• Hooi! (:


    Wat zijn jouw hobby's? Want eigenlijk zegt de titel het al wel een beetje; Ik ben op zoek naar nieuwe hobby's!

    Ik merk namelijk dat ik weer wat somberder wordt, en ik ben op zoek naar afleiding. Ik doe al aan accordeonspelen, but that's kinda it. Verder covers maken op de laptop of eigenlijk gewoon heel veel achter de laptop zitten. En dat wil ik eigenlijk wel minderen. Gewoon hobby's hebben waar de laptop níét bij nodig is.

    Dus, wat doen jullie zoal? :3


    Edit: Oops, wel handig om eventjes te vermelden: Ik heb niet bijster veel geld. Dus geen hobby waar je veel geld voor neer moet tellen, als het kan! c:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 19:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Hahaha truee. Onze gesprekken zijn best wel dood achtig momenteel. Dus mocht je nog dingen hebben die je graag doen wilt wanneer je hier bent behalve de dingen die ik opnoemde, tell me! ;D
    En knuffelen klinkt wel als een leuke hobby. x'D


    Nogal, maar ja we hebben beide weinig om te vertellen dus dat is onvermijdelijk.='D Maar dat komt wel weer.<3
    Ik zal er over nadenken, ik kan vast wel wat bedenken om te doen!=3 Cupcakes bakken is ook leuk en een stuk minder lang dan die kniepertjes.x'D Ik maak ze helemaal in een uur.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij de action krijg je voor twee euro van die tekenboeken voor volwassenen trouwens!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zat vroeger jaren op dansles en ik overweeg het om opnieuw te gaan doen. Ik probeer nu ook al een tijdje yoga en ik moet toegeven dat het best leuk kan zijn.


    16 - 09 - '17

    We kunnen ook via skype gezamenlijk workout doen, dan kommen we samen in shape.='3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doe aan fotografie en arrangeer sinds kort soms stukken zodat ze speelbaar zijn (: ik teken ook graag, lees en photoshop covers voor hier op Q (:


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn topics. Ik heb ook echt hobbies nodig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eten, ik doe het elke dag! And i love drawing and cooking.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iets té veel lezen (': , Schrijven en dichten, meer niet volgens mij (':


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zit op Survival, veel rennen en klimmen (ik weet niet hoeveel geld het kost eigenlijk)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Bakken of koken? Maar daar houd je volgens mij niet van, haha. :'D

    Iets zoals haken of breien is al vaker voorgesteld, maar dat voldoet wel aan al je eisen. Of je zou meer kunnen tekenen? Yoga? Nail art doen? De honden trucjes leren? Oeh, of vogelkijken, haha. Daar heb je alleen een verrekijkertje voor nodig. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een diabolo is trouwens ook leuk. Ik heb er ooit twee zomers aan besteed. Zo'n ding is niet heel duur en je bent soort-van-actief maar niet op een al te vermoeiende manier. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan