• Een groepje jongeren tussen de 16 en 18 jaar, wordt plots wakker nadat ze hun bewustzijn zijn verloren. Ze liggen op het midden van de straat waar ze wonen en om hen heen staan allemaal mensen. De jongeren herkennen een aantal van de mensen, maar hen lijken de jongeren helemaal niet te herkennen. Hun familie is vervreemd van ze en hun vrienden gaan met andere om. Waarom zijn ze hen vergeten? Er klopt iets niet, dat hebben de jongeren ook door en ze gaan op onderzoek uit. Ze zoeken een plek om te verblijven, moeten aan eten zien te komen en zoeken contact met hun familie, die ze als wildvreemde aanzien. Wanneer ze een boek vinden, in de plek waar ze verblijven wordt alles duidelijk; Ze zitten in de tweede dimensie, waar alles hetzelfde is, maar waar zij niet bestaan! In het boek staan aantekeningen van Alexander Raynolds, wie hetzelfde is overkomen. Het is een soort dagboek, waarin elk dingetje beschreven staat. Zo komen ze er achter dat ze een van de 4 elementen bezitten, maar hier zorgvuldig mee om moeten gaan. Ook de weg terug staat in het dagboek, maar dit is moeilijker dan het lijkt...

    Rollen
    De jongeren(max 4) Water|Aarde|Vuur|Lucht
    - Wanheda | Myron Sinclair | Aarde
    - Ninuturu | Franciscus Johannes Aurumion | Water
    - Polovina | Sonia Lapshakovic | Vuur
    - Pans_Daughter | Sunset Wade | Lucht
    Familie en vrienden van(zoveel als nodig is)
    - Asuka | Broer van Myron | Boaz Sinclair
    - Asuka | Broer van Sonia | Davor Lapshakovic
    - Organa | Zus van Sonia | Vesna Lapshakovic
    -

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto
    Innerlijk: Wees creatief
    Familie: Dit kan in overleg met andere spelers
    Element:
    Extra’s:


    Extra informatie
    - Dit RPG is tot stand gekomen door een serie die ik heb gekeken. Ik wilde er al een tijdje een RPG rondom maken, maar ik wist niet hoe ik het uit moest werken. Het RPG zelf heeft niets met de serie te maken, op wat herkenningspunten na dan. Maar de personages en gebeurtenissen zijn niet hetzelfde.
    - In hun eigen wereld weten ze dat er een verlaten huisje aan de rand van het bos staat. Dit wordt hun schuilplek. Het huisje.
    - Map van de stad. Populatie: Klein. Rechts bovenin is een stuk bos, daar bevind zich het huisje.
    - Wanneer de jongeren in de buurt komen van hun “moeder” wordt deze ziek en kan ze zelfs flauwvallen. Aanraking geeft vreemde wonden op de plek waar ze hun moeder hebben aangeraakt.
    - De krachten die de jongeren hebben, zullen ze helpen terug te komen naar de normale wereld. Om het spannend te houden schrijf ik soms stukjes uit het dagboek in het speeltopic. Ook wordt de uitleg van de kracht vertelt.

    Regels
    - Jongeren vol? Neem dan een familie of vriend, deze zijn net zo belangrijk!
    - Maximaal 2 rollen, verdeeld: Jongen/Meisje
    - Doe alleen mee als je actief mee blijft doen. Ik heb dit niet voor Jan*** gemaakt.
    - Reserveer alvorens je de rol maakt. Dit voorkomt verwarring!
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s. Iedereen heeft gebreken.
    - Ik beoordeel of het personage goed is. Als je personage in de beginpost staat is hij toegelaten, zo niet dan heb ik waarschijnlijk feedback gegeven.
    - Alleen ik Wanheda maak nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    - Het is leuker als de jongeren elkaar niet mogen of zich sterk irriteren aan de andere.
    - Als je een vraag hebt, stel deze, ik bijt niet! c:

    Topics:
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 14:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik nu het speeltopic open, wordt er dan wel gereageerd? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga kijken of ik straks een beste vriendin voor je rol kan maken, Kelly. En anders pas in het weekend, als dat niet erg is?


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    Ik ga kijken of ik straks een beste vriendin voor je rol kan maken, Kelly. En anders pas in het weekend, als dat niet erg is?


    Niet heel erg hoor c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrandR schreef:
    (...)
    Wil ik best doen! alleen is het dan wel wat onverdeeld qua geslacht en type van extra rollen, weet niet of Wanheda dat ok vind6

    niet dat ik je blame Wanheda, maar ik wil nog steeds weten wat je hiervan vind?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    niet dat ik je blame Wanheda, maar ik wil nog steeds weten wat je hiervan vind?


    Uh sorry, wat wilde je doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Malec schreef:
    Is er nog iemand die een zus/beste vriendin of zo nodig heeft? c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ^
    Sonia heeft graag een vriendin, maar het zou unfair zijn als sommige geen vrienden/familie tot nu toe hebben en ik drie.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wanheda schreef:
    (...)

    Uh sorry, wat wilde je doen?

    Np. Paris_daughter zocht een grote broer en daar was mijn reactie op.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    Np. Paris_daughter zocht een grote broer en daar was mijn reactie op.


    Sure, maak maar aan! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Sure, maak maar aan! c:

    Thx! Zal ik straks doen als ik op de laptop zit!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Organa is nu Schuyler.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naam: Jackson Wade
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + foto: Foto komt nog!
    Jackson is 1,79 meter lang en een beetje gespierd. Hij heeft groene ogen en lichtbruin haar. Zijn stijl is meestal juist niet wat iedereen draagt, maar ook weer niet te anders.
    Innerlijk: eigenlijk lief en aardig, maar hij houdt dit achter zijn beetje stoere persoonlijkheid, al hoeft hij er ook niet helemaal bij te passen. Hij geeft veel om familie en goede vrienden. Hij sport voor zichzelf, zodat hij in goede conditie blijft en loopt regelmatig hard.
    Familie: zus: Sunset Wade

    kunnen we niet ook de AU versies van ons spelen als die er zijn?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kan ik de moeder van Sunset Wade reserveren?


    You are my piece of paradise.

    Chocoladekoekje schreef:
    Kan ik de moeder van Sunset Wade reserveren?


    Dat kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.