• En dat alles vanwege mijn gewicht! Ik mag natuurlijk niets noemen, maar ik kan wel zeggen dat ik van een BMI van 26.4 (overgewicht) naar 24.4 (gezond gewicht) gegaan in ongeveer 2,5 weken! *O*

    Afgelopen voorjaar en zomer was ik al heel hard op weg naar een BMI van 20 (wat ik woog toen ik zestien/vijftien was) en toen ben ik blijven steken op 21.4 (wat ook al heel gezond was) en ik was er ook heel trots op, omdat ik daarvoor altijd al rond de 22.7 zat. Het was wel gezond, maar ik wilde minder vet rond mijn billen en heupen, zodat ik ook iets normaler in broeken zou passen en gewoon: lekkerder in mijn vel zou zitten. ^^
    Echter ben ik toen gaan studeren en dat is een beetje de verkeerde kant op gegaan. Eerst was het gewoon puur de vrijheid dat ik op mezelf woonde dat ik wel eens wat snoep en zoutjes kocht. Later zat ik steeds minder goed in mijn vel en begon ik aan het "emotie eten", zoals ik dat dan noem. Toen is mijn gewicht (en BMI) dus ook drastisch omhoog geschoten en nu ik weer thuis woon, heb ik eindelijk weer de motivatie gevonden om weer actief gezond te eten. Als het beter weer wordt ga ik ook nog heel veel bewegen (fietsen naar mijn werk) en ik denk dat ik volgende maand alweer een abonnement ga nemen bij mijn oude fitness. ^^
    Misschien een ander perspectief van het idee hoeveel ik al ben afgevallen: ik ben dus een bepaald gewicht aangekomen en ik ben daar inmiddels al meer dan éénderde van kwijt. Op naar de helft! *O*

    Iemand ook goed nieuws vandaag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed bezig! Ik ben van plan om als dit blok voorbij is ook weer meer te gaan bewegen en minder te snoepen (studie en stress thuis zorgen voor weinig sport tijd, hoewel ik wel altijd iets en wandel naar college). Ik heb geen overgewicht, juist super gemiddeld, maar toch voel ik mij al eeuwen niet prettig. Ik zie gewoon dat ik dikker ben dan anderen, dus ik zou er toch wel wat af willen hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Goed bezig Sofie!
    Ik moet mezelf ook vaak inhouden om niet een hele bak ijs voor mezelf te halen, maar over het algemeen eet ik gewoon gezond. Gelukkig hou ik van koken, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omg das echt keigoed! Dat gevoel van bevrediging :D ik weet inmiddels alles af van lijnen na twee jaar. Ik had een BMI van 29,6 en nu 24, in totaal zo'n 17 kilo afgevallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Door jou topic en een foto van een slanke dame in een hele mooie retro vintage jurk, heb ik vanochtend echt de knop (weer) om gezet. Nu hopen dat dat lang zo blijft x'D.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 14:11 ]

    Ik moet ook afvallen, maar ik ben echt de grootste failure op het gebied van doorzettingsvermogen. Supergoed dat het jou wel lukt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.