• Hallo allemaal,

    Het is al een hele tijd geleden dat ik op Quizlet ben geweest, maar ik zat gisteren naar mijn "Chrome Web Store - Ontwikkelaarsdashboard" te kijken en blijkbaar gebruiken wekelijk 100 mensen mijn "Quizlet.nl - Inbox Notifier"-extensie. De extensie geeft een melding als je een prive bericht hebt ontvangen, zeer handig dus voor mensen die mails van Quizlet uit hebben staan.

    Ik had hem eigenlijk in de chrome store gezet, zodat ik hem zelf kon gebruiken en geen irritante meldingen meer kreeg van Chrome zelf, maar ik ben erg blij dat zoveel mensen hem gebruiken. :Y)


    Dus uuuh, als jij een van die honderd bent, dan hoor ik graag je mening erover. Geen idee of ik ooit nog een update ga uitvoeren, maar goed.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 8:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wacht, hoe werkt het precies?
    is het zoiets dat als ik Q uitheb staan ik een
    melding krijg dat ik een bericht heb? ;o


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    Wacht, hoe werkt het precies?
    is het zoiets dat als ik Q uitheb staan ik een
    melding krijg dat ik een bericht heb? ;o
    Dat is correct. De extensie kijkt op de achtergrond of jij een bericht hebt ontvangen (zelfs als Quizlet niet open staat). Deze extensie werkt, zolang je ingelogd bent op Quizlet doordat deze anders moet bij je privé berichten kan (je bent immers niet ingelogd).

    Ik zou het zo kunnen maken dat je ook op de extensie kan inloggen maar dan zouden mensen mij met hun inloggegevens moeten vertrouwen en dat is niet wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 8:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dat is correct. De extensie kijkt op de achtergrond of jij een bericht hebt ontvangen (zelfs als Quizlet niet open staat). Deze extensie werkt, zolang je ingelogd bent op Quizlet.


    Dope! ik zal em straks downloaden!
    handig ding!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Dope! ik zal em straks downloaden!
    handig ding!
    Dat was nou niet echt de bedoeling van dit topic maar goed. Have fun. ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ik wist niet eens dat er zoiets bestond/was. Maar het lijkt me inderdaad wel erg handig! Jij bent wel erg kundig, Mitchell. Ook nog een gewone Quizlet-app.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Haha, ik wist niet eens dat er zoiets bestond/was. Maar het lijkt me inderdaad wel erg handig! Jij bent wel erg kundig, Mitchell. Ook nog een gewone Quizlet-app.
    Moet toch iets doen als ik me verveel he?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh dat wist ik niet. Gelijk gedownload en ik kreeg ook echt precies daarnet een PB, dus gelijk getest haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is voor mij al echt super handig geweest. Ik krijg elke keer een melding van mijn nieuwe berichten en ik ben dus snel mee als er iets gaande is in mijn inbox. c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit is zeker alleen voor je laptop/computer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De notificatie knoppen deden het niet meer, door een wijziging van mij. Ik heb dit probleem nu opgelost en Chrome update je extensies automatisch, maar als je daar niet op wilt wachten kun je het volgende doen:
    - Ga naar "chrome://extensions/"
    - Zet het vinkje bij "Ontwikkelaarmodus" aan
    - Druk op de knop "Extensies nu updaten" die nu verschenen is
    __________________

    Daiki schreef:
    Het is voor mij al echt super handig geweest. Ik krijg elke keer een melding van mijn nieuwe berichten en ik ben dus snel mee als er iets gaande is in mijn inbox. c:
    Altijd fijn om te horen!
    __________________

    Jinxxx schreef:
    Dit is zeker alleen voor je laptop/computer?
    Dat is correct. Chrome Extensions werken niet op je telefoon. Zie hier voor meer informatie.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 21:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    De notificatie knoppen deden het niet meer, door een wijziging van mij. Ik heb dit probleem nu opgelost en Chrome update je extensies automatisch, maar als je daar niet op wilt wachten kun je het volgende doen:
    - Ga naar "chrome://extensions/"
    - Zet het vinkje bij "Ontwikkelaarmodus" aan
    - Druk op de knop "Extensies nu updaten" die nu verschenen is
    __________________

    (...)Dat is correct. Chrome Extensions werken niet op je telefoon. Zie hier voor meer informatie.

    :c Dat is echt jammer. Well, ik zal het zo maar eens bekijken op mn laptop. Je had toch ook eerst skins ontworpen die je uit/aan kon doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    :c Dat is echt jammer. Well, ik zal het zo maar eens bekijken op mn laptop. Je had toch ook eerst skins ontworpen die je uit/aan kon doen?
    Dat is correct. Ik deed dat via de Stylish Chrome Extension. Op dit moment is er één thema beschikbaar: Quizlet.nl Dark Design.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dat is correct. Ik deed dat via de Stylish Chrome Extension. Op dit moment is er één thema beschikbaar: Quizlet.nl Dark Design.

    Oke. Dan zal ik dat ook eens checken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.