• Oh pretparken,iedereen vind er wel wat aan. Als je er voor de achtbanen bent of voor de rustige attracties niet alles is even leuk aan een dagje pretpark.
    Hierbij heb ik een lijstje gemaakt wat voor mij meestal de minder leuke dingen zijn en ik denk ook dat een deel van de mensen op Quizlet en pretparkliefhebbers het misschien wel met mij eens is.


    X



    Eindelijk na weken of maanden wachten is het eindelijk zo ver,je gaat naar je favoriete pretpark. Waar ga je het eerst in? De nieuwe achtbaan waar je al tijden op staat te wachten,of bestel je eerst een drankje om in de spirit te komen? Een dagje pretpark is wel zo geweldig maar de minder leuke dingen horen er namelijk ook bij. Ook al zijn ze niet altijd even leuk.




    Malfiore schreef:
    Beetje jammer dat de helft van een lijstje van Upcoming is geript.


    Ik heb nieteens op Upcoming gekeken haha.

    Ik heb vooral een hekel aan mensen die roken in wachtrijen. Of van die muren die volstaan met nummers/schrijfsels dat ze aanwezig waren ofzo.

    Voor mensen die steeds vergeten waar ze staan op de parking, kan je 's ochtends gewoon een foto nemen van het bordje waar je geparkeerd staat ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Foto's in dark rides zijn echt.. Ugh. Ik begrijp dat soort mensen gewoon niet.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Foto's in dark rides zijn echt.. Ugh. Ik begrijp dat soort mensen gewoon niet.


    Idd. Zeker met flash. Eigenlijk enkel met flash. Of van die rode lichtjes.

    Waar ik me ook aan erger, zijn van die mensen die onnodig veel lawaai maken in rustige attracties, of attracties met een verhaal.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Knope schreef:
    (...)

    Idd. Zeker met flash. Eigenlijk enkel met flash. Of van die rode lichtjes.

    Waar ik me ook aan erger, zijn van die mensen die onnodig veel lawaai maken in rustige attracties, of attracties met een verhaal.


    Zo irritant.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Apocalyptic schreef:
    Foto's in dark rides zijn echt.. Ugh. Ik begrijp dat soort mensen gewoon niet.


    Mijn vader maakt hier zich schuldig aan. Hij staat op de actiefoto met een mobiel voor zich. *fp*

    Neala schreef:
    (...)

    Mijn vader maakt hier zich schuldig aan. Hij staat op de actiefoto met een mobiel voor zich. *fp*


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)



    Ja ik schaam me er hartstikke dood voor!

    Weet je waar ik me echt aan erger? Fastpassen. Kansloze geldwolven.
    Ik zou zo'n pas kunnen nemen, maar doe het gewoon niet uit principe.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:03 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Weet je waar ik me echt aan erger? Fastpassen. Kansloze geldwolven.
    Ik zou zo'n pas kunnen nemen, maar doe het gewoon niet uit principe.


    Ik neem ze alleen voor de grote attracties. Als je een verblijf boekt zoals bij Disney zitten ze er automatisch bij, en voor mij zijn ze wel handig sinds ik niet lang kan lopen of kan staan. Ik heb hele slechte benen maar ben te eigenwijs voor krukken of een rolstoel haha.

    Debbaut schreef:
    Weet je waar ik me echt aan erger? Fastpassen. Kansloze geldwolven.
    Ik zou zo'n pas kunnen nemen, maar doe het gewoon niet uit principe.


    Ervoor betalen zou ik ook nooit doen, maar het systeem in Disney vind ik wel goed. Je kan gratis sneller de attractie in, maar het is niet bepaald handig om je dag errond te plannen als je eerst nog andere dingen wil doen, dus het is je eigen keuze.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.