• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    Trikova schreef:
    Nee Shania, niet huilen.. Je moet echt een keer verdomme stoppen met dat gehuil en er iets aan doen.. Hoe moeilijk dat ook gaat worden.

    Ahw komt goed <3 *hugs*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikova schreef:
    Nee Shania, niet huilen.. Je moet echt een keer verdomme stoppen met dat gehuil en er iets aan doen.. Hoe moeilijk dat ook gaat worden.


    Shania, dat het rustig is op de chat is nou ook weer niet zo erg hoor (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik wil niet dat mensen moeite voor mij doen en ik wil niet dat mensen ook maar enigszins last van mij hebben, al is dat negen van de tien keer wel zo, is dat zo moeilijk te begrijpen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    'Hier staat nog koffie.'
    'Nee, Kim. Dat is een kaars.'
    'Nietes!' *gaat dichterbij kijken* 'Oja, lol.'

    Hoera voor mijn blindheid. -__-

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 22:01 ]

    HAARP, you are a bitch. I swear.
    Mijn onderzoek naar deze shit gaat verder :Y)

    Dit komt echt door die jongen die de opleiding in de bediening doet, want hij begon over bovenaardse shit en toen raakten we in gesprek over Illuminatie, HAARP, Aliëns en alles erop en eraan, eheheh ;3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 22:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bank vraagt of ik een ongezonde leefwijze heb, of ik rook etc.
    Scheelt dat ik met een stalen gezicht kan liegen


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga even mijn fUCking zielige levensverhaal vertellen.

    Nou kijk. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben liefde echt steeds meer aan het haten. Ik heb dan wel een crush, maar ik ben niet verliefd op hem en ik kan me een relatie met hem of iemand anders ook echt niet voorstellen. Maar goed. Ja. Ik word dus fucking uncomfortable van liefde en liefdesuitingen en als ik merk dat mensen moeite voor me doen. Ik wil niet dat mensen zich voor mij inspannen ik wil niet vervelend zijn ik wil geen zeikwijf zijn ik wil niet dat mensen zich zorgen over me maken en ik wil al helemaal geen hulp. Ik voel me al twee jaar lang fucking depressief maar ik praat mezelf tegen want neeee, ''zo'n vrolijke meid als eva'' kan niet depressief zijn. Het is vast ook allemaal ''zielig'' gezeur van mij ik ben niet zielig. Ik ben meestal ook wel blij dus het is bullshit om mezelf depressief te noemen. Ik ben Aline niet. Ik ben niet depressief en ik heb al helemaal geen eetstoornis ik neem mezelf soms echt veel te serieus. Die depressietests op internet zijn echt fucking leuk om te doen, maar van de uitslag klopt niets. Sowieso heb ik ADHD - aandachtstrekker much ew - dus op een paar van de symptomen van depressie kan ik dus ook geen geldig antwoord geven. Verder. Wat is er verder. Oh ja nou ik heb dus een sectorwerkstuk en het gaat helemaal mis en toen opeens dacht iedereen LATEN WE EEN GROTE HELP-EVA-ACTIE HOUDEN en ik wil het niet. Don't get me wrong, ik vind het vet lief MAAR IK WIL NIET DAT ZE TIJD AAN MIJ BESTEDEN EN IK KAN ER NIET TEGEN DAT MENSEN HUN KOSTBARE TIJD DIE ZE MET OF VOOR ANDEREN OF VOOR HENZELF KONDEN BESTEDEN AAN MIJ VERBRUIKEN. LAAT ME MIJN LEVEN ZELF UITVOGELEN maar ook weer niet want ik weet dat het nooit goed gaat komen als ik het zelf probeer. Dit heb ik zelf ondervonden. HAha. Er is een reden dat ik nu op TL zit en niet op VWO. Jeeeeee, wat een aandachtstrekkend gezeur weer jezus. Ik ben ook altijd de aandachtshoer de dramaqueen fucking hell.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vandaag was een goede dag, ondanks dat ik niet bij het concert kon zijn. Lieke ontmoet, een geweldige avond met mijn vriend en goede muziek. Topdag.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Shania, dat het rustig is op de chat is nou ook weer niet zo erg hoor (A)

    Dankje, Thomas, dat is de support die ik nodig had!!! :D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    stop being a narcisistic hobag who only thinks about himself like bitch i aint see no throne. you aint higher as me so can you please stfu.


    Heaven is a place that we all have

    Dierden schreef:
    Ik ga even mijn fUCking zielige levensverhaal vertellen.

    Nou kijk. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben liefde echt steeds meer aan het haten. Ik heb dan wel een crush, maar ik ben niet verliefd op hem en ik kan me een relatie met hem of iemand anders ook echt niet voorstellen. Maar goed. Ja. Ik word dus fucking uncomfortable van liefde en liefdesuitingen en als ik merk dat mensen moeite voor me doen. Ik wil niet dat mensen zich voor mij inspannen ik wil niet vervelend zijn ik wil geen zeikwijf zijn ik wil niet dat mensen zich zorgen over me maken en ik wil al helemaal geen hulp. Ik voel me al twee jaar lang fucking depressief maar ik praat mezelf tegen want neeee, ''zo'n vrolijke meid als eva'' kan niet depressief zijn. Het is vast ook allemaal ''zielig'' gezeur van mij ik ben niet zielig. Ik ben meestal ook wel blij dus het is bullshit om mezelf depressief te noemen. Ik ben Aline niet. Ik ben niet depressief en ik heb al helemaal geen eetstoornis ik neem mezelf soms echt veel te serieus. Die depressietests op internet zijn echt fucking leuk om te doen, maar van de uitslag klopt niets. Sowieso heb ik ADHD - aandachtstrekker much ew - dus op een paar van de symptomen van depressie kan ik dus ook geen geldig antwoord geven. Verder. Wat is er verder. Oh ja nou ik heb dus een sectorwerkstuk en het gaat helemaal mis en toen opeens dacht iedereen LATEN WE EEN GROTE HELP-EVA-ACTIE HOUDEN en ik wil het niet. Don't get me wrong, ik vind het vet lief MAAR IK WIL NIET DAT ZE TIJD AAN MIJ BESTEDEN EN IK KAN ER NIET TEGEN DAT MENSEN HUN KOSTBARE TIJD DIE ZE MET OF VOOR ANDEREN OF VOOR HENZELF KONDEN BESTEDEN AAN MIJ VERBRUIKEN. LAAT ME MIJN LEVEN ZELF UITVOGELEN maar ook weer niet want ik weet dat het nooit goed gaat komen als ik het zelf probeer. Dit heb ik zelf ondervonden. HAha. Er is een reden dat ik nu op TL zit en niet op VWO. Jeeeeee, wat een aandachtstrekkend gezeur weer jezus. Ik ben ook altijd de aandachtshoer de dramaqueen fucking hell.


    Ahw meid *hugs* ik snap precies wat je bedoelt.
    Ik heb het zelf op dit moment ook dit gekloot.
    Ik denk niet echt dat je op "dat is niet waar meid" berichtjes zit te wachten maar ik doe het toch.
    Dit is geen aandacht trekken, je voelt je niet lekker en dat moet je gewoon kwijt.
    Dus je mag me altijd een PB sturen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dierden schreef:
    Ik ga even mijn fUCking zielige levensverhaal vertellen.

    Nou kijk. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben liefde echt steeds meer aan het haten. Ik heb dan wel een crush, maar ik ben niet verliefd op hem en ik kan me een relatie met hem of iemand anders ook echt niet voorstellen. Maar goed. Ja. Ik word dus fucking uncomfortable van liefde en liefdesuitingen en als ik merk dat mensen moeite voor me doen. Ik wil niet dat mensen zich voor mij inspannen ik wil niet vervelend zijn ik wil geen zeikwijf zijn ik wil niet dat mensen zich zorgen over me maken en ik wil al helemaal geen hulp. Ik voel me al twee jaar lang fucking depressief maar ik praat mezelf tegen want neeee, ''zo'n vrolijke meid als eva'' kan niet depressief zijn. Het is vast ook allemaal ''zielig'' gezeur van mij ik ben niet zielig. Ik ben meestal ook wel blij dus het is bullshit om mezelf depressief te noemen. Ik ben Aline niet. Ik ben niet depressief en ik heb al helemaal geen eetstoornis ik neem mezelf soms echt veel te serieus. Die depressietests op internet zijn echt fucking leuk om te doen, maar van de uitslag klopt niets. Sowieso heb ik ADHD - aandachtstrekker much ew - dus op een paar van de symptomen van depressie kan ik dus ook geen geldig antwoord geven. Verder. Wat is er verder. Oh ja nou ik heb dus een sectorwerkstuk en het gaat helemaal mis en toen opeens dacht iedereen LATEN WE EEN GROTE HELP-EVA-ACTIE HOUDEN en ik wil het niet. Don't get me wrong, ik vind het vet lief MAAR IK WIL NIET DAT ZE TIJD AAN MIJ BESTEDEN EN IK KAN ER NIET TEGEN DAT MENSEN HUN KOSTBARE TIJD DIE ZE MET OF VOOR ANDEREN OF VOOR HENZELF KONDEN BESTEDEN AAN MIJ VERBRUIKEN. LAAT ME MIJN LEVEN ZELF UITVOGELEN maar ook weer niet want ik weet dat het nooit goed gaat komen als ik het zelf probeer. Dit heb ik zelf ondervonden. HAha. Er is een reden dat ik nu op TL zit en niet op VWO. Jeeeeee, wat een aandachtstrekkend gezeur weer jezus. Ik ben ook altijd de aandachtshoer de dramaqueen fucking hell.


    Hugs, want het klinkt alsof alles en het leven op het moment even bijzonder kut is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    'Zo moeilijk is het niet om zwanger te raken.'
    Fuck you very much, domme hoer. Alsof het uit de lucht komt vallen. Ik hoop dat jij er snel achter komt hoe "makkelijk" het echt is. Je hebt iig al genoeg ervaring met seks, gezien je je laat filmen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 22:51 ]

    Ik ben een zielig stukje stront... Doei


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom kan ik niet enigszins normaal zijn? Fuck alles. Fuck afgekeurd zijn voor werk, zwakke ingewanden en zwakke emotionele gesteldheid. Ugh :'(


    26 - 02 - '16