. I mean if Gabi doens't want to with Alex, who is Gus to say no to her mehehehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nahahaha :') Zal ik Gus lekker ja laten zeggen op ALex (wbw) okay nee haha. I mean if Gabi doens't want to with Alex, who is Gus to say no to her mehehehe


    haha ahw wat zijn we zo gemeen voor arme Alexje x'D hij krijgt straks nog een minder waardigheidscomplex.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya