• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    Nooit gedacht dat ik een 8,9 voor Duits zou krijgen maar Nederlands en geschiedenis zo erg zou verkloten. Tijd om te huilen en naar havo te gaan, dan maar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stage bij de ICT van de landmacht be like: de hele tijd stilstaan en niets doen :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    i will literally come in there and break your fucking arm


    Heaven is a place that we all have

    omg so relatable



    Heaven is a place that we all have

    Altijd leuk, een debat waarvan je de uitslag van tevoren goed voorspeld. Partijdige jury much. Ach, ik weet iig dat ik het wel degelijk goed heb gedaan. Er was immers geen commetaar en alles dat ze hadden op anderen (positief en negatief) was zwak onderbouwd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ein-de-lijk. Pagina 37 is DONE.
    ik werd er serieus gek van, teveel naar gekeken omg.

    Bye Gravity Falls, I'll miss you.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Bye Gravity Falls, I'll miss you.


    wat wat gaat gravity falls stoppen nee why


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    wat wat gaat gravity falls stoppen nee why


    De laatste aflevering was gisteren en ik heb het net gezien. Why is ook wat ik me afvraag...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    De laatste aflevering was gisteren en ik heb het net gezien. Why is ook wat ik me afvraag...


    that sucks real bad. shittt i wanna know why. ik vond hem zo leuk met al zijn geheime berichten


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    that sucks real bad. shittt i wanna know why. ik vond hem zo leuk met al zijn geheime berichten


    Het was erg leuk. Volgens mij vond de maker dit een goed einde, en daar ben ik het ook wel mee eens. Maar toch, ik ga het zo erg missen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Koekjes bakken is leuk ^^ Het probleem is alleen dat ik mezelf altijd misselijk eet :/


    Stenenlikker

    Fuck da! iemand is tostis of iets aan het maken en het ruikt hard in mijn kamer en nu krijg ik dikke honger, een half uur nadat ik gegeten heb. Waarom heb ik ook altijd eeuwige honger. WHyyyyy.

    //Dan maar niet naar de bib. Waarom doe ik toch zoiets. Wat is er moeilijk aan: zwemtas pakken, schooltas pakken, naar de bib fietsen, leren daar, terug fietsen naar het zwembad, zwemmen, terug naar kot? Niets he? Zie, waarom blijf ik dan op kot zitten? Luie fucker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Het was erg leuk. Volgens mij vond de maker dit een goed einde, en daar ben ik het ook wel mee eens. Maar toch, ik ga het zo erg missen.


    Ik weet nu wat ik ga bingewatchen op Netflix.

    // Morgen terug naar school en ik voel me nog steeds ziek asf.


    Heaven is a place that we all have

    IK BEN DE ENIGE DIE HAAR BINAS NIET HEEFT GEBRUIKT VOOR DE TOETS
    Help ...

    Of, niet de enige, vier anderen ook niet, maar dat zijn nou ook weer niet mensen die echt blinken van slimheid...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.