• HAPPY EASTER!



    Hallo allemaal en welkom in dit topic! Wij stellen ons even voor. Mijn naam is JamesPotter, ook wel Femke en naast mij staat ProngsPotter, ook wel Froukje genaamd. Eind december kwamen we op het idee om een Secret Easter Bunny te organiseren. Het werkt bijna hetzelfde als de Secret Santa en de Sinterklaassuprise, maar een groot verschil is dat het niet in december is.

    Regels:
    -Je vertelt niet wie je hebt
    -Als je je opgeeft, dan maak je ook wat. Het is niet leuk om wel iets te maken, maar niets terug te krijgen
    -Uitschrijven kan tot 10 maart
    -Pasen valt op 27 en 28 maart. Op deze dagen kan je dus je Egg opsturen naar de persoon die je van ons hebt doorgekregen.
    -Inschrijven kan tot 10 maart. Uiterlijk 15 maart sturen wij de namen op!


    Invullijstje:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    De Paashazen:
    KyloRen
    OakenshieId
    Kalisto
    GrandR
    DirtyD
    Vane
    Gandhi
    Troje
    Hazy
    SonOfGondor
    DrFluke
    Boettgeri



    Je hebt de Easter Egg ontdekt! Goedzo! Nu krijg je een verrassing! Stuur een privebericht naar JamesPotter voor je cadeau. Maar sst, niemand mag het weten!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 22:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeh, nice nice :Y)

    Naam: Xantha
    Favoriete bezigheden: schrijven, gamen, zingen (al kan ik het niet:') ), tv kijken. (het klinkt zo levenloos nu ik erover nadenk :') )
    Favo series:
    *Schraapt keel*
    - NCIS; Los Angeles
    - Gotham
    - Legends of Tomorrow
    - The Walking Dead
    - The Flash
    - Arrow

    Interesses:
    Zie favo series, Fallout: New Vegas, Breaking Benjamin, Starset, Crossfade, Downplay, Marvel films, Assassins Creed; Black Flag, Assassins Creed III en nog veel meer dingen maar dan zou deze lijst te lang worden :')

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Ik vind alles wel leuk (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als het goed is staat iedereen erin


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Invullijstje:
    Naam: ]Tialda.
    Schrijven, Lezen, Netflix kijken, muziek luisteren, Black Sails, Marco Polo, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Grimm. Under the Dome, Once Upon a Time, How to get away with Murder, American Horror Story, The Big Bang Theory, Harry Potter, Pirates of the Caribbean, The Hungergames, Robin Hood, Disney, The Chronicles of Narnia, Cinderella, Weerwolven van Wakkerdam (op Quizlet), Augustana, Celtic music, The Fray, 5 seconds of summer, Kodaline, One Direction, One Republic, The script, chocolade, Chips, Pizza, wandelen met onze hond, The Maze Runner, The Purge , All Time Low, The Goo Goo Dolls, Meet The Vamps, Thrillers, Mythes.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Maakt niet uit. ^^ Een verhaaltje, quiz of lijstje is altijd leuk. c:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 11:20 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam: Leah
    Favoriete bezigheden: Schrijven, lezen, me in geschiedenis verdiepen, toneel spelen en lachen. (:
    Favo series: Game of Thrones, NCIS, Vermist
    Interesses: geschiedenis, literatuur en oud Nederlands, de natuur, het universum, et cetera. En dan qua boeken nog heel erg Haruki Murakami. Love voor die dude. <3 Ook houd ik heel erg van the Lord of the Rings en Harry Potter
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Wat jij graag maakt en wat met een goed gevoel gedaan is. Ik ben echt blij met alles!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 14:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil ook een Paashaas zijn. Die gif is stiekem wel eng.

    Naam: Bianca
    Favoriete bezigheden: shoppen, gamen, chatten, films/series kijken, muziek luisteren, waargebeurde verhalen lezen, uiteten, gezellig babbelen
    Favo series: Breaking Bad, Avatar The Last Airbender, Prison Break (wel nog niet verder gekeken dan seizoen 2 episode 11, dus geen spoilers aub xP), Death Note, That 70's Show, The Middle
    Interesses: dieren, komedie, misdaad, celebrities (maar niet Kardashians ed.), So You Think You Can Dance, Got Talent, Expeditie Robinson, De Mol, Disney, Pixar, natuur, geschiedenis,...
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: een lijstje, quiz, wedstrijd,... Iets origineel? :3 Geen fanfiction.


    Ik wil een tuin vol egels

    omg ik heb dit nog nooit gedaan *-* I'm in! Ghehe.

    Naam: Qing.
    Favoriete bezigheden: Lezen, Netflix kijken, lopen, shoppen, uitgaan, met vriendinnen hangen, schrijven, koken, eten en praten.
    Favo series: Once Upon A Time (S2,16) Criminal Minds (S10,7), Aang The Last Airbender (Korra NIET), How to get away with Murder (S1), The Mysteries of Laura, Outlander, Under The Dome (S3,5),
    Favo films/boeken: Disney, The Purge, The Maze Runner, The Hunger Games, The Selection, GONE, Percy Jackson, Narnia
    Interesses: Boeken, boeken, boeken en ook een beetje Netflix, wiskunde (jep vreemd), en series: De Mol, Temptation Island, Are You The One?, Catfish, et cetera.
    Wat je leuk vindt om te krijgen: Alles wat met liefde is gedaan c;

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 10:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Iedereen er weer in gezet^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, leuk! Ik vind pasen echt het beste feest van het jaar, en zo wordt het alleen maar leuker:

    Naam: Marleen
    Favoriete bezigheden: lezen, schrijven, series kijken
    Favo series: Game of Thrones, Once Upon a Time, Steven Universe, Avatar, Community
    Interesses: Lord of the Rings, Star Wars, fantasy, geschiedenis en media
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: een kort grappig verhaal over één van mijn fandoms is altijd leuk (kijk voor meer fandoms op mijn profiel)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Naam:
    Sterre
    Favoriete bezigheden:
    Lezen, schrijven, netflix, wandelen met de hond
    Favo series:
    House, Teen Wolf, House of the Night, Harry Potter, Soulmates, Chemical Garden, Gone, Narnia, Twilight, Hungergames
    Interesses:
    Van alles, ik leer graag nieuwe dingen en houd van fotograferen, lezen, buiten zijn en reizen.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Ik vind alles wel leuk,, ik zou het wel leuk vinden om iets te krijgen met een verhaal erachter(dus waarom iemand die One-Shot heeft geschreven bv)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: Felicia
    Favoriete bezigheden: Quizlet, dieren, films en series doen
    Favo series: alles van marvel (zeker deadpool!) en criminal minds.
    Interesses: Marvel :3 en dieren
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Iets waarvan ik zie dat je het met liefde gedaanbyebt. Het hoeft niet groot te zijn daarvoor. Een creatie of tekening of zo. ^^


    What would Emma do?

    Zijn er nog mensen die mee willen doen?
    Als er niemand meer meedoet, kunnen we dan iets vroeger starten? ^^ Ik wil al beginnen nadenken wat ik kan maken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Salam > Gandhi. Ik dacht het even te zeggen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hazy schreef:
    Zijn er nog mensen die mee willen doen?
    Als er niemand meer meedoet, kunnen we dan iets vroeger starten? ^^ Ik wil al beginnen nadenken wat ik kan maken.


    Ik denk dat dat wel kan ja. Als niemand anders mee wilt doen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sensate --> GrandR


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Reigns > Kalisto

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 22:13 ]


    16 - 09 - '17