• "De grootste Jonty shipper die je tegen zal komen."


    Complimentjes
    Reigns
    Lieve Kelly

    Met jou heb ik altijd zoveel lol en het lijkt alsof je mij echt als een van de beste begrijpt, we delen dan ook van dezelfde mening. Verder ben jij echt iemand die er altijd voor me is, ook al heb je zelf een mindere dag. Bedankt voor je steun en vriendschap!

    xx Sylvie


    Sensate
    Je bent awesome. Dit bijna alleen al omdat je dark shit, magie en Nowhere Boys leuk vindt en aardbeien plant. (Nowhere boys fans vinden is sowieso rare en dat vind ik ook nog steeds erg cool. Jake krijg je erbij van mij (: ) Los daarvan zie ik je ook altijd aardig doen, dus deze plek verdien je zeker!


    Debbaut
    Kelly, als iemand het verdient om in het zonnetje gezet te worden, dan ben jij het wel. Je bent echt een geweldig persoon die iedereen probeert te helpen. We spreken elkaar wat minder, maar dat neemt niet weg dat ik je nog altijd heel graag heb.

    Groetjes,
    Jarne


    Inagua
    Lieve Kelly,

    Ik vind het ontzettend leuk dat jij hier in het zonnetje gezet gaat worden! Je bent namelijk één van de mensen die eigenlijk altijd hier op Quizlet rondhangt en ik heb zelfs al het genoegen gehad je een keer in het echt te mogen treffen op een meeting. Je verdient het absoluut om eens beladen te worden met wat leuke berichten, omdat ik het idee heb dat je niet altijd even goed in je vel zit, maar er toch altijd wel voor iedereen bent en je naar mijn idee ook graag met mensen meedenkt. Nu weet ik dat je een enorme fan bent van The 1OO (en dan vooral een fan van Devon Bostick) en had ik daar graag iets mee gedaan, maar helaas heb ik daar gewoonweg de tijd niet voor, waardoor ik je maar zal moeten overladen met wat leuke plaatjes :p Ik hoop dat je nog heel veel leuke berichten zal mogen ontvangen en dat je deze week ook echt het gevoel zal hebben dat je door ons in het zonnetje wordt gezet. Ook hoop ik je aankomende zondag nog op de Utrecht meeting te zien! Ik weet zeker dat het enorm gezellig zal worden c:


    - Inagua a.k.a. Wendy


    Creatie(s) in de kijker
    Ben jij ook fan van The 100? Dan is Wanheda's nieuwste story vast iets voor jou!
    You killed your father | John Murphy
    De Ark is een vredige plek, tenminste, als je je weet te gedragen naar de wet. Iedere misdaad wordt namelijk bestraft met de dood. Voor je het weet wordt je afgezweefd en zweeft jouw lichaam voor eeuwig door de ruimte.
    Alex Murphy heeft het beste voor met zijn zoon, John. Wanneer de jongen ziek wordt besluit hij medicijnen te stelen om zijn zoon beter te maken. Echter wordt hij gepakt en afgezweefd. Vanaf hier veranderd het leven van John drastisch.

    "Hoe veranderd een kind, dat zo geliefd was door zijn ouders, in een moordende psychopaat?"
    - "Hij krijgt de griep."

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2016 - 15:38 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    -

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 19:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stom
    Want dat is allang uitgepraat met degene waar het over was en het was allemaal opgelost
    Door haar te bannen zonder waarschuwing of een pb met de rede word ze alleen maar boos :-/


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Als mede Penoza fan:


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Als mede Penoza fan:



    Ze geeft als antwoord dat het gaaf is en dat ze niet kan wachten tot seizoen 5 ^^


    "Find peace in who and what you are." — Saphira