• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Trikova schreef:
    (...)
    You can always talk to me. You know that. I'm always here for you. Always.

    I hope it stays after this...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn schreef:
    (...)

    * Gooit nepsnor *

    Go for it




    Of ik verander random mijn naam en profiel volledig dan ben ik ook minstens een dag undercover voordat mensen het doorhebben ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 16:55 ]

    FrenchFries schreef:
    (...)
    I hope it stays after this...

    What do you mean? Pb me please. I'm worried :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Proffen die onverwacht ziek zijn, waardoor je in een chocoladebar belandt. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trees schreef:
    (...)



    Of ik verander random mijn naam en profiel volledig dan ben ik ook minstens een dag undercover voordat mensen het doorhebben ^^


    Punt daarmee is dat iedereen daarna je berichten terug kan vinden


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    (...)

    Punt daarmee is dat iedereen daarna je berichten terug kan vinden


    Lang leve de bewerkingsknop


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:





    Never go full..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trees schreef:
    (...)

    Lang leve de bewerkingsknop


    True


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Er komt echt een dag dat ik mn zelfbeheersing verlies en dan ben jij de ***

    Ik besteed eigenlijk echt teveel LJH berichten aan haten op moment. Misschien moet ik eens uitvallen and be done with it.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 17:21 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het punt waarop je een al weken oud bericht terug leest en je nog steeds woedend word op diegene om de harde dingen die ze zei terwijl ze niet eens weet hoe de situatie precies zit. Waar moet ik dan naar toe, ik heb nergens anders waar ik heen kan. En toch krijg ik echt de neiging om weer gewoon voor een tijd te vertrekken, dan zijn ze allemaal van me af.

    Trees schreef:
    Het punt waarop je een al weken oud bericht terug leest en je nog steeds woedend word op diegene om de harde dingen die ze zei terwijl ze niet eens weet hoe de situatie precies zit. Waar moet ik dan naar toe, ik heb nergens anders waar ik heen kan. En toch krijg ik echt de neiging om weer gewoon voor een tijd te vertrekken, dan zijn ze allemaal van me af.


    Altijd leuk als mensen meningen hebben over dingen/mensen terwijl ze geen idee hebben hoe het zit. I feel you.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je maakt me echt kwaad op dit moment.


    <3

    Al die creatieve mensen en dan... ik.


    What would Emma do?

    Inagua schreef:
    (...)

    Altijd leuk als mensen meningen hebben over dingen/mensen terwijl ze geen idee hebben hoe het zit. I feel you.


    Dat sowieso, maar het was ook op een plek waar ik me veilig waande om mezelf af en toe te uitten. Maar depressieve gedachten worden nergens geaccepteerd geloof ik, laat staan gewaardeerd omdat je ze durft uit te spreken.