• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Rollen •

    • Familie 1
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • Sasaki
    Naam • Leeftijd • Breckenridge

    • Familie 2
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 3
    Vader • Naam • Leeftijd • IrisWestAllen
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • Spier
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 4
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Familie 5
    Vader • Naam • Leeftijd • User
    Moeder • Naam • Leeftijd • User
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User

    • Overige Buurtbewoners
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User
    Naam • Leeftijd • User



    • Lijstje •

    Naam •
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •





    [url=]Rollentopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url] • [url=]Praattopic[/url]



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    [ bericht aangepast op 17 april 2018 - 15:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Ruth is zo goed als af, alleen geschiedenis is beetje kort maar weet niet echt iets om in te vullen..

    Zal ik zo met Cinta reageren op Bailey?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 19:45 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Zal ik zo met Cinta reageren op Bailey?


    Is goed! (:


    El Diablo.

    Ik had Abby dus net af toen mijn laptop raar begon te doen en nu is alles wat ik net had getypt weg. Fuck. Anyway, ik ga het nu maar opnieuw typen, sorry dat het hierdoor zo lang duurt.


    "Family don’t end in blood”

    No problem


    Bowties were never Cooler

    Niet geweldig en een beetje korter omdat ik het opnieuw moest typen en daardoor niet heel veel zin meer had, maar Abby is af.


    "Family don’t end in blood”

    In een RPG zo vol als deze, met zoveel verschillende lijnen als deze, is communicatie essentieel. Hierom is het belangrijk om het praattopic veel en uitgebreid te gebruiken. Zo weet iedereen wat er aan de hand is, enhoe ze t beste van setting kunnen wisselen. Probeer daarom ook vooral te antwoorden op elkaar's vragen!


    Bowties were never Cooler

    Arioline heeft zich uitgeschreven.

    Familie DiAngelo heeft nu dus maar 2 kinderen


    Bowties were never Cooler

    Jaimz reageert niet op berichten over de RPG of haar inschrijving, terwijl ze online is geweest de afgelopen week.

    Hiermee is ze uitgeschreven en heeft Familie Parker ook maar 2 kinderen.

    Families DiAngelo en Parker hebben nu allebei nog plek voor een kind, als mensen nog belangstelling hierin hebben.


    Bowties were never Cooler