• en dat is dat ik veel te klein schrijf. Dat heb ik natuurlijk altijd al geweten, maar vandaag heb ik toch wel een nieuw 'dieptepunt' bereikt. Ik ben al een hele dag bezig met een samenvatting. Ik ben momenteel aan een bladzijde samenvatting (enkel voorkant) gekomen en ik kwam tot de conclusie dat daar 13 pagina's aan informatie op staan. En niet bladzijden waarbij de helft er niet toe doet. Inclusief tekeningen, trouwens.




    Even ter info: de kadertjes zijn 5x5mm.


    What would Emma do?

    Woah respect.
    Ik schrijf juist heel groot, en dat is ook onhandig haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Klein maar fijn. :Y)

    Ik was tot nu toe altijd verboden om op dit soort papier te schrijven. Er zijn zo geen regels meer aan de unief. :')


    What would Emma do?

    Mij kennende zou ik 20 pagina's nodig hebben om er 13 pagina's op samen te vatten :p


    If nature calls, you answer

    Dat is juist handig, veel meer overzicht dan dat je kleiner schrijft! Dierkunde btw? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh wow! Ik ben niet zo heel goed in samenvatten, maar volgens mij ligt dat meer aan mijn proffen. Die zeggen vaak 'alles moet gekend zijn!' dus ja dan durf ik weinig weglaten. Mijn samenvatting zijn vaker eerder een meer gestructureerde versie van mijn cursus (al snel ik er wonderbaarlijk in om zo vaak ook wel maar de helft van mijn cursusbladzijden te laten zijn).

    Je schrijft mooi trouwens :3


    The soul needs autumn.

    Patholoog schreef:
    Dat is juist handig, veel meer overzicht dan dat je kleiner schrijft! Dierkunde btw? :Y)


    Jup. (wbw)


    What would Emma do?

    Canis_Lupus schreef:
    Mij kennende zou ik 20 pagina's nodig hebben om er 13 pagina's op samen te vatten :p


    Ik ben zo trots op je. Q-noobje. ;p

    Haha, ik ga voor een nieuw record: 15 pagina's op de achterkant!


    What would Emma do?

    Het ziet er wel supernetjes uit. Ik zou willen dat mijn samenvattingen er zo uitzagen.


    I am an idiot, I move.

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik ben zo trots op je. Q-noobje. ;p

    Haha, ik ga voor een nieuw record: 15 pagina's op de achterkant!


    Dankje, iets-meer-Q-noobje-dan-mij

    En goed, ik duim voor je!! Zal daarna de samenvatting wel kopiëren ;)
    Want ik ben veel te lui om die zelf te maken..


    If nature calls, you answer

    Canis_Lupus schreef:
    (...)

    Dankje, iets-meer-Q-noobje-dan-mij

    En goed, ik duim voor je!! Zal daarna de samenvatting wel kopiëren ;)
    Want ik ben veel te lui om die zelf te maken..


    7-jaar-Q-noob ;D

    Haha, wat is het toch handig dat mijn fototoestel zo goed is dat je alles kan aflezen ;D Vergis je niet, er stat meer op dit blad dan je denkt.


    What would Emma do?

    Ik heb ook een mini handschrift haha maar die is best slordig. Dat van jou is best leesbaar xD

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 21:20 ]


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Organa schreef:
    Woah respect.
    Ik schrijf juist heel groot, en dat is ook onhandig haha.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Organa schreef:
    Woah respect.
    Ik schrijf juist heel groot, en dat is ook onhandig haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Volgens mij ben je gewoon een kei in samenvatten. Het is leesbaar en zo te zien heb je enkel echt de kern opgeschreven. Dat is samenvatten.

    Applausje voor jou!