• Oh jongens, ik ben niet gauw starstruck, maar verdomme.. ik heb gewoon gebeld met Norman Reedus en het was glorious.

    Ik won een fanevent bij FOX en mocht naar Madrid vliegen om daar Michael Cudlitz (Abraham), Josh McDermitt (Eugene) Ross Marquand (Aaron) en Greg Nicotero (de ultieme opperbaas producer/regisseur van wat afleveringen/head make-up artist) van The Walking Dead te ontmoeten. Ik mocht zo'n tien minuten met ze chillen en het was zooo amazing! Hieronder twee fotootjes:




    Ik kan een heel verhaal over hen vertellen en hoe lief en oprecht vriendelijk en geïnteresseerd zij waren, maar dat was niet het doel van dit topic so I'll get to the point. Op een gegeven moment wilde ik gaan praten met regisseur Greg Nicotero. Ik studeer dit jaar af aan de filmopleiding en hij is een grote inspiratiebron voor me. Helaas was hij net even aan het telefoneren. Omdat de tijd bijna om was (ikhadgeenideedathetzosnelging), maakte ik een gebaartje of hij nog snel even een handtekening kon zetten at least. Dus hij zegt "Oke, pak jij de telefoon even over dan?"
    Dus ik neem die telefoon nietsvermoedend over en vraag wie het is.. hoor ik aan de andere kant "Hey, it's Norman".



    Norman motherfucking Reedus, aka mijn favoriete acteur, Daryl Dixon in TWD en de reden dat de standards voor mannen veel te hoog liggen. Dus ik ga met hem in gesprek, maar aangezien de tijd bijna om is, komen die Spaanse producenten van Fox naar me toe. Ze zijn een beetje boos omdat ik de tijd al aan het rekken was. :') Maar anyway, ik had dus net de tijd om met hem te praten over wat hij aan het doen was, waarom hij er niet was, dat hij naar Jimmy Kimmel moest zo, hoe het daar was bij de meeting - en om hem te zeggen dat ik houd van wat hij maakt.

    Zegt hij: "And I love you, Claire."

    En toen moest ik gaan en zweefde ik de room uit, haha. Alleen hij mag en kan zoiets cheesies tegen me zeggen en komt ermee weg. :') Dit is by far echt het mooiste wat ik ooit met een celebrity heb meegemaakt, juist omdat ik zoveel houd van zijn rollen en zijn films.

    Wat is jouw mooiste/beste/grappigste/leukste moment met een celebrity/acteur/zanger(es) ?


    ars moriendi

    Dat is echt ontzettend gaaf!

    Wat super gaaf!

    Mijn leukste ervaring met artiesten was afgelopen december. Ik ging alleen (omdat degene met wie ik zou gaan op het laatst afbelde) naar Hey Violet in Amsterdam en ten eerste heb ik daar uiteindelijk een super leuke dag gehad (ondanks 8 uur wachten in de kou en regen) . Na het concert heb ik nog bijna een uur bij een hek staan wachten en toen kwamen ze naar buiten en mocht je met ze op de foto. De bewaking was super streng, je mocht ze niet knuffelen of handtekening , maar zij waren zo aardig. Ik had een bord gemaakt met lichtjes en ze zeiden dat ze het hadden gezien tijdens het concert en dat ze het awesome vonden en ik vroeg of ze het bord wouden vasthouden en dat deden ze en ze waren zo aardig. De foto is ook echt heel leuk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg dat is zo gaaf!

    Ik ben op een starbucks ''date'' met mijn favoriete (nu ex)-youtuber geweest in Amsterdam, omdat we daar gingen meeten. (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    watahmaloehn schreef:
    Oh my god, that's soooo cool tho!!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw, dat klinkt geweldig. Wat gaaf dat je zoiets hebt mogen meemaken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, wat ontzettend gaaf zeg!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Omg dat is fucking epic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is echt fantastisch, wow.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klinkt geweldig. Super!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zooooo gaaaaf! Ik kreeg een glimlach toen ik het las, echt heel erg leuk dat je dat mee hebt mogen maken! Zou vast een geweldige ervaring zijn geweest, superleuk die fotos ook en je belletje met Norman ;D

    Wauw! Dat is wel echt heel erg gaaf zeg! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wow, dat is echt supertof! De namen die je noemt in je topic zeggen mij niet zoveel, maar het klinkt echt awesome! Ook echt cool dat je gewoon die telefoon kreeg en het gesprek overnam haha. Echt vet!

    Ik heb ooit Tim Douwsma ontmoet op het Meiden Summer Event in 2012 of 2013 ofzo, en ik was de eerste die hem om een handtekening durfde te vragen HAHAHA. Het regende toen heel hard dus ik sta wel mooi helemaal doorweekt in m'n regenjas met hem op de foto (het was in een soort tent, dus hij was niet doorweekt en stond netjes in pak op de foto haha). De cast van Wicked meeten bij stagedoor vorig jaar mei was ook echt supervet.

    Mijn favoriete moment met een bekend persoon was toch wel op het NOS Festival van het nieuws dit jaar. Je kon zozegmaar meet en greets doen met presentatoren, weermensen, verslaggevers etc. etc., maar je moest er voor in de rij staan. Net toen ik in de rij wilde voor een meet en greet met verslaggever Martijn Bink, kwam er zo'n beveiliger voor me staan van "Hier eindigt de rij. Je kunt geen meet en greet meer met hem doen". M'n moeder wilde toen weg "want er is toch niks meer", maar ik was zo eigenwijs om te blijven staan, want ja, niet geschoten altijd mis. De rij was toen afgelopen, en de beveiligers wilde hem zozegmaar naar buiten brengen, maar ik stond daar nog en ik keek blijkbaar heel verdrietig ofzo, want hij kwam zo naar me toe gelopen en zei: "Wat kijk je verdrietig! Is er iets wat ik voor je kan doen?" en ik was even speechless en toen zei ik: "Ja, mag ik uw handtekening?" en toen zei hij zo van: "Ja natuurlijk! Waar wil je hem hebben?" en ik pakte toen m'n notitieboekje en zei: "Wilt u uw naam, een tip en uw handtekening op deze bladzijde zetten?" en toen zei hij "Natuurlijk!" en ondertussen keek de beveiliger hem boos aan van "Uh, je moet weg, anders kom je te laat" maar hij ging toen expres uitgebreid de tijd nemen. Hij had ook nog een handtekening op m'n shirt gezet, en ik ben nog met hem op de foto geweest. Ik zou daarna een workshop van hem hebben, en hij zei toen: "Denk maar alvast na over heel veel vragen die je kunt stellen!" en uiteindelijk bij die workshop kwam hij toen met een microfoon naar me toe gelopen en toen kon ik een vraag stellen (naar de andere mensen werd zo'n gooikubus met een microfoon erin gegooid, maar hij kwam echt persoonlijk met die microfoon naar me toe, haha. Echt tof). Dat was mijn favoriete moment met een (soort van) bekend persoon. (wow, hele spam)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wolfram schreef:
    Dat is echt ontzettend gaaf!


    26 - 02 - '16

    Nerwen schreef:
    Omg dat is fucking epic.


    The truth is out there.

    Zo leuk al deze reacties! Echt waar, ik vergeet dit nooit meer, haha :) Leuk ook om jullie eigen ervaringen te lezen!

    Ik heb inmiddels de groepsfoto van Fox gekregen. Ik sta rechts, tussen Michael Cudlitz en Ross Marquand. (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 15:41 ]


    ars moriendi