• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Asuka schreef:
    (...)
    Niet als ik eerder ben, because people will run. ;D


    Samen? :3

    But seriously, ik doe het echt als het moddergooien daarmee stopt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Audacity schreef:
    - Mod: reactie verwijderd -


    Waar moei je je eigenlijk mee. Je kunt het ook gewoon voor je houden, het is toch al opgelost, dus hou erover op. Dit is pas triest.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 21:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audacity schreef:
    - Mod: reactie verwijderd -


    Misschien ooitt nagedacht over het feit dat dit niet over die user gaat maar over iets heel anders? :')

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2016 - 21:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inagua schreef:
    (...)

    Je weet niet eens hoe ik eruit zie :')

    I like you as a person. I like your ideas.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Inagua schreef:
    (...)

    Samen? :3

    But seriously, ik doe het echt als het moddergooien daarmee stopt.

    Ik kom je wel even opzoeken, dan maken we samen een selfie. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Trikova schreef:
    (...)
    I like you as a person. I like your ideas.


    That's sweet, fenks <3

    @Asuka woohoo, selfieparty!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 20:37 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    um...

    'Help mijn man is klusser' is weer op tv! ;o


    26 - 02 - '16

    Mister New Vegas moet de voice-over van mijn leven worden.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Clace schreef:
    (...)

    Misschien ooitt nagedacht over het feit dat dit niet over die user gaat maar over iets heel anders? :')


    Misschien moeten mensen dat eens uit komen leggen dan bij mij? Dat werkt wel beter dan een geheim groepje opstarten, dat deden we op de basisschool en toen werkte het ook niet.

    Ik snap best dat sommige mensen mij niet mogen, dat is ook oke, maar ik heb nooit iemand weggejaagd. Ik heb bij mijn weten ook nooit serieuze problemen gehad hier, en bij misverstanden heb ik mijn excuses aangeboden. Geloof dat ik over het algemeen wel gewoon heel tolerant ben enzo, toleranter dan hoe mensen zich hier vandaag hebben laten zien.

    Dus kom het gewoon bij mij vertellen in een prive bericht, of bied je excuses aan voor deze totale drama. Dan is het gewoon vergeven en vergeten


    Sarah = ongewoon sexy

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik kom je wel even opzoeken, dan maken we samen een selfie. ;D


    IK HEB AL EEN SELFIE MAAR JE MAG MIJ OOK KOMEN OPZOEKEN :Y)

    Kunnen we de discussie nu staken? Daar is dit topic niet voor. (:
    OT: Gelukkig ging Engels me goed af. Nu nog Nederlands, en dan heb ik het zo goed als afgerond.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Antiheld schreef:
    (...)

    Misschien moeten mensen dat eens uit komen leggen dan bij mij? Dat werkt wel beter dan een geheim groepje opstarten, dat deden we op de basisschool en toen werkte het ook niet.

    Ik snap best dat sommige mensen mij niet mogen, dat is ook oke, maar ik heb nooit iemand weggejaagd. Ik heb bij mijn weten ook nooit serieuze problemen gehad hier, en bij misverstanden heb ik mijn excuses aangeboden. Geloof dat ik over het algemeen wel gewoon heel tolerant ben enzo, toleranter dan hoe mensen zich hier vandaag hebben laten zien.

    Dus kom het gewoon bij mij vertellen in een prive bericht, of bied je excuses aan voor deze totale drama. Dan is het gewoon vergeven en vergeten


    Ten eerste, ik hoorde niet bij die niet geheime club aangezien hij gewoon online stond op het forum. Geheim is meestal dat niemand het echt mag weten.
    Ten tweede gaat het er niet over dat ik mensen niet mag. Ik mag genoeg mensen van dit topic niet en die negeer ik meestal. Als je wilt kan ik je best een pb sturen, dat wil ik met alle liefde doen.
    En ten derde, ik zie niks waarvoor ik mijn excuses hoeft te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kap met dit gezeik, ik heb het uitgelegd aan een mod en daar wacht ik nu op. Klaar. Dat gezeik weer om jan lul.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Clace schreef:
    (...)

    Ten eerste, ik hoorde niet bij die niet geheime club aangezien hij gewoon online stond op het forum. Geheim is meestal dat niemand het echt mag weten.
    Ten tweede gaat het er niet over dat ik mensen niet mag. Ik mag genoeg mensen van dit topic niet en die negeer ik meestal. Als je wilt kan ik je best een pb sturen, dat wil ik met alle liefde doen.
    En ten derde, ik zie niks waarvoor ik mijn excuses hoeft te maken.


    Ik doelde ook meer op dat groepje. Ik reageerde op jouw bericht vanwege 'misschien gaat het over iets heel anders'. Want ik zou oprecht niet weten wat.

    Die excuses gingen ook niet over jou, sorry voor die onduidelijkheid.


    Sarah = ongewoon sexy