• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle gedichten krijgen een plekje in de poll, waarna het gedicht met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één gedicht inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    * Het gedicht moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Het gedicht moet in het Nederlands of Engels geschreven zijn.
    * Het is verboden om een gedicht in te leveren dat al bestaat (zowel van jezelf als van een ander). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een POTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.
    * Gedichten moeten minimaal 8 regels en minimaal 2 strofen bevatten. Behalve als anders gesteld is door de voorgaande winnaar.

    Inleveren:
    *Jouw gedicht kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je gedicht in het topic zetten op deze manier: Username: [url=*link*]Titel [/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je gedicht dus niet meedoen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    * Hier in het topic, bij Rubin, Ledecky, Junns, Founder, Virtues & Gilderoy

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je jouw gedicht ingeleverd hebt komt je gedicht in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de gedichten leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema en minimumvoorwaarden kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Het thema van de maand:
    /

    Eisen: /

    Inzendingen:
    /

    De winnaar van de maand oktober: DRAGONTRIBUTE met The Darkness


    Het archief

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 16:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 nov 2016 - 14:11 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had een leuk idee, maar momenteel vind ik het resultaat nog niet zo super. Ik wacht nog even (;


    I wanna be a wizard!

    Animato: Regen, regen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Junns: Levenswater


    #WWED - What Would Emma Do?

    Founder schreef:
    Ik had een leuk idee, maar momenteel vind ik het resultaat nog niet zo super. Ik wacht nog even (;

    Ik ben benieuwd. ^^


    Alle inzendingen staan in de beginpost. *O*


    Ik wil een tuin vol egels

    Necessity: Like a raindrop

    Dit is echt zo anders dan wat ik normaal doe :') Taal, rijmschema, echt alles haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Founder: Tsunami

    Aahh waarom maak ik van zo'n leuk thema weer iets ongelukkig. Maar goed, hier houd ik het bij :')


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Founder: Tsunami

    Aahh waarom maak ik van zo'n leuk thema weer iets ongelukkig. Maar goed, hier houd ik het bij :')


    Is het mogelijk je gedicht aan te passen zodat het twee strofes bevat? (: Dat staat namelijk tussen de regel ^^
    * Gedichten moeten minimaal 8 regels en minimaal 2 strofen bevatten. Behalve als anders gesteld is door de voorgaande winnaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cyclone > Towns. (:


    -

    vind het niet zo goed maaar oh well

    Aerate: Opgeslokt

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 17:47 ]


    Heaven is a place that we all have

    Semantiek: Flessenpost

    omf net gerealiseerd dat dit mijn eerste gedicht is zonder rijm


    Heaven is a place that we all have

    ProngsPotter: What if you could fly?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jouska: Memory


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Veel inzendingen weer geloof ik! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ledecky schreef:
    (...)


    Ooh, jammer. Ik zal ergens een enter plaatsen (;


    I wanna be a wizard!