• HAPPY EASTER!



    Hallo allemaal en welkom in dit topic! Wij stellen ons even voor. Mijn naam is JamesPotter, ook wel Femke en naast mij staat ProngsPotter, ook wel Froukje genaamd. Eind december kwamen we op het idee om een Secret Easter Bunny te organiseren. Het werkt bijna hetzelfde als de Secret Santa en de Sinterklaassuprise, maar een groot verschil is dat het niet in december is.

    Regels:
    -Je vertelt niet wie je hebt
    -Als je je opgeeft, dan maak je ook wat. Het is niet leuk om wel iets te maken, maar niets terug te krijgen
    -Uitschrijven kan tot 10 maart
    -Pasen valt op 27 en 28 maart. Op deze dagen kan je dus je Egg opsturen naar de persoon die je van ons hebt doorgekregen.
    -Inschrijven kan tot 10 maart. Uiterlijk 15 maart sturen wij de namen op!


    Invullijstje:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    De Paashazen:
    KyloRen
    OakenshieId
    Kalisto
    GrandR
    DirtyD
    Vane
    Gandhi
    Troje
    Hazy
    SonOfGondor
    DrFluke
    Boettgeri



    Je hebt de Easter Egg ontdekt! Goedzo! Nu krijg je een verrassing! Stuur een privebericht naar JamesPotter voor je cadeau. Maar sst, niemand mag het weten!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 22:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Boettgeri schreef:
    Waarom heb ik toch altijd zo'n ontzettende pech met dit soort dingen? :W


    Pech als in met diegene die je krijgt of lukt het gewoon niet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Pech als in met diegene die je krijgt of lukt het gewoon niet?


    Beide, niet goed opgeslagen vrees ik. x)


    What would Emma do?

    Ik vind t ook zo jammer voor mijn lootje dat ze haar cadeau pas morgenavond heel laat gaat krijgen, maar ik moet het nog wat afwerken en daarvoor moet ik thuis zijn ... :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boettgeri schreef:
    Waarom heb ik toch altijd zo'n ontzettende pech met dit soort dingen? :W


    Jaa, ontzettend jammer dat je bunny heeft afgezegd :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh god, jullie zijn zo mean. :c Maar ik ben helemaal gek op mijn cadeau'tje! :'D


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Oh god, jullie zijn zo mean. :c Maar ik ben helemaal gek op mijn cadeau'tje! :'D


    Ik hoop dat je toch nog een leuke dag had! c:

    Mijn persoon heeft zijn cadeautje ook! c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je toch nog een leuke dag had! c:

    Mijn persoon heeft zijn cadeautje ook! c:


    Je bent gemeen en geweldig tegelijk. (cat) Ze heeft Femke laten vertellen dat ik geen cadeau zou krijgen om hem dan als 'troost' te geven.

    Mijn super cadeau


    What would Emma do?

    Zo, ik heb mijn cadeautje eindelijk verstuurd! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Je bent gemeen en geweldig tegelijk. (cat) Ze heeft Femke laten vertellen dat ik geen cadeau zou krijgen om hem dan als 'troost' te geven.

    Mijn super cadeau

    Actually...
    It was me. Niet Femke :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Actually...
    It was me. Niet Femke :'D


    Opes ik dacht dat het Femke was. Ik was met een opschoning bezig. Mijn cadeau is vanavond af. Ik ben mijn laptop even vergeten. (cat)


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Opes ik dacht dat het Femke was. Ik was met een opschoning bezig. Mijn cadeau is vanavond af. Ik ben mijn laptop even vergeten. (cat)

    Ik heb er maar een topic voor gemaakt :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijne gaat vandaag niet meer lukken, sorry. :c Ik had nog echt gehoopt het vandaag af te krijgen. Ik wil het ook deftig afgemaakt hebben en niet zomaar wat ineen geflanst dus hopelijk vindt mijn lootje het het wachten waard.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Mijne gaat vandaag niet meer lukken, sorry. :c Ik had nog echt gehoopt het vandaag af te krijgen. Ik wil het ook deftig afgemaakt hebben en niet zomaar wat ineen geflanst dus hopelijk vindt mijn lootje het het wachten waard.


    Heb je hulp nodig?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb de mijne ook ontvangen en hij is fantastisch! c: Als ik iemand kan helpen met een cadeau: met alle liefde, ik heb toch vakantie, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Opes ik dacht dat het Femke was. Ik was met een opschoning bezig. Mijn cadeau is vanavond af. Ik ben mijn laptop even vergeten. (cat)


    Ik ben ook veel cooler stiekem (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!