• Toestemming:
    Hallo ProngsPotter,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je Tweede Games Schrijfwedstrijd! Je hebt vier maanden de tijd voor deze wedstrijd. Als je drie weken achter elkaar niet reageert in jouw wedstrijdentopic dan zullen wij jouw wedstrijd moeten laten stoppen en een slotje op het topic zetten. Maar daar gaan we niet van uit! Veel plezier.

    Groetjes,
    Charbonneau
    Wedstrijdmoderator

    Hallo allemaal!

    Ik organiseer een schrijfwedstrijd in het thema van de Hongerspelen.
    Ik heb ongeveer 4 tot 12 enthousiaste deelnemers nodig!
    De winnaar, staat drie weken in een bericht op mijn profiel, en de winnende story komt in de spotlight. Verder krijg je natuurlijk de eer.


    De wedstrijd staat in een story, het is wel handig als je daar een abo op neemt, zodat je geen opdrachten mist.
    Klik!

    Ik heb wel mensen nodig, die echt enthousiast zijn. Deze wedstrijd gaat bijna precies vier maanden lang duren voor de beste schrijvers. Je kan natuurlijk halverwege afhaken, maar voor de anderen is dit minder leuk.
    OOK BELANGRIJK: Om de wedstrijd binnen de maximale vier maanden te houden, heb je twee weken de tijd voor een opdracht. Dit is inderdaad weinig, maar moet helaas wel zo.

    Dit zijn de tweede Quizlet games
    Aan mensen van vorig jaar: Je mag weer meedoen met hetzelfde karakter, maar je moet hem of haar in een ander district plaatsen en sowieso een ander achtergrond verhaal geven, dat spreekt voor zich.
    Dit is de link naar mijn story van de vorige Quizlet games (voor de geïnteresseerden ; )

    Bij de vorige Games is gebleken dat het heel handig was als er een Whatsapp-groep was, voor overleg en duidelijkheid. Ik stel voor dat we dat deze keer weer doen. Als je je karakter hebt gemaakt en neergezet in dit topic, en als je een bevestiging van mij hebt ontvangen dat je meedoet, zet dan in een PB naar mij alsjeblieft je nummer en je (schuil)naam.

    Dit is dus een nieuwe schrijfwedstrijd in het thema van de Hongerspelen. Als je mee wilt doen, laat dan een reactie achter met de volgende informatie:
    Je standpunt (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende verteller en in welke tijd je schrijft: tegenwoordige of verleden tijd)
    Het district van je personage
    De naam van je personage
    De leeftijd van je personage
    Het uiterlijk van je personage (hoeft niet perse, maar is wel handig voor anderen die jouw karakter willen beschrijven. Bv: Het meisje uit 1 zwaaide minachtend haar kastanjebruinehaar over haar schouder. Etc)
    En graag een paar bijzonderheden, bijvoorbeeld:
                ~ Familie, leefsituatie (evt)
                ~ Iets wat je personage goed kan, bijvoorbeeld snel rennen
                ~ Een zwak punt van je personage
                ~ Iets over het karakter van je personage, bijvoorbeeld stemmingswisselingen of snel geïrriteerd


    Eigenlijk gewoon zoveel mogelijk informatie. Hier een voorbeeld:

    Naam: Raikon
    Leeftijd 14 jaar
    District: 10
    Raikon heeft geen moeder meer. Na de geboorte van zijn zusje is die overleden. Daardoor kan Raikon soms last hebben van stemmingswisselingen. De ene keer kan hij heel boos worden, en daarna dan weer verdrietig. Om zichzelf te uiten, heeft hij van zijn vader een paard gekregen met de naam Nacht. Dit helpt hem langzamerhand over de problemen heen. Ook kan hij zeer goed mes werpen, wat hij vooral doet wanneer hij veel vrije tijd heeft.
    Ook kan hij goed omgaan met het verzorgen van wonden
    Maar zo heeft hij ook zijn minpunten. Vaak heeft weinig geduld, kan niet snel vrienden maken en komt vaak over als een watje. Iets dat hij niet echt is.
    Hij heeft blauwe ogen en halflang zwart haar. Hij heeft een slanke lichaamsbouw en een middelmatige grote.
    Ik schrijf vanuit de ik-vorm in de verleden tijd.
    Ingestuurd door Daffie123


    Let op!! dit is een voorbeeld. Deze plaats is nog gewoon vrij!
    Dit is een goede inzending, maar hij is wel aan de korte kant. Het is voor jezelf en voor anderen makkelijk en handig als je zoveel mogelijk over je personage neerzet.

    Als je meedoet met de Quizlet games krijg je opdrachten. Bijvoorbeeld: ''Beschrijf de boete van jouw personage'' Voor de eerste drie opdrachten krijg je cijfers, de top drie die daar uit komt mag één ding kiezen voor in de arena. De rest zal maar moeten afwachten wat ze toegewezen krijgen..
    Pas in de arena kan je afvallen, dan gaat je personage dood. Je gaat ook dood als je je niet aan de regels houd die ik je geef, of als je gewoon de minst goede schrijver bent.

    Regels waar je je sowieso aan moet houden:
    1. Huisregels van Quizlet
    2. Geef tijdig aan als je een tijdje niet bereikbaar bent.
    2. Geef naamsveranderingen door.
    3. Houd je aan de opdracht.
    4. Je verhaal moet in het ABN geschreven zijn.
    5. Houdt het gezellig en eerlijk. Als je iets wil, overleg dat dan met de ander, zodat alles wel klopt.
    6. Wordt niet boos als je een laag cijfer krijgt of als je afvalt. Ik beoordeel het echt eerlijk, ik sta niet open voor discussies in de trant van: 'Maar ik schrijf veel beter dan zij!'.
    7. Als je het niet eens bent met de opdracht of als je vragen hebt, zeg het gerust, maar leg je dan wel neer bij het antwoord. Als het antwoord weer nieuwe vragen of voorstellen oproept mag je die natuurlijk gewoon stellen.
    8. Als ik merk dat er plagiaat wordt gepleegd, geef ik één waarschuwing. Heb je jezelf daarna niet verbeterd, lig je er zonder pardon uit.
    9. Lever de opdrachten op tijd in.


    Ik heb GEEN andere jury-leden nodig.

    PS: Je hoeft natuurlijk geen jongen te zijn om als personage een jongen te schrijven ;)
    Vanaf nu zijn de inschrijvingen gesloten. Je mag je karakter nog aanpassen, of invullen, maar alle beschikbare plaatsen zijn nu vol!

    District: 1 (Edelstenen enzo)
    Jongen:Door Asil98 Topic 1 - Pagina 7                        Ingeleverd
    Je standpunt: Ik-vorm, tegenwoordige tijd

    Het district van je personage: 1

    De naam van je personage: Levi Adams

    De leeftijd van je personage: 18

    Het uiterlijk van je personage: Levi en zijn broer worden als zeer knap bevonden en ze hebben dan ook vele vrouwelijke aanbidders. Noah maakt hier gretig gebruik van , maar Levi niet. Levi heeft bruin warrig haar. Zijn haar is kort en hij heeft het altijd omhoog staan. Hij heeft bruine ogen, strakke kaaklijn en volle lippen. Door het trainen heeft hij een goed gevormde lichaam. Levi is met zijn 1,89 m vrij lang en hij lijkt ouder dan dat hij is en dat vind hij heel fijn.

    En graag een paar bijzonderheden, bijvoorbeeld:
    ~ Familie, leefsituatie (evt):
    Levi leeft samen met zijn vader, tweelingbroer en nichtje in de winnaarswijk van district 1, dankzij de overwinning van Noah vorig jaar. Hoewel er altijd word gezegd dat tweelingen een speciale band met elkaar hebben en dat ze elkaars beste vrienden zijn, is dit absoluut niet het geval bij Levi en Noah. Sterker nog ze haten elkaar. Als kinderen waren ze een typische tweeling, maar sinds dat hun moeder is overleden en ze beide zijn begonnen met te trainen voor de Spelen is daar niks meer van over.
    Met zijn vader heeft hij ook geen goede band en hij wordt wel meer dan eens een mislukking genoemd door zijn vader. Toen de tweeling werd geboren was het de grote droom van Mark dat zijn beide zoons winnaars zouden worden. Noah heeft altijd hard getraind voor de spelen, omdat hij een winnaar wou worden en Mark was apetrots op zijn zoon. Maar Levi heeft nooit willen meedoen aan de spelen en daarom haat zijn vader hem. Volgens zijn vader is hij nutteloos en het zou hem niet interesseren als Levi spontaan dood zou neervallen.
    De enige met wie hij wel een goede band heeft is zijn twee maanden oude nichtje Maya. Maya is de dochter van Noah, maar hij schenkt haar geen enkele aandacht. Daarom beschouwt Levi, Maya als zijn eigen dochter.

    ~ Iets wat je personage goed kan, bijvoorbeeld snel rennen. Levi heeft nooit willen meedoen aan de spelen, maar hij heeft er wel voor getraind. Hierdoor kan hij goed omgaan met wapens, maar het liefst gebruikt hij een zwaard of een speer. Door het trainen beschikt hij over een goede conditie en zijn knappe uiterlijk is zeker ook een pluspunt voor sponsors.

    ~ Een zwak punt van je personage. Zijn grootse zwakte punt is dat hij geen jonge tributen kan vermoorden. Hij krijgt altijd medelijden met de tributen tot 15 jaar. De tributen die ouder zijn dan 15 zal hij wel kunnen vermoorden, maar daar heeft hij wel problemen mee.

    ~ Iets over het karakter van je personage, bijvoorbeeld stemmingswisselingen of snel geïrriteerd Levi is het perfecte voorbeeld van iemand met een grote bek maar een klein hartje. Levi zal altijd zeggen waar het op staat en zal daarbij geen blad voor zijn mond nemen. Hij probeert steeds om eerst te denken voor dat hij wat zegt of doet, maar eigenlijk lukt het hem nooit en heeft hij er wel eens spijt van dingen die hij heeft gezegd. Hij raakt hierdoor wel eens in de problemen, maar voor de rest is hij echt een aardige jongen waardoor hij al snel vergeven word door andere mensen. Levi is een hele sociale jongen en heeft dan ook een grote vriendenkring, hij gaat ook graag naar zijn vrienden toe om zijn thuissituatie te vermijden.

    Levi heeft een geheim die hij voor iedereen verborgen houd, bang om zijn vrienden en zijn populaire status te verliezen.

    Hoe hij thuis behandeld wordt staat in schril contrast met hoe hij op school wordt behandeld. Hij is de populairste jongen op school. Alle meiden willen hem en alle jongens willen hem zijn.

    Meisje: Door Vapor Topic 1 - Pagina 10
    Standpunt: Tegenwoordige tijd, ik-vorm

    Het district van je personage: 1

    De naam van je personage: Victoria Lustri

    De leeftijd van je personage: 17

    Het uiterlijk van je personage: Ze heeft bruin haar en bruine ogen. (Ik heb ook een foto maar die plaats ik later via de laptop. Het lukt me niet via fr telefoon.)

    ~ Familie, leefsituatie (evt):
    De ouders van Victoria hebben altijd ruzie. De laatste tijd gaat het meer over Victoria.
    Haar moeder vindt dat ze zich niet vrijwillig mag opgeven aan de Spelen, maar haar vader vindt dat ze dat juist moet doen. Ze heeft niet voor niets de naam Victoria.
    Haar broer, Mace, is het eens met zijn moeder en is een beetje te zorgzaam over Victoria. Zijn broer wil de kans dat ze mee kan doen zo klein maken, alleen probeert Victoria die veel groter te maken. Ze wou al van kleins af aan mee doen met de Hunger Games, integendeel tot haar broer.

    ~ Iets wat je personage
    goed kan, bijvoorbeeld snel rennen:
    Ze heeft een goede conditie en kan wel met de meeste wapens overweg.

    ~ Een zwak punt van je personage:
    Victoria denkt niet echt na of het slim is wat ze doet waardoor ze vaak foute beslissingen maakt. Ook kan ze niet goed klimmen.

    ~ Iets over het karakter van je personage, bijvoorbeeld stemmingswisselingen of snel geïrriteerd:
    Ze heeft een hekel aan mensen die vertellen wat ze moet doen. Ze kan wel snel geïrriteerd raken. Soms kan ze ook iets te bot overkomen.



    District: 2 (Metselwerk en Vredebewakers)
    Jongen:
    Meisje: XXXXDoor Polovina Topic 1 - Pagina 2



    Sofiya Bizina


    Standpunt:
    Ik ga deze rol schrijven in de ik-vorm tegenwoordige tijd.

    District:
    Sofiya komt uit District twee, hierdoor is ze een beroepstribuut.

    Naam:
    Sofiya|| Greek || Wisedom
    Bizina||Russian|Familyname

    Bijnaam:
    Sofiya wordt vaak gewoon Sofiya genoemd ame anders is haar bijnaam Sofi.

    Leeftijd:
    Sofiya is momenteel vijftien jaar oud. Deze jonge dame verjaart op zeventien November waardoor haar sterrenbeeld schorpioen is.


    Uiterlijk:
    Faceclaim : Freya Tingley

    Sofiya is een natuurlijke schoonheid met haar donkere,golvende lokken en stralende blauwe ogen. Sofiya is Atletish gebouwd: ze is lang, heeft weinig vrouwelijke vetten en waardoor ze een goed lichaam heeft voor de hongerspelen. Ze is nogal een stoere meid, waardoor ze vaak leren kledij draagt. Ook draagt deze meid vaak jurken aangezien ze graag ook haar vrouwelijk kant wilt vertonen. Haar haren draagt ze vaak in een staart en anders doet ze er niks mee. Ze houdt er namelijk niet van om iets uitgebreids te doen met haar haar. Kwa schoenen draagt Sofiya enkel schoenen, want anders komt ze boven iedereen uit. Sofiya draagt nauwelijks tot geen make-up aangezien ze zichzelf aantrekkelijker vind zonder make-up.

    Karakter:
    Voor dat Sofiya begon met trainen voor de Hongerspelen, was ze een verlegen, gesloten meid. Nu is ze alles behalve dat. Ze is populaire meid die vaak arrogant over kan komen. Ook zegt ze altijd wat ze denkt waardoor sommige mensen haar niet kan toleren. Ze is nogal Sacarstisch en ze kan daarom de dag niet door zonder een sacarstische opmerking te maken over iemand. Sofiya is ook een doorzetter, ze doet er alles aan om iets te behalen, wat je zowel positief als negatief kan vinden. Hoewel mensen vrezen voor Sofiya, gaat ze door het vuur voor haar vrienden, waardoor sommige er misbruik van maken. Als je dat doet, gaat ze er alles aandoen om jouw leven te verzieken op allerlei nare manieren. Sofiya is kort gezegd een persoon die je te vriend moet houden, aangezien ze je hard kan aanpakken als je haar iets aandoet, wat een goede eigenschap is van elke district twee inwoner.

    Familie/Leefsituatie:
    Sofiya heeft een kleine familie;
    Haar moeder is gestorven toen ze tien was vanwege een hartinfarct. Haar broer Matthew, stierf drie jaar geleden in de Hongerspelen. Enkel haar vader is nog in leven, maar ze woont niet bij hem vanwege zijn probleem met alcohol. Hierdoor leeft ze in een adoptiefamillie in een rijker gedeelte van het district. Ze leeft een rustig leven waaruit het vooral bestaat uit trainen voor de Hongerspelen.

    Pluspunt:
    Sofiya kan goed omgaan met wapens, ze kan bijna elk wapen hanteren. Haar favoriete wapen zijn pijl en boog en wegwerp messen. Ook bezit ze een goede conditie waardoor rennen en vechten geen probleem is.

    Minpunt:
    Sofiya heeft geen kennis van de natuur en kan dus geen planten en bessen eten zonder gevaar voor eigen leven. Ook kan ze niet omgaan met een speer.

    Extra's:
    •Sofiya is heteroseksueel
    •Sofiya is van nature blond, maar verft altijd haar haar bruin.


    District: 3 (Technologie)
    Jongen:
    Meisje: XXXXXXDoor Deamus Topic 1 - Pagina 7
    Anna Alyssa Ross


    Leeftijd:
    Anna is zeventien jaar oud en geboren in maart.
    District:
    Ze komt uit district 3, technologie.
    Innerlijk:
    Anna is een uitbundig en brutaal iemand. Ze is niet op haar mondje getrapt en zal ook zeker niet versteld staan als iemand het niet met haar eens is. Ze zegt wat ze wilt en iedereen die het er niet mee eens is heeft simpelweg pech gehad. Anna gaat vaak door tot het uiterste en wil graag de beste zijn. Ze heeft een erg groot doorzettingsvermogen, wat in de games erg handig is. Je zal haar ook niet zo snel verdrietig zien, tenzij het gaat om een van haar vrienden of haar familie. Ondanks dat haar moeder niks met haar te maken wil hebben houdt ze van haar broertje en zusjes. Ze zijn voor haar een van de belangrijkste dingen in haar leven en ze zal dan dus ook voor ze door het vuur gaan. Anna is ook iemand aan wie je niet haar mening moet vragen als je complimentjes wilt horen, hoe graag ze je ook mag, ze zal je zeggen wat ze denkt. Het meisje houdt van bezig zijn en je zal haar dan ook bijna nooit stil zien zitten. Bijna altijd is ze in beweging. Ze heeft erg veel energie en als ze uitgeput is na een stuk rennen, zal deze energie al snel weer terugkomen. Anna is helaas erg perfectionistisch. Sommigen zullen dit zien als een goede eigenschap. Ze heeft oog voor detail en gaat met iets door totdat het naar haar zeggen perfect is. Zelf ziet ze het echter een vreselijke eigenschap. De eigenschap werkt vaak in haar nadeel waardoor ze langer bezig is met opdrachten als anderen. Ook is ze iemand die misschien wel té roekeloos is. Ze denkt, ondanks dat ze erg slim is en met gemak hoge cijfers halt, lang niet altijd goed na over de gevolgen die iets kan hebben. Ze overweegt niet altijd risico's en zal dan ook gewoon zomaar, vanuit het niets, dingen gaan doen. Anna is ook iemand die je, ondanks haar drukke en energieke karakter, de rust kan zien nemen voor iets. Zo tekende ze altijd gras met alles wat ze maar kon vinden en schreef ze ook graag. Het meisje hield, heerlijk cliché, een dagboek bij. Waarin zij elke dag braaf een stukje zou schrijven. Ook schreef zij veel verhalen. Verhalen over dingen die ze zo graag anders zou willen zien. Ze schreef haar plannen op. Ze schreef wat zij wou willen doen, hoe zij zou willen dat er om werd gegaan met mensen. Want ondanks haar brutaliteit en uitgesproken meningen heeft ze het beste met mensen voor en wil ze de wereld graag verbeterd zien. Anna is dan ook iemand met veel ambitie en heeft ook een hekel aan het Capitol. Ze heeft een hekel aan alles wat ze doen, hoe ze met de burgers om gaan, hoe ze mensen voortrekken, hoe ze er voor zorgen dat er iedere jaar 24 onschuldige kinderen elkaar uit moeten moorden. Ze doet er dan ook alles aan om het Capitol te dwarsbomen en ze in de weg te zitten, of dit nou met acties is, of met woorden.
    Uiterlijk:
    Anna heeft haar haren pastelblauw geverfd, iets wat een luxe is, simpelweg omdat ze dit een mooie kleur vindt. Wat dat betreft zou ze zich zo tussen de mensen in het Capitol kunnen mengen. Het meisje is slank en atletisch gebouwd, ze is 1.67 lang, wat niet heel erg groot is, maar ook niet uitgesproken klein. Ze is blij met haar gemiddelde lengte. Anna weegt, doordat ze slank is en ook niet heel groot, maar weinig. Zo'n 50 kilogram. Ze heeft een mooi gezichtje en mooie volle lippen. Haar huid is niet erg bleek maar ook niet echt getint. Ze had vroeger lichtblond haar, totdat ze het verfde. Ze heeft ogen die zo uit haar gezicht springen. Haar ogen vallen op, dit niet doordat ze mooi chocoladebruin of zeeblauw zijn, nee. Haar ogen zijn bijna helemaal zwart en geven haar uiterlijk een klein gemeen randje. Er is ook niet heel veel emotie in haar ogen te zien, maar wanneer zij echt blij is, zullen deze twinkelen en zal de goede kijker opmerken dat ze niet helemaal zo donker zijn als normaal gesproken. Haar haren zijn redelijk lang en ze draagt deze dan ook afwisselend in een staart, vlecht of los. Anna is al bij al een knappe verschijning, die er in haar district voor gezorgd heeft dat er meerdere jongens toch wel erg graag met haar om wouden gaan.
    Zwakke punten:
    Anna's zwakste punt is misschien wel haar haat aan het Capitool. Het klinkt misschien dom, maar door haar haat en verzet wil ze al helemaal geen onschuldige kinderen vermoorden. Zeker niet als het gewoon al vermaak is. Toch wil ze winnen, voor Elise, haar beste vriendin. Anna is iemand die het over het algemeen al niet zo zeer heeft op onrecht. Ze wil dat mensen elkaar eerlijk behandelen, en daar hoort vierentwintig onschuldige kinderen elkaar uit laten moorden nou niet echt bij. Ook is ze iemand die, ondanks haar behendigheid en lenigheid, best onhandig kan zijn. Dit zowel in de vorm van praten wanneer ze eigenlijk stil zou moeten zijn en vervolgens op de blaren moet zitten, als in de vorm van overal tegenaan botsten en stoten. Wat betreft wapens kan ze totaal niet omgaan met een pijl en boog of een zwaard. Anna heeft dan ook nog eens een hekel aan echt goed samenwerken, alhoewel het niet zo is dat ze het niet kan. Ze kan het wel, maar doet dingen liever voor zichzelf. Dan weet ze namelijk zeker dat het volgens haar idee gaat. Een ander zwaktepunt is haar eigenwijsheid. Omdat ze zo eigenwijs is, is ze het lang niet overal mee eens en kan ze best goed haar zin doordrijven en hiermee mensen overtuigen. Dit is niet altijd handig, ze werkt anderen namelijk tegen en haar ideeën kloppen niet altijd, ookal zou ze het nog zo graag willen. Een ander zwaktepunt is het feit dat ze niet tot nauwelijks iets afweet van planten en vruchten
    Sterke punten:
    Anna is erg snel. Haar conditie is goed en op school was ze wat rennen betreft de beste in gym. Ondanks dat haar district niks met sport te maken heeft, geven ze op school wel twee kleine uurtjes gym in de week. Zij weten namelijk als de beste dat zeker jonge mensen niet uren achter elkaar bezig kunnen zijn met hun opleiding en ook afleiding nodig hebben. Zowel haar conditie als haar sprint ligt op een hoog niveau. Ze is de snelste van haar leeftijd op zo'n twee jongens in haar district na. Anna is ook erg lenig en behendig. Dit komt haar erg goed uit. Ze kan goed dingen ontwijken. Ook heeft ze een goed gehoor en zicht, waardoor ze vaak al snel weet als er iets aan de hand is. Ze is ook iemand die snel aan mensen kan zien of ze haar de waarheid vertellen. En of je het wil geloven of niet, de eigenschap komt erg van pas in de Games. Zo weet ze zeker, dat als iemand haar geen leugen vertelt, wat ze diegene wel of niet kan toevertrouwen. Zelf kan ze wel goed liegen. Qua wapens heef het meisje een voorkeur die uitgaat naar werpwapens, zoals speren, maar voornamelijk messen. Deze zijn namelijk een stuk lichter en makkelijker mee te dragen. Doordat Anna een goed gevoel voor richting heeft is het voor haar niet moeilijk om ergens mee te werpen. Het meisje weet ook veel van technologie, en hierbij techniek af, met dank aan haar district. Zo kan ze gebruik maken van elektriciteit en weet ze hoe ze het op moet wekken. Hiernaast kan ze redelijk goed klimmen, of het nou in een boom is of op een klimmuur.
    Wapens:
    Anna kan zoals al gezegd is, goed omgaan met wapens waar ze mee kan gooien, voornamelijk speren en messen. Haar voorkeur gaat echter uit naar een set goede messen.


    District: 4 (Vis)
    Jongen:Door Josaih Topic 1- Pagina 1                        
    Standpunt: Ik ga lekker voor 1e persoon verleden tijd, omdat ik het heel prettig vind schrijven (:

    Het district: 4

    De naam: Josiah Judas Rhodès (Betekent: "God is met hem", "wordt geprezen" en "waar rozen groeien")

    Uitspraak: [Djo-si-ah] [Ju-das] [Ro-des]

    De leeftijd: 15 jaartjes jong/oud, maar wel redelijk volwassen voor zijn leeftijd (niet alleen qua uiterlijk)

    Het uiterlijk: Josiah Rhodès heeft bruin haar en zeegroene ogen. (Zie: foto)
    Heeft redelijk kort, krullend haar tot iets over zijn oren. Lijkt van buitenaf heel zacht en lief, maar vergis je niet. Hij is te lang met zijn districtsgenootje om gegaan ^^. Zijn haar zit letterlijk nooit goed, en hij is daarom ook bij zijn stylisten niet bepaald geliefd.

    Een paar bijzonderheden:

    ~ Familie, leef situatie: Hij heeft een vader en een moeder, plus een oudere zus (zie: Sarah door Esra22Erbay). Hij is niet erg arm, maar hoort ook niet helemaal bij de Elite van zijn District. Zijn zus Sarah is één jaar ouder dan hij, waardoor ze soms in felle discussies terecht komen. Ook is Sarah best beschermend, wat Josiah niet zo leuk vindt. Josiahs ouders beheren een tweedehands winkeltje waarvoor ze spullen kopen van de armen. Zijn ouders hebben hun "roeping" gevonden en drukken Sarah en hem ook op het hart om te doen wat ze graag willen en niet iets waarvan ze denken dat het van hen verwacht wordt. Om het nog even cliché te maken: Josiah houdt meer van zwemmen dan van chocolade eten, en van de chocolade kan hij niet afblijven.

    ~ Iets wat je personage goed kan: Netten en vallen knopen, bovendien is hij goed met dolk en/of zwaard. Hij is niet echt als Beroeps getraind, maar hij zat in zijn District op zwaardvechten voor de lol. Ookal staat het hierboven al, moet ik nog even vermelden dat Josiah een goed getrainde zwemmer is.Face-claim: Oscar Spendrup

    ~ Een zwak punt van je personage: Hij heeft net iets gekregen met een meisje van thuis.
    Alles wat hij wil is dat zij trots op hem is. Bovendien raakt hij volledig in de knoop met zichzelf als hij verliefd wordt op Claire Lewis (WolfsChild)

    ~ Iets over het karakter van je personage: Zoals al boven vermeldt is hij tot alles in staat om terug te keren naar zijn geliefde. Hoewel hij liever niet mensen zou vermoorden wil hij graag dat de mensen thuis trots zijn en probeert hij zich er overheen te zetten en een echte Beroeps te worden.

    ~ Verleden: Josiah Rhodes is goed bekend en redelijk populair onder de bewoners van District 4, vooral door zijn ouders die al het goede werk doen in zijn District. In het verleden is Josiah met zijn hand in een verwerkingsmachine voor vis gekomen, maar hij is op tijd behandeld waardoor hij er slechts een litteken aan over heeft gehouden. Het litteken loopt van net boven zijn pols tot zijn elleboog.

    ~ Districts Aandenken: Zijn districts-aandenken krijgt Josiah van zijn vriendin in District 4, Jose, die hem op het hart drukt haar niet te vergeten als hij in de arena is.

    Meisje: XXXXXXDoor Esra22Erbay Topic 1 - Pagina 8
    Je standpunt:
    Tegenwoordige tijd, ik-vorm,
    Je district:
    District 4, vis
    Naam: Sarah Sel
    Leeftijd: 16
    Het uiterlijk:
    Lang slank meisje, inktzwart haar tot haar middel met een rode lok erin die als ze rent danst als vuur. Haar ogen zijn helder blauw, net als de meeste mensen uit 4. Op haar schouderblad heeft ze een tatoeage van een tijger die overloopt in de woorden ‘Born to be Free’. Sarah heeft een natuurlijke uitstraling waardoor mens meteen weten dat er niet met haar te spotten valt, sommige mensen worden ook een beetje bang van haar.
    Familie/ leefsituatie:
    Sarah heeft een moeder en vader die een tweedehands winkel runnen waar ze spullen kopen en verkopen aan de armen. Ze heeft ook een jongere broer Josiah (geschreven door Cibis). Sarah is erg beschermend tegenover hem wat hij niet altijd even leuk vind. Hun familie hoort niet echt bij de Elite van het district maar toch hebben Josiah en Sarah al hun hele leven getraind voor de spelen.

    Iets wat je personage goed kan:
    Sarah is geweldig in messenwerpen en zwaardvechten. Ook in man tot man gevechten kan ze zich goed verdedigen ook al vecht ze liever met wapens. Ook is ze erg goed in het inhouden en verbergen van haar emoties.Net als de rest van haar district is Sarah geweldig in zwemmen.

    Een zwak punt van je personage:
    Sarah’s grootste zwakke punt is Josiah. Sarah zal alles doen om hem te beschermen zelfs als ze daar zichzelf in groot gevaar mee brengt. Sarah is ook erg impulsief, waarmee ze makkelijk in een val kan lopen.

    Iets over het karakter van je personage:
    Sarah is een vrij kil persoon die het geweldig vind om te vechten. Ze is een vrij gesloten persoon en alleen de mensen waar ze heel veel mee omgaat zoals haar broer en beste vriendin weten hoe ze echt is.

    Verleden:
    In district 4 is Sarah vrij bekent maar dat komt vooral door het broer. Mensen zien haar als de redelijk enge zus van de lieve jongen. Mensen blijven over het algemeen een beetje uit haar buurt. Op haar 11de, toen ze klaar was met de basisschool stopte ze helemaal met school en focuste zich op werk en training. Ze bracht veel tijd door met haar ouder nicht, Ronja. Ze trainde met haar, viste met haar en keek heel erg tegen haar op. Ze probeerde altijd net als Ronja te zijn. Toen haar spelen net afgelopen waren kwam de winnaar naar haar toe om te vertellen dat Ronja niet dood was. Toen lied Sarah haar tatoeage zetten als eerbetoon aan Ronja.

    District aandenken:
    Als district aandenken heeft ze een ketting die nauw sluit om haar nek. Hij is gemaakt van dun in elkaar gevlochten donkerblauw draad met kleine gladde robijnen visjes door. Elk visje staat voor een prestatie die ze heeft behaalt bijv. Het eerste grote toernooi dat ze won.



    District: 5 (Elektriciteit)
    Jongen:
    Meisje:Door Inktzwart Topic 1 - Pagina 1                        Ingeleverd


    Je standpunt (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende verteller en in welke tijd je schrijft: tegenwoordige of verleden tijd) Ik-vorm, tegenwoordige tijd
    Het district van je personage 5
    De naam van je personage Abbony "Abby" Silverline
    De leeftijd van je personage 15
    Het uiterlijk van je personage (hoeft niet perse, maar is wel handig voor anderen die jouw karakter willen beschrijven. Bv: Het meisje uit 1 zwaaide minachtend haar kastanjebruinehaar over haar schouder. Etc) Abby heeft donker, bruin haar dat nooit op zijn plek blijft zitten. Het komt ongeveer tot onder haar schouderbladen en zit altijd in de klit, ze draagt het hierdoor meestal in een slordige lage paardenstaart waar altijd wel lokken uit vallen. Ze heeft een lief, schattig gezichtje. Haar huid is nogal bleek maar wordt snel rood door blozen of veel beweging. Haar grote, grijsblauwe ogen zijn blauwe poelen vol gevoel. Hoe hard ze ook haar best doet, verbergen lukt niet. Ze kan haar uitstraling wel heel goed veranderen omdat ze erg goed is in lichaamstaal neppen. Ze is niet heel lang, eerder aan de kleine kant, maar ook niet zo klein dat het vervelend is.
    En graag een paar bijzonderheden, bijvoorbeeld:
    ~ Familie, leef situatie (evt) Abby is een iets rijker meisje van district 5, ze is de dochter van de burgemeester wat ervoor zorgt dat ze nooit echt tekort heeft gehad. Ze heeft één broer en twee oudere zussen, ze is de jongste van het gezin. Haar broer heet Marco en is zeventien, hij is niet alleen haar broer, maar voor haar ook een goede vriend. Haar zussen heten Leonoor, van negentien, en Maya, drieëntwintig. Ze heeft één beste vriendin, Milly, die al eens in de spelen heeft gestaan en het heeft overleeft. Hierdoor is Milly wel nogal depressief geworden. Abby is niet echt eenzaam te noemen met al haar vrienden en maakt ze dan ook snel.
    ~ Iets wat je personage goed kan, bijvoorbeeld snel rennen Abby kan goed met een kleine katapult omgaan omdat ze dit gewoon leuk vond, ook voor de spelen. Ook kan ze goed klimmen, is best snel en goed in verstoppen. Ook is ze goed in overleven, dit heeft ze van Milly geleerd.
    ~ Een zwak punt van je personage Abby is niet heel sterk en in een gevecht van dichtbij zal ze nooit kunnen winnen. Ook is ze onhandig, een tikje naïef en overschat zichzelf best vaak.
    ~ Iets over het karakter van je personage, bijvoorbeeld stemmingswisselingen of snel geïrriteerd Abby is een open, sociaal meisje dat snel vrienden maakt. Veel mensen vertrouwen haar omdat ze eerlijk en niet al te luidruchtig is, en vaak geïnteresseerd lijkt in andere mensen. Ze is wel nogal naïef, omdat ze vergeleken met andere meisjes uit haar district nogal in een prinsessenwereld is opgegroeid. Ze is een tikje arrogant omdat ze best veel dingen kan, alleen lang niet zoveel als ze denkt. Ook is ze nogal een clown met een grote mond, die ze graag gebruikt als ze het ergens niet mee eens is. Ze is best stil en wordt vaak als verlegen gezien, maar dat valt heel erg mee. Ze luistert liever dan dat ze praat. In haar hoofd is ze heel actief, omdat ze zo'n dromer is. Ze lijkt best op een klein kind, met haar onwetendheid en het niet snappen van onrechtvaardigheid. Ze kan best wispelturig zijn, omdat er onder het stille, dromerige meisje ook nog een hard, dapper kind zit dat niet opgeeft, wat er ook gebeurt.
    ~Districtsaandenken Een ring[/url] met een steen die op opaal lijkt, maar het is gewoon bergkristal. Deze kreeg ze van een jongen, genaamd Ray, waar ze vroeger verkering mee had. Ze draagt de ring nog steeds omdat ze eigenlijk nog steeds van hem houd, ook al is het uit.



    District: 6 (Transport)
    Jongen:
    Meisje: XXXXXDoor Fangirl_27 Topic 1 - Pagina 8
    Ik schrijf in de ik-vorm en de tegenwoordige tijd.
    Het district van je personage: district 6
    De naam van je personage: Elizabeth White
    De leeftijd van je personage: 15
    Het uiterlijk van je personage: Mijn personage is een meisje met bruin haar en blauwe ogen. Haar haren draagt ze graag in een vlecht of los. Ze is niet heel erg lang, ongeveer 1.65 meter. Ze ziet er niet uit als een perfect model. maar ze is wel knap. Haar lippen hebben van nature een donker-roze kleur en ze wordt snel bruin in de zon.
    En graag een paar bijzonderheden, bijvoorbeeld:
    ~ Familie, leefsituatie: Elizabeth lijkt heel erg veel op haar vader, ze hebben dezelfde ogen, lippen en haarkleur. Ze heeft een oudere zus, Johannah. Haar zus lijkt meer op hun moeder (groene ogen en donkerblond haar). Ze zijn niet arm en ook niet rijk, ze kunnen rondkomen, maar ze hebben geen luxe leven. Haar vader heeft een vervelende gewoonte, hij drinkt heel veel alcohol. Gelukkig is hij heel vrolijk als hij dronken is.
    ~ Iets wat je personage goed kan, bijvoorbeeld snel rennen: Elizabeth kan heel goed bluffen en liegen. Als ze in een ongemakkelijke situatie terecht komt, praat ze zich er zo onderuit. Ook kan ze zich snel verstoppen en redelijk snel rennen.
    ~ Een zwak punt van je personage: Ze komt bijna nooit voor haarzelf, ze durft gewoon niets terug te zeggen. Er zijn heel veel dingen waar Elizabeth bang voor is, zoals spinnen, de dood en het donker. Ze is dus niet erg dapper.
    ~ Iets over het karakter van je personage, bijvoorbeeld stemmingswisselingen of snel geïrriteerd: Elizabeth haat niet veel dingen en wordt niet snel boos. Alleen als mensen haar Elizabeth noemen wordt ze pissig, ze haat haar naam, ze wil het liefst dat mensen haar Eliza of Liz noemen. Ook is ze heel stil en heeft een slecht reactie vermogen, want ze is altijd aan het dromen. Ze is verlegen en wordt graag met rust gelaten.



    District: 7 (Hout)
    Jongen:
    Meisje: XXXXXDoor Homeostase Topic 1 - Pagina 1
    Je standpunt (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende verteller en in welke tijd je schrijft: tegenwoordige of verleden tijd)
    Ik schrijf in ik-vorm tegenwoordige tijd
    Het district van je personage
    District 7, houtbewerking
    De naam van je personage
    Lavinia Zimmerman
    De leeftijd van je personage
    15 jaar
    Het uiterlijk van je personage (hoeft niet perse, maar is wel handig voor anderen die jouw karakter willen beschrijven. Bv: Het meisje uit 1 zwaaide minachtend haar kastanjebruinehaar over haar schouder. Etc)


    Lavinia heeft door een genetische afwijking van nature paars haar en is hierdoor automatisch een opvallende verschijning die in tegenstelling is met haar zachtaardige, verlegen karakter. Ze is bijna 1,80 m lang en door het harde werken en weinige eten aan de magere kant. Haar lange haren draagt ze meestal in een hoge paardenstaart, zodat ze bij haar werk niet in de weg zitten. Ze heeft donkergroene ogen die in contrast staan met haar felle haar. Terwijl de meeste mensen in district 7 door het vele buiten zijn een getinte huid hebben heeft Lavinia een zeer bleke huid, waardoor de vele littekens die haar handen en armen bedekken niet opvallen.
    En graag een paar bijzonderheden, bijvoorbeeld:
    -Voor haar werk klimt Lavinia in de allerhoogste bomen waar ze de dunste takken weghaalt waar haar moeder en zusjes manden en andere gebruiksvoorwerpen van weven. Door haar lange benen en armen en geringe gewicht is ze hier uitermate geschikt voor.
    -Lavinia is de helft van een tweeling, haar tweelingbroer werd op zijn twaalfde getrokken bij de boete en overleefde het nog geen dag in de arena, daarom is Lavinia vast beraden het wel te halen. Haar ouders kunnen het niet aan om nog een kind te verliezen, haar zusjes kunnen niet nog iemand verliezen op jonge leeftijd.
    -Lavinia kan goed overweg met pijl en boog. Dit heeft ze geleerd omdat haar moeder onder andere pijl en boog maakt voor de vredebewakers die deze wapens in district 7 graag gebruiken om mensen uit de bomen te halen. Voordat ze de bogen moeten ze eerst soepel zijn, en dat doen Lavinia en haar zusjes.
    -Een negatieve eigenschap van Lavinia is dat ze heel onzeker is. Ze is vaak gepest met haar paarse haar en lichte huid en heeft daarom de neiging zich te verstoppen in het gezelschap van andere mensen



    District: 8 (Textiel en kleding)
    Jongen: XXXXDoor Daffie123 Topic 1 - Pagina 2
    Standpunt: ik- persoon in de verleden tijd, zoals meestal^^
    District: 8, zoals je al had staan
    Naam: Ximen Morad Fernik
    Leeftijd: 14 jaar oud
    Uiterlijk: Ximen heeft rood krullend haar tot net over zijn oren en bruine ogen. Daarnaast heeft hij een niet erg groot litteken op zijn rechterarm, van zijn pols tot het midden van zijn onderarm. Dat heeft zijn broer ooit gedaan uit blinde woede, al gelooft Ximen dat niet, want hij heeft nog nooit een sorry gehoord. Hij is niet erg groot, maar ook niet te klein, gewone lengte voor zijn leeftijd; kort gezegd. Ook is Ximen niet erg gespierd, omdat hij niet echt zwaar werk doet
    Familie: hij heeft een oudere broer (Marc 18) die nogal onaardig en ongeduldig is, een zusje (fenna 11 jaar), waarmee hij wel goed mee op kAn schieten, zijn vader en zijn moeder (die nogal afstandelijk zijn, maar goed). Hij kan beter praten met zijn moeder dan zijn vader, omdat zijn vader meer lijkt op Marc en zijn moeder wat meer interesse in hem toont. Al vindt hij dat niet altijd even fijn. Zijn thuissituatie kan je wel normaal noemen, af en toe een paar ruzies, die dan wel erger zijn dan normale discussies.
    Sterke punten: Ximen heeft een erg goed geheugen en zal dus zeker de meeste gezichten en overlevingstechnieken onthouden. Daarnaast is die ook een erg goede vriend, al moet je eerst zijn vertrouwen winnen, wat nogal wat tijd kost. Als hem iets niet interesseert, zal hij ook zeker niet de moeite doen het te begrijpen of ervoor open te staan. Dat aanschouwt hij als verloren energie. Hij zal zijn hulp verlenen, voor bijvoorbeeld wonden verzorgen, zonder er wat voor terug te vragen. Hij deelt graag zijn kennis met anderen.
    Zwakke punten: Zijn kennis over het gebruik van wapens is niet erg groot, en hij zal niet erg goed zijn in het gebruiken van wapens, alleen wanneer het nodig is, gaat zijn voorkeur naar messen, want het beeld van zijn broer en het litteken staan nog vers in zijn geheugen en dat heeft Ximen nog niet helemaal verwerkt. Maar alleen wanneer hij echt in levensgevaar is. Ook kan Ximen erg gesloten zijn in gezelschap die hij niet kent.
    Karakter; Hij is erg gesloten, zal niet zoveel praten, maar wel snel van begrip en een vriend tot het einde. Geduldig, maar kan niet goed liegen. Dat weet hijzelf ook, daarom zal hij haast altijd de waarheid spreken, hoe hard die ook is en wat de gevolgen ook zijn. Zijn angst om iets verkeerd te doen, zorgt er wel een beetje voor dat hij duizenden vragen zal stellen, net zolang totdat het hem duidelijk is, wat meestal snel is. Hij kan niet erg gauw dingen vergeten, zijn eigen fouten en die van anderen.

    Meisje:


    District: 9 (Graan)
    Jongen:
    Meisje:


    District: 10 (Vee)
    Jongen:
    Meisje: Door J2 Topic 1 - Pagina 4                       
    Foto:
    [foto]

    Info:

    Standpunt: Ik- vorm, tegenwoordige tijd vind ik het fijnste (:

    District: District 10

    Naam: Joslynn Camelia Jones

    Leeftijd: 15 jaar
    Uiterlijk: Zie foto, maar lichtbruin krullend haar en lichtblauwe ogen, sproeten.

    Bijzonderheden: heeft alleen een vader, verder niemand. Moeder is al dood

    Ze is erg slim, alleen erg onhandig wat natuurlijk bij de hongerspelen verschrikkelijk is.

    Ze maakt snel vrienden, maar gaat ook te snel veel om ze geven, en ze is lief tegen vrijwel iedereen omdat mensen tegen haar juist niet zo aardig waren toen ze jonger was


    District: 11 (Landbouw)
    Jongen: XXXXXDoor rocksanneTopic 1 - Pagina 3
    Je standpunt:
    Ik schijf in verleden tijd ik-vorm.
    Het district van je personage: Hij komt uit District 11.
    De naam van je personage: Jaden Aitan Saunders.
    De leeftijd van je personage: Jaden is 15 jaar.
    Het uiterlijk van je personage: [Faceclaim Burkely Duffield]
    Jaden heeft donkerblond haar wat bijna altijd door de war zit maar hij ergert zich er niet aan omdat hij er toch nooit op let. Zijn haar is niet heel lang, wat hij fijn vind omdat hij niet wilt dat het in de weg zit als hij zijn vader helpt op de plantage. Hij heeft donkerbruine ogen. Hij is vrij groot voor zijn leeftijd en kan daardoor intimiderend overkomen, wat hij niet echt is. Mensen vergelijken hem vaak met zijn vader omdat hij erg lijkt op hem en daar is Jaden klaar mee. Niet dat hij zijn vader niet mag, nee, hij heeft geen familieproblemen, maar hij wilt zichzelf zijn en niet de hele tijd vergeleken worden met zijn vader.
    Hij draagt in de arena altijd een ketting, die best wel meisjesachtig is waardoor hij hem verbergt onder zijn shirt. De ketting is zijn districtsaandenken en hij was ooit van een gestorven Kyra.

    Een paar bijzonderheden:

    ~ Familie, leefsituatie:
    Hij leeft bij zijn ouders en heeft een broer. Zijn broer heet Nate Saunders en wilt Jaden altijd beschermen tegen alles, dus als Jadens naam bij de trekking genoemd wordt is Nates hart gebroken. Nate en Jaden hebben een enorm hechte band, ten eerste omdat ze broers zijn, en ten tweede omdat ze vroeger een vriendin hadden die Kyra heette maar die is gestorven aan een ziekte. Toen ze stierf kreeg Nate haar ketting, die ze altijd droeg. Jaden heeft geen districts aandenken dus geeft Nate Jaden de ketting, die er zo uit ziet: [foto]
    De ketting is best wel meisjesachtig, maar hij wilt toch een aandenken van Kyra hebben wat hem tegelijkertijd aan Nate doet denken. Daarom draagt hij de ketting alsnog. Gelukkig is het een lange ketting en zit het bedeltje net onder zijn shirt.


    ~ Iets wat je personage goed kan: Jaden weet veel van planten en is goed met zijn handen waardoor hij goed zelf dingen kan maken. Hij kan ook verrassend goed koken voor een jongen.

    ~ Een zwak punt van je personage: Tot in de arena heeft hij nog nooit een wapen kunnen gebruiken maar hij heeft wel op TV tijdens de hongerspelen kunnen zien wat elk wapen doet, hoe ze heten en hoe ze werken. Hij probeert wapens te begrijpen en ze te leren gebruiken maar het lukt niet echt.

    ~ Iets over het karakter van je personage:
    -Zal zijn best doen om vrienden te worden met andere mensen/tributen
    -Is snel zenuwachtig
    -Zal vaak per ongeluk voor ongemakkelijke situaties zorgen
    -Maakt hele slechte grappen
    -Maakt heel soms goede grappen (zeldzaam)
    -Raakt (te) snel gehecht aan mensen of voorwerpen
    -Wilt niemand vermoorden maar gaat waarschijnlijk falen want ja, het zijn wel de hongerspelen.

    Meisje:Door Samanthablaze Topic 1 - Pagina 3                        Ingeleverd
    Standpunt: Ik schrijf in de 1e persoon enkelvoed en in de tegenwoordige tijd

    Naam: Luna Yue Swan

    Bijnaam: Maan (door haar broer); The cursed girl (door haar districtsgenoten)
    District: 11

    Leeftijd: 14 jaar (12 mei)

    Uiterlijk: Luna heeft lang, bruin, golvend haar dat bijna tot haar middel komt. Vaak heeft ze haar haar in een vlecht. Ze heeft grote ogen, die zo blauw zijn dat mensen geloven dat je gehypnotiseerd wordt als je er te lang naar staart (wat niet waar is). Haar lippen zijn zacht roze en haar huid heeft een lichte tint. Ze is 1,61 en redelijk slank. Ze heeft een klein, stervormig litteken op haar linkerhand. Ze draagt altijd haar amulet, een lichtblauw hartje, dat ze van haar moeder geërfd heeft. Ze gelooft dat het haar geluk brengt. Dit is haar districtsaandenken.

    Bijzonderheden:
    ~Familie/jeugd: Luna lijkt misschien een heel normaal meisje, maar schijn bedriegt: ze draagt de geestelijke littekens mee van een pijnlijk verleden. Toen ze 9 was, overleed haar moeder aan een ernstige ziekte, waarna haar vader helemaal op ging in zijn werk als arts. Hierdoor moesten Luna haar tweelingbroer Chris (blond haar, donkerbruine ogen) stoppen met school om voor hun vijf jaar jongere zusje Cathy (bruin haar, donkerbruine ogen) te zorgen. Als het haar allemaal te veel wordt, zoekt ze vaak de rust van het bos op. Ze is een keer 's nachts het bos in gegaan en in de rivier gevallen, waarbij ze haar linkerhand open haalde (zo is ze aan haar litteken gekomen). Zo'n beetje alles wat ze kan en weet heeft ze zichzelf geleerd.

    ~Iets wat je personage goed kan: Luna is een meester in het verbergen van haar gevoelens. Doordat ze uit district 11 komt, heeft ze een hele goede plantenkennis. Ze heeft zichzelf leren zwemmen en klimmen, en ze heeft best wel een goede conditie. Ze kan redelijk overweg met een boog.

    ~Zwake punten: Als je ook maar een kwade opmerking maakt over haar familie, verliest ze al haar zelfbeheersing en wordt ze razend. Ze kan absoluut niet speerwerpen (de kans dat ze zichzelf verwondt is enorm groot).

    ~Karakter: Luna is een rustig meisje dat veel geeft om anderen, al is dit vaak niet te merken. Ze laat haar emoties over het algemeen nooit zien, maar eigenlijk is ze heel gevoelig. Ze komt vaak stug en chagrijnig over, en ze kan soms heel fel uit de hoek komen. Iemand die haar voor 100% kent zou haar rustig, slim en zorgzaam noemen.

    Overige informatie: Door haar abnormaal blauwe ogen denken veel mensen uit district 11 dat ze vervloekt is, en dat iemand die te lang in haar ogen kijkt gehypnotiseerd wordt. Om deze reden verboden veel ouders hun kinderen met haar om te gaan, zodat ze nooit een andere vriend heeft gehad dan Chris.



    District: 12 (Kolenmijnen)
    Jongen:
    Meisje: Door WolfsChild Topic 1 - Pagina 2                        Ingeleverd
    Standpunt: Ik schrijf in de ik-vorm en in de tegenwoordige tijd!
    De naam: Claire Ashlyn Lewis
    Bijnaam: Honey, door haar kleur ogen
    District: 12
    Leeftijd: 14 jaar 24-09
    Uiterlijk: Claire heeft lange karamelkleurige lokken met een lichte slag. Meestal heeft ze haar haar in twee kleine vlechtjes die samen één grote vlecht worden. Haar haar rijkt tot het middelste van haar rug en krijgt een goudkleurige glans in de zon. Ze heeft grote honing kleurige ogen die met een randje goud worden omlijst. Meestal kan je niks lezen aan haar ogen, maar wanneer ze iets laat zien is ze net open boek. Ze heeft een klein dopneusje en haast roodkleurige lippen. Haar huid heeft een heel licht tintje. Ze is klein van stuk -1,56- waardoor ze snel over het hoofd wordt gezien, net zoals het feit dat ze best tenger is.
    Bijzonderheden:
    ~Familie/jeugd: Ondanks dat Claire het perfecte meisje lijkt te zijn, verschuilt er een hoop achter haar ogen. Haar vader heeft haar tot haar elfde levensjaar behandeld als een slaafje en dagelijks kreeg ze een pak rammel. Ze heeft nog steeds verschillende littekens van vliegende kopjes. Haar oudere zus -17- gebruikte haar net zo goed als slaafje, alleen haar moeder durfde er niks over te zeggen. Toen ze elf was heeft haar toenmalige schooljuf een paar blauwe plekken gezien en heeft alarm geslagen. Sindsdien is er niks meer met Claire gebeurt.
    ~Iets wat je personage goed kan:Claire is een pienter meisje. Ze heeft geen super goede conditie, maar als ze echt moet rennen kan ze dat wel een tijdje uithouden. Ondanks dat ze maar tot haar twaalfde op school heeft gezeten, is ze enorm goed in logische oplossingen bedenken. Ook is ze goed in vechtsporten omdat als ze zich verveelde, ging ze altijd oefenen met haar buurjongen –Nate Campbell- in de tuin. Haar buurjongen is tevens haar beste vriend en in tegendeel tot zij, hebben zijn ouders net wat meer geld beschikbaar. Dus mocht Nate van zijn ouders op verschillende vechtsporten en zo leert hij haar het. Hij leert het haar omdat hij weet van haar thuissituatie en als haar vader haar opnieuw wil bedreigen, kan ze zich in ieder geval verdedigen.
    ~Zwake punten: Claire houdt niet van persoonlijk contact door haar jeugd en ze vertrouwd mensen helemaal niet snel.
    ~Karakter: Claire is een zachtaardig meisje. Ze heeft veel over voor de mensen die haar dierbaar zijn, maar ze verbergt het allemaal onder een masker. Doordat ze mensen niet snel vertrouwd komt ze vaak bot of gemeen uit de hoek, terwijl ze het helemaal niet zo bedoeld. Mensen die haar echt kennen zouden haar omschrijven als een lief, slim meisje dat veel voor haar dierbaren over heeft.

    Districts aandenken:






    De Arena:


    ©SamanthaBlaze

    Plaatsen tributen:


    ©Josaih

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 18:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vraagje: Moeten we ons aan het boek houden (waarin er geen klok te zien is en ze in hun hoofd moeten tellen) of de film (waarin er een grote, digitale klok was in het midden)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Invincibility schreef:
    Vraagje: Moeten we ons aan het boek houden (waarin er geen klok te zien is en ze in hun hoofd moeten tellen) of de film (waarin er een grote, digitale klok was in het midden)


    Er is geen klok te zien, maar er wordt afgeteld van 60 naar 0. Dat hoor je door de hele Arena


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb hier een lijstje met de slachtoffers van de Beroeps, dan kunnen jullie hier ook rekening mee houden:

    Levi: D3 Anna en D9 Laura. Levi zal vooral vechten met zijn speer.
    Victoria: Geen
    Robert: D6 Sebastian en D11 Jaden. Robert vecht met zijn pijl en boog en zwaard.
    Sofiya: D9 Tom
    Josiah: D8 Ximen
    Sarah: D3 Peter

    Neeee Ik wil niet dat Ximen doodgaat (huil) (huil) (huil)


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Neeee Ik wil niet dat Ximen doodgaat (huil) (huil) (huil)


    Dat wil je wel anders gaat Luna dood heah? (;


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Dat wil je wel anders gaat Luna dood heah? (;


    O ja. Klopt. De kansen zullen nooit in ons voordeel zijn. (huil)

    Maar waarom al meteen? Kan hij niet wat later doodgaan?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 14:08 ]


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Invincibility schreef:
    Een klein kaartje met info over het deel van de Tributencirkel waar Josiah en Claire staan:



    [EDIT] Luna Swan staat direct naast Jaden


    Sofiya staat recht tegenover Sarah
    Peter recht tegenover Robert
    Levi recht tegen over Claire
    Harriet recht tegen over Laura
    Oliver recht tegen over Josiah

    Dus dan krijg je van zuid naar west Sofiya-Peter-Levi-Harriet-Oliver. Als iemand het hier niet mee eens is hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 11:37 ]



    Hier de geüpdatete kaart!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Samanthablaze schreef:
    Neeee Ik wil niet dat Ximen doodgaat (huil) (huil) (huil)

    Daphne heeft gewoon niet genoeg tijd ): jammer inderdaad


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Invincibility schreef:



    Hier de geüpdatete kaart!


    Kan ik tussen Luna en jou in staan? (Sorry als ik dit niet goed heb begrepen heheh)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Kan ik tussen Luna en jou in staan? (Sorry als ik dit niet goed heb begrepen heheh)


    En dan Jaden aan de andere kant van mij, bedoel je?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    En dan Jaden aan de andere kant van mij, bedoel je?


    Oh oeps ik keek op de verkeerde kaart geloof ik x'D Maar ik bedoel eigenlijk gewoon naast jou/Luna


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Oh oeps ik keek op de verkeerde kaart geloof ik x'D Maar ik bedoel eigenlijk gewoon naast jou/Luna


    Volgens mij kan dat gewoon. Maar ik ga niet over de kaart. Dat laat ik wel aan Invincibility over.


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Moeten we nu eigenlijk alleen het bloedbad beschrijven of de hele eerste dag?

    Asil98 schreef:
    Moeten we nu eigenlijk alleen het bloedbad beschrijven of de hele eerste dag?


    Tot middernacht, of wanneer je gaat "slapen"^^


    Real girls ain't Perfect and Perfect girls ain't Real