• • Anna's Parodies •


    Welkom! Zoals sommigen misschien wel weten, ben ik dol op het verzinnen van andere teksten op bestaande liedjes door deze in een context te plaatsen die iets te maken heeft met mijn favoriete fandoms. Ik heb er al verschillende geschreven en op het moment werk ik dus aan Frozen parodieën die ik probeer te plaatsen in het liefdesleven van James Potter en Lily Evans.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?


    'Do you finally want to date me?'
    'Go away Potter.'

    Heb jij al gezien naar welke liedjes of quotes in de intro verwezen wordt?




    Q&A:
    Waar kan ik dit dan vinden?
          De cover is aanklikbaar en brengt je bij de bijbehorende story.

    Komen er ook daadwerkelijk youtube filmpjes van?
          Dat weet ik nog niet zeker. Het is wel nog een plan/droom. Echter heb ik geen idee of het ook daadwerkelijk gaat lukken en ik het durf te plaatsen. Ik heb echter wel een Lily outfit, alleen zou ik dan dus sowieso nog een James outfit moeten regelen. En leren zingen als een man, want ik zing op het moment mee met de hoge sopranen.

    Ben je van plan om na deze story ook nog andere Disney films met liedjes van een parodie te voorzien?
          Dat lijkt mij wel ontzettend leuk om te doen. Ik was sowieso van plan om te kijken of er na deze liedjes vraag was naar meer/iets anders.

    Leuk en zeer origineel idee, alleen heb ik geen idee wie Jily en James zijn... Zijn zij van Harry Potter?
          Lily Evans en James Potter zijn de ouders van Harry Potter. Jily is hun shipname.

    -mochten er mensen brandende vragen hebben


    Frozen parodieën:
    - Hate is an Open Door
    - For Merlins sake: Let it go, Prongs

    Wat denk jij dat de volgende parodie gaat worden?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 8:14 ]

    Wat is jouw favoriete Frozen song?

    23.5% (8 stemmen)
     
    Let It Go

    11.8% (4 stemmen)
     
    For the First Time in Forever

    14.7% (5 stemmen)
     
    Love is an Open Door

    29.4% (10 stemmen)
     
    Do You Want to Build a Snowman

    11.8% (4 stemmen)
     
    Fixer Upper

    8.8% (3 stemmen)
     
    Een andere, namelijk...


    Happy Birthday my Potter!

    Flabbergasted schreef:
    (...)
    Anna! Dit is te awesome! Je maakt me echt vet nieuwsgierig! *O*


    Stiekem is dat de bedoeling, mate


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, dit is echt geniaal :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Peter en Remus lijken nog teveel op elkaar though. Daar moet ik nog even iets aan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe vet nice! Supercool joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Geen idee of er mensen met twitter zijn hier, maar er is nu ook een twitter account. Er staat nog niet heel veel interessants though (hoewel... er wordt wel al iets verklapt, ghehehe). Mochten mensen geïnteresseerd zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Feitelijk ben ik atm aan het sparen voor een goede opname set. Mijn computer kan sowieso de laatste lange noot van Let it go echt totaal niet aan. Het irriteert mij vreselijk, want het schiet zo totaal niet op allemaal, maar ik heb de eerste ruwe audio versie van Hate is an open door even deelbaar gemaakt. Het is nog niet perfect, maar ik dacht dat het misschien wel leuk was om te delen.

    https://clyp.it/n5wbbv4h

    Ik vind het doodeng dit te delen lol


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Feitelijk ben ik atm aan het sparen voor een goede opname set. Mijn computer kan sowieso de laatste lange noot van Let it go echt totaal niet aan. Het irriteert mij vreselijk, want het schiet zo totaal niet op allemaal, maar ik heb de eerste ruwe audio versie van Hate is an open door even deelbaar gemaakt. Het is nog niet perfect, maar ik dacht dat het misschien wel leuk was om te delen.

    https://clyp.it/n5wbbv4h

    Ik vind het doodeng dit te delen lol


    Woahhh dat is zoo cool! *O* Ontzettend awesome!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GredWeasley schreef:
    Feitelijk ben ik atm aan het sparen voor een goede opname set. Mijn computer kan sowieso de laatste lange noot van Let it go echt totaal niet aan. Het irriteert mij vreselijk, want het schiet zo totaal niet op allemaal, maar ik heb de eerste ruwe audio versie van Hate is an open door even deelbaar gemaakt. Het is nog niet perfect, maar ik dacht dat het misschien wel leuk was om te delen.

    https://clyp.it/n5wbbv4h

    Ik vind het doodeng dit te delen lol


    Ahh wat gaaf Anna! Klinkt echt heel erg leuk!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GredWeasley schreef:
    Feitelijk ben ik atm aan het sparen voor een goede opname set. Mijn computer kan sowieso de laatste lange noot van Let it go echt totaal niet aan. Het irriteert mij vreselijk, want het schiet zo totaal niet op allemaal, maar ik heb de eerste ruwe audio versie van Hate is an open door even deelbaar gemaakt. Het is nog niet perfect, maar ik dacht dat het misschien wel leuk was om te delen.

    https://clyp.it/n5wbbv4h

    Ik vind het doodeng dit te delen lol

    Awesome Anna! *O*
    Ben alleen wel verwonderd, want de hoogste noot in Love Is An Open Door is hoger dan die uithaal van Let It Go...
    Maar zal misschien door de luidheid van de stem komen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    (...)
    Awesome Anna! *O*
    Ben alleen wel verwonderd, want de hoogste noot in Love Is An Open Door is hoger dan die uithaal van Let It Go...
    Maar zal misschien door de luidheid van de stem komen.


    Het komt niet per se door de hoogte, maar door de hardheid/kracht. Als je de uithaal van Let it go zachtjes zingt, klinkt het echt voor geen meter in mijn optiek. Hoe zuiver het ook mag zijn. Verpest meteen het hele liedje lolz. In Hate is an open door merkte ik inderdaad dat als ik de "door" van Lily voluit zong, hij het ook niet trok, maar als je die zacht en met veel minder kracht zingt en een beetje klooit met garage band valt het nog redelijk op te lossen haha. Maar die voluit trekt hij dus ook niet inderdaad. Voluit trekt hij bijna niks :') stomme laptop

    @iedereen
    Thanks (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Het komt niet per se door de hoogte, maar door de hardheid/kracht. Als je de uithaal van Let it go zachtjes zingt, klinkt het echt voor geen meter in mijn optiek. Hoe zuiver het ook mag zijn. Verpest meteen het hele liedje lolz. In Hate is an open door merkte ik inderdaad dat als ik de "door" van Lily voluit zong, hij het ook niet trok, maar als je die zacht en met veel minder kracht zingt en een beetje klooit met garage band valt het nog redelijk op te lossen haha. Maar die voluit trekt hij dus ook niet inderdaad. Voluit trekt hij bijna niks :') stomme laptop

    @iedereen
    Thanks (bloos)

    Ja, dat bedoelde ik ook. Nuja, dit is een duet, dan klinkt er ook nog een andere stem naast (;
    Die luxe heb je bij Let It Go niet ^^


    Deep inside, I've never felt alive