• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Ik ken mezelf niet eens goed genoeg om een quiz over mezelf te ontwerpen: mijn zwakheid is niet pessimisme, maar jaloezie.

    // Als het niet oranjelintjesdag was had ik al lang mijn laatste uitweg gepakt.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 20:45 ]

    je weet dat je uitgeput bent als je Life Is Strange opstart en het intromelodietje hoort en je begint te huilen. en dan zie je max en chloe en dan denk je: wow, waarom heb ik zo'n best bud niet?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 20:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Oké dat was flauw want ik had de test al een keer eerder gemaakt zonder dat hij mijn score opsloeg maar de eerste keer had ik er nog eentje fout (want ik was ervan overtuigd dat je een piercingmens was whoops sorry) maar eyyy Lieke raad eens wie je grootste stalker is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien had ik niet die 1000 woorden voor die fanfic moeten schrijven, en in plaats daarvan moeten leren voor Duits en het maken van Wiskunde. Kom op Xantha, je Duits docent heeft nog gezegd dat je volgend jaar best Mavo/Havo klas aan kan, en hou dat dan ook zo. Anders kan je nooit je droombaan gaan doen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    IK HEB ZIN IN DE ROMEREIS OKAY DAT WOU IK EVEN ZEGGEN DOEI! *zwaait*


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Omg je bent zo lief romantisch alles asdfghjklzxcvbnm


    26 - 02 - '16

    Waarom dan ook Alles is liefde kijken als je je al zo eenzaam als een verdwaalde jakhals op de Veluwe bent.


    i put the fun in funeral

    Jinxxx schreef:
    (...)
    NEE. Geef mij! Puh.

    (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Oké dat was flauw want ik had de test al een keer eerder gemaakt zonder dat hij mijn score opsloeg maar de eerste keer had ik er nog eentje fout (want ik was ervan overtuigd dat je een piercingmens was whoops sorry) maar eyyy Lieke raad eens wie je grootste stalker is


    Haha, nee ik wil graag nog een tattoo ^^ Maar dat had ik wel verwacht van jou jipje


    I disguise
    And I will lie
    And I will take your precious time
    As the days melt away
    As I stand in line
    And I die as I wait as I wait on my crime
    And I'll try to delay what you make of my life
    But I don't want your way,
    I want mine

    I'm dying and I'm trying
    But believe me I'm fine
    But I'm lying,
    I'm so very far from fine

    And I, I can feel the pull begin
    Feel my conscience wearing thin
    And my skin
    It will start to break up and fall apart


    Where are you when I need you?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 21:21 ]

    Al mijn oude posts van FB aan het verwijderen. Djeez wat kon ik filosofisch zijn en shitposten tegenlijk. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Trees schreef:
    Ik ken mezelf niet eens goed genoeg om een quiz over mezelf te ontwerpen: mijn zwakheid is niet pessimisme, maar jaloezie.

    // Als het niet oranjelintjesdag was had ik al lang mijn laatste uitweg gepakt.


    Heuh ik ben trots op je voor het niet kiezen voor de laatste optie doei


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Please come at me and cheer me up because I'm in pain.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I am so sorry


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I was better and now I'm not. Fuck you, fuck off, fuck me.


    kindness is never a burden.

    Nothing feels right
    And everything's wrong


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."