• <}

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 23:29 ]

    Somnus schreef:
    (...)
    Now you're just teasing. Why white? Ik vind je helemaal leuk.

    @ Tresna: In het algemeen vind ik het gewoon een raar iets om te zeggen lol. Dat zeg ik zelfs niet tegen mijn tweelingzus. :W


    Wel, dat zal wel aan mijn omgeving liggen dan, op scouting e.d. zijn mensen gewoon lomp. Slechte gewoonte om dat over te nemen tho, dat zal ik niet ontkennen. Maar mijn nederige excuses als ik u heb beledigs milady Yolanda. *bows*

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 22:09 ]



    Nu ik 'm gebruikt heb voor de Quizletsoap kan ik hem net zo goed gelijk hier ook dumpen :c

    Feeling kinda awkward because everyone's so pretty here.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    no filter just my soul looking really dark


    i put the fun in funeral

    Tresna schreef:
    (...)

    Wel, dat zal wel aan mijn omgeving liggen dan, op scouting e.d. zijn mensen gewoon lomp. Slechte gewoonte om dat over te nemen tho, dat zal ik niet ontkennen. Maar mijn nederige excuses als ik u heb beledigs milady Yolanda. *bows*

    Oke. Het maakt ook niks uit, viel me alleen op. Denk dat het ook aan de omgeving ligt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    saar your soul is on point


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Guys, kunnen alsjeblieft een beetje on-topic blijven en dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is? Alvast bedankt! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Troje schreef:
    saar your soul is on point


    haha thanks


    i put the fun in funeral


    i put the fun in funeral

    Millard schreef:


    Nu ik 'm gebruikt heb voor de Quizletsoap kan ik hem net zo goed gelijk hier ook dumpen :c

    Feeling kinda awkward because everyone's so pretty here.


    oh you gorgeous floorie!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zat naar buiten te kijken en mam nam stiekem een foto van me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mommy schreef:



    u so kawaii


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Umm.

    Ik heb vandaag zo'n leuke dag gehad met mijn vriend en z'n broertje c;

    Deze foto heeft m'n vriend van mij gemaakt:



    En z'n broertje heeft ook nog een poging gedaan tot het maken van een leuke foto hahah:



    Het was gewoon geweldig


    26 - 02 - '16

    Met mijn vriend. :3
    Deze foto is in januari op mijn verjaardagsfeest getrokken dus nu ziet mijn vriend er wel wat anders uit. Zijn witte hanenkam heeft plaats gemaakt voor zijn eigen haarkleur daar hij binnenkort gaat solliciteren voor een functie bij de politie. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Met mn beste vriend


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf