• Ik wist niet waar dit topic hoorde.

    Hallo!

    Vele mensen weten dat ik een grote Griekse mythologie fan ben. Dus ik dacht laat ik mijn eerste lijstje gaan maken. :Y)
    Ik was wel verbaasd dat er nog geen eerder een lijstje is gemaakt over de Griekse mythologie, in ieder geval over de Goden.

    Maar goed, hier is hij: klik

    Wat vinden jullie van mijn lijstje?? (:
    En wat is jullie eerste lijstje, die jullie gemaakt hebben?


    One Who Travels A Higher Path.

    wat een leuk lijstje! Ik kende ze al wel van op school :'D maar toch ^^

    ik dacht eerst dat de titel "Mijn eerste liefje" was x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het echt leuk! Ik zie wel dat je nog je badge mist, dus die geef ik je vast even. ^^


    What would Emma do?

    @Value: Dankje! Hahaha, dat gaat met snel lezen. :P
    @Boettgeri: Aahw dankje. (: En dank je wel! Daar had ik nog niet op gelet. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Leuk! Ik heb net ook weer eens eennlijstje gemaakt. (Al is die meer voor mezelf)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wist niet dat er 12 Griekse Goden waren en deze aan een maand gelinkt zijn. =)
    Weer iets bijgeleerd. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuk lijstje (: Artemis is mijn favoriete Griekse godin^^
    Mijn eerste lijstje was... Ehh... Weet ik niet meer. Ik denk dat mijn eerste lijstje vijf tips waren om inspiratie te vinden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scandal schreef:
    Ik wist niet dat er 12 Griekse Goden waren en deze aan een maand gelinkt zijn. =)
    Weer iets bijgeleerd. ^^


    Er is nog zoveel te leren over de Griekse mythologie! ^^
    Maar inderdaad, er zijn er twaalf die op Olympus wonen en zij zijn de verbindenissen met de andere Griekse goden. Het is echt een driehoeksverhouding haha.

    En aan de andere Dank jullie wel!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 20:36 ]


    One Who Travels A Higher Path.