• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ellaria schreef:
    Kunnen we de discussie nu staken? Daar is dit topic niet voor. (:
    OT: Gelukkig ging Engels me goed af. Nu nog Nederlands, en dan heb ik het zo goed als afgerond.


    Zou wel aardig zijn als we eens een platform hadden waarop dit wel besproken kon worden want dit soort dingen worden altijd in de doofpot gestopt.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zou wel aardig zijn als we eens een platform hadden waarop dit wel besproken kon worden want dit soort dingen worden altijd in de doofpot gestopt.

    Ik zou zeggen: neem het initiatief voor een topic. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Hier is een friggin duimpje omhoog (voor de vrede) selfie. Gaan we nu even lachen omdat ik een mongool ben die alles doet voor een goede sfeer en aardig zijn voor elkaar?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: neem het initiatief voor een topic. ^^


    Laten we eerlijk wezen
    zoiets wordt binnen twee minuten gesloten


    i put the fun in funeral

    Ach, en dan vertel je waarom en wordt het niet gewaardeerd of iets in die shitty richting. Ach, dan toch niet, ik weet wat ik bedoel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audacity schreef:
    (...)

    Laten we eerlijk wezen
    zoiets wordt binnen twee minuten gesloten


    Er bestaan ook gastenboeken en privéberichten. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Inagua schreef:
    Hier is een friggin duimpje omhoog (voor de vrede) selfie. Gaan we nu even lachen omdat ik een mongool ben die alles doet voor een goede sfeer en aardig zijn voor elkaar?



    Holy shit.
    Ik als biseksueel persoon moet even zeggen... U'r pretteh O.o

    Trees schreef:
    (...)

    IK HEB AL EEN SELFIE MAAR JE MAG MIJ OOK KOMEN OPZOEKEN :Y)

    Sowieso kom ik jou nog eens opzoeken. Koffie drinken als twee theemutsen was gezellig. :Y)

    Inagua schreef:
    Hier is een friggin duimpje omhoog (voor de vrede) selfie. Gaan we nu even lachen omdat ik een mongool ben die alles doet voor een goede sfeer en aardig zijn voor elkaar?


    Gosh. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
    Trees schreef:
    Holy shit.
    Ik als biseksueel persoon moet even zeggen... U'r pretteh O.o

    Dus verwoord Treesje mij maar geweldig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Dus verwoord Treesje mij maar geweldig.


    Theemuts en Treesje in een zin klinkt echt alsof we oude wijven zijn. Nou ja, jij wel, ik niet.

    Mijn leven zou veel makkelijker zijn als ik niet te hele tijd met hard fruit tegen m'n septum aan zou stoten...... it hurts-


    because i knew you, i have been changed for good

    Thanks both, jullie laten me blozen :$

    Mijn hoofd is aankomende zondag in Utrecht te bewonderen! ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    Theemuts en Treesje in een zin klinkt echt alsof we oude wijven zijn. Nou ja, jij wel, ik niet.

    Noem. Mij. Niet. Oud. Oké?
    Heb je dat appje nou al gestuurd, Truus?

    Inagua schreef:
    Thanks both, jullie laten me blozen :$

    Mijn hoofd is aankomende zondag in Utrecht te bewonderen! ^^

    Well, you shouldn't. You're pretty and should know it (op de muziek van "Sexy and I know it).


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Noem. Mij. Niet. Oud. Oké?
    Heb je dat appje nou al gestuurd, Truus?


    Volgens mij is Cherry een beetje digibeet aan het worden jongens. LOOK AT YOUR PHONE YOU MORON.

    Asuka schreef:
    (...)
    Well, you shouldn't. You're pretty and should know it (op de muziek van "Sexy and I know it).


    Fenks haha. Al zou ik als het aan mij lag wel het een en ander verbouwen aan m'n hoofd :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sorry, maar waar komt je beeld van de Landmacht vandaan? Het is niet alleen mensen dood schieten. Maar dat weet je natuurlijk niet, want gezien de glazige blik in je ogen ben je nou ook niet al te snugger. Ga jij nou maar "mensen doodschieten want dat vind ik leuker" bij call of duty of iets dergelijks. Sukkel.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."